Hop til indhold

Har MeToo og samtykkeloven ændret den måde I opsøger og dyrker sex på?

Featured Replies

Skrevet

Foranlediget af at jeg som GP har haft flere oplevelser, hvor manden "spørger om jeg har lyst til sex" - før akten, under forspillet, men også under akten, er jeg blevet nysgerrige på om MeToo og samtykkeloven har haft betydning for den måde man som mand henvender sig til kvinder, men også når man dyrker sex med kvinder?

For mig er fænomenet helt nyt og jeg har ikke oplevet det i den kaliber som jeg har oplevet det sidste 1-2 år. Personligt synes jeg det er en sørgelig udvikling, hvor noget af det naturlige og dynamiske ved at have sex, forsvinder. Men vil rigtig gerne høre jeres oplevelser <3

Skrevet

Intet, absolut intet er ændret for mit vedkommende.

Skrevet

No change for my approach, but I don’t really chase anything under 35 and it’s my experience that those under 35 are riding the SoMe wave harder. It’s my impression it’s also a question of generation/ age and context/ setting . I mean , if a guy has made an appointment with you as a courtesan and part of the agreement involves consensual sex, then if he ask during the approach/act, he is either nervous or it’s part of what turns him on to hear you say that you want to have sex with him, maybe. I mean I completely agree it ruins some the mood and setting but really it it’s not part of the gentleman’s “I’m getting turned on moves”, then he just wants to make sure your doing alright.

Skrevet
  • Author
Rouge skrev, for 17 minutter siden:

No change for my approach, but I don’t really chase anything under 35 and it’s my experience that those under 35 are riding the SoMe wave harder. It’s my impression it’s also a question of generation/ age and context/ setting . I mean , if a guy has made an appointment with you as a courtesan and part of the agreement involves consensual sex, then if he ask during the approach/act, he is either nervous or it’s part of what turns him on to hear you say that you want to have sex with him, maybe. I mean I completely agree it ruins some the mood and setting but really it it’s not part of the gentleman’s “I’m getting turned on moves”, then he just wants to make sure your doing alright.

I had the same thougts to until I started asking, why they asked the same question several times. The most common answer was “because I have to ask” and one answered “I dont want to risk being accused of something”. Its not like I experience it every time I am working, it has happened a couple of times and I havent experienced it before.

I know one other girl who also had some of these experience. They are not many, but enough to make this post.

Skrevet
  • Author
Borende X skrev, 1 time siden:

Intet, absolut intet er ændret for mit vedkommende.

Det er jeg glad for at høre. Nu lyder det måske mere voldsomt end det i realiteten er, men det er bare sket nogle gange og snakkede også med en anden pige som havde samme oplevelse - så måtte jeg jo spørge herinde.

Skrevet

Jeg oplever det i stor stil i de yngre mennesker endda når de er i forhold.

Det hele er blevet så consent fokuseret at de aldrig bare siger hvad de godt kunne tænke sig, men konstant vender det til et spørgsmål om deres partner mon kunne tænke sig det.

På mig virker det super forceret og trist, jeg håber virkelig at det finder et mere naturligt leje.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.