Hop til indhold

Blowjob without

Featured Replies

Skrevet

Hi

You who always do blowjob without a condom, do you never get any disease?

Skrevet

I have had a few but probably not from oral only. But i am a weak individual and when the lady spreads her legs without reaching for the condom i cannot say no haha

Skrevet
calles skrev, for 52 minutter siden:

Et simpelt ja eller nej tilfører ikke den store værdi. Jeg har besøgt GPer i 6-7 år efterhånden med en frekvens på normalt 1-2 besøg om måneden. De fleste af mine besøg har inkluderet blow uden kondom, og det har ikke medført sygdom.

Skrevet
calles skrev, for 2 timer siden:

Hi

Its actually kinda hard except if you have sore on it and person who suck you has sore on lips or mouth .. remember spit in general isnt a thing transfer disseased ..

Skrevet

Men du kan stadig ikke vide dig sikker fordi andre ikke har fået det..

Jeg havde Gonoré i nogle måneder og INGEN af de tre mænd jeg på daværende tidspunkt havde inde i mit private sexliv fik det.. Selvom vi havde knaldet på livet løs.. Men ham jeg fik det af var en gæst der sneg kondomet af en enkel gang.. Så man har ikke alle den samme smitterisiko.. Jeg var simpelthen så chokeret over at INGEN af de andre havde fået noget😅🤷🏼‍♀️..

Den ene er min nuværende kæreste der lige siden har kaldt min tissekone for Gunnar så det ikke altid alle minder om episoden der kan fjernes med penicillin😝🤣🤣🤣..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 30 minutter siden:

Men du kan stadig ikke vide dig sikker fordi andre ikke har fået det..
Jeg havde Gonoré i nogle måneder ...

Ja det viser jo tydeligt, at man aldrig kan vide sig sikker på Blowjob without.

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 40 minutter siden:

Men du kan fortfarande inte vara säker eftersom andra inte har förstått det.

Jag hade gonorré i några månader och INGEN av de tre männen jag hade i mitt privata sexliv vid den tiden fick det.. Även om vi hade knullat som galningar.. Men den jag fick det av var en gäst som smög av sig kondomen en gång.. Så alla har inte samma risk att bli smittade.. Jag blev helt enkelt så chockad att INGEN av de andra hade fått något 😅 🤷🏼‍♀️ ..

En är min nuvarande pojkvän som ända sedan dess har kallat min kissfru Gunnar så att alla inte alltid ska komma ihåg episoden som kan tas bort med penicillin 😝 🤣 🤣 🤣 ..

But you have gonore in Pussy not in your mouth?

Skrevet
calles skrev, for 3 timer siden:

Er nysgerrig på hvad du vil bruge folks svar til? Hvis nu 10 siger ja, og 20 siger nej, hvad er så din konklusion? 🤔

calles skrev, for 3 minutter siden:

But you have gonore in Pussy not in your mouth?

Jeg tror du får mere ud af at google lidt.. Der kan du både finde viden om hvordan gonore smitter, og hvor stor faren for kønssygdomme er ved oralsex (hvis det er dét som bekymrer dig?) 🤔

Eller var dit sidste indlæg en joke? 🤭

Skrevet
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Men ham jeg fik det af var en gæst der sneg kondomet af en enkel gang..

Så han penetrere dig uden gummi uden ud var klar over det og kom i dig ? Eller snakker vi om oral nu .. fordi det ville du vel kunne føle med munden hvis gummi ikke var på med mindre der var mørkt

Redigeret af Massage-testeren

Skrevet
  • Author
Den erfarne skrev, for 27 minutter siden:

Er nysgerrig på hvad du vil bruge folks svar til? Hvis nu 10 siger ja, og 20 siger nej, hvad er så din konklusion? 🤔

Jeg tror du får mere ud af at google lidt.. Der kan du både finde viden om hvordan gonore smitter, og hvor stor faren for kønssygdomme er ved oralsex (hvis det er dét som bekymrer dig?) 🤔

Eller var dit sidste indlæg en joke? 🤭

She wrote that he slipped off his condom; she probably would have noticed that during a blowjob. :) The question was only about the blowjob, nothing else.    If you have gonorrhea, I don't think you get it from a blowjob...

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 12 minutter siden:

Så han penetrere dig uden gummi uden ud var klar over det og kom i dig ? Eller snakker vi om oral nu .. fordi det ville du vel kunne føle med munden hvis gummi ikke var på med mindre der var mørkt

Jaja det hele var vaginalt..

Det var heller ikke sandsynligheden for at få kønssygdomme oralt jeg som sådan kommenterede men bare at man ikke kan vide sig sikker bare fordi det sjældent sker for det ikke sandsynlighedsberegning da vi ikke har samme smitterisiko alle sammen☺️..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Jaja det hele var vaginalt..

Det var heller ikke sandsynligheden for at få kønssygdomme oralt jeg som sådan kommenterede men bare at man ikke kan vide sig sikker bare fordi det sjældent sker for det ikke sandsynlighedsberegning da vi ikke har samme smitterisiko alle sammen☺️..

Det er rigtigt nok .. så har jeg lige et spørgsmål hvad gør du i sådan en situation hvor han bevidst tar det af og du først opdager det efter han har fået udløsning og du tror det er i et kondom , er det ikke blevet ulovligt det er jo Stealthing eller hvordan man siger det ..

Skrevet

@calles

The question was only about the blowjob, nothing else. If you have gonorrhea, I don't think you get it from a blowjob..

Ahh ok, then I got it wrong. You used the word "have" instead of "got" or "you were infected with.." , which caused my misconception. 😇

Regarding your last comment about how gonorrhea is transmitted, I think you should do a quick google search, that way you will know and not think 😉

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.