Hop til indhold

Jessica Nørresundby

Featured Replies

Skrevet

Nu skal jeg ikke gøre mig til dommer over hvad folk gør herinde, men jeg tror hun er udviklingshæmmet eller har andre store problemer.

Jeg ville have det ret skidt med at besøge hende, taget det in mente.

Heldigvis er hun også meget langt fra min smag, så det er ikke et dilemma jeg kommer til at stå i.

Skrevet
  • Author
KasperSugar skrev, for 6 minutter siden:

Nu skal jeg ikke gøre mig til dommer over hvad folk gør herinde, men jeg tror hun er udviklingshæmmet eller har andre store problemer.

Heldigvis er hun også meget langt fra min smag, så det er ikke et dilemma jeg kommer til at stå i.

Erfaringer søges, ikke tilfældige gæt

Skrevet
KasperSugar skrev, for 4 minutter siden:

Kære KasperSugar😊

Dine betragtninger er OK og selvfølgelig velment, Men din dokumentation for dine påstande hvordan forholder det sig med det ?? - har du selv været der? - eller hørt fra andre? - ???
Det kan være både hårde beskyldninger og velmente råd

Mange hilsner
Nye tider

Skrevet
KasperSugar skrev, for 2 minutter siden:

Det er ikke et tilfældigt gæt.

Det er en skarp analyse.

• analyse af hvad? - og hvordan er den udført ?

Skrevet
Nye tider skrev, for 1 minut siden:

Kære KasperSugar😊

Dine betragtninger er OK og selvfølgelig velment, Men din dokumentation for dine påstande hvordan forholder det sig med det ?? - har du selv været der? - eller hørt fra andre? - ???
Det kan være både hårde beskyldninger og velmente råd

Mange hilsner
Nye tider

Jeg synes at annonceteksten og det at have et profilbillede med ansigt vidner om at der ikke bliver fyret på alle cylindre.

Hvorfor er det relevant for en sexkunde at hun har to katte, f.eks?

Desuden manglende tegnsætning og en prisstruktur der ikke giver mening - 20 minutter koster eksempelvis 3 gange så meget som 10 minutter.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.