Hop til indhold

Blowjob without

Featured Replies

Skrevet
Jyskmand22 skrev, for 16 minutter siden:

Hvornår stopper det, evige diskussioner om med og uden gummi og køn sygdomme, er det ikke klart for alle ???

Hvorfor er det et problem, at der er tråde om det? Du kan bare lade være med at læse dem eller deltage i dem. Og bare fordi det ikke er interessant for dig, kunne det jo være, at det interessant og relevant for andre.

Nu ved jeg ikke, hvor gammel du er - men du er i hvertfald en sur mand 😀

Redigeret af ToxicWaste

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 14 minutter siden:

Hvorfor er det et problem, at der er tråde om det? Du kan bare lade være med at læse dem eller deltage i dem. Og bare fordi det ikke er interessant for dig, kunne det jo være, at det interessant og relevant for andre.

Så ja - du er en gammel sur mand. 😀

Ja, jeg er åbbenbart en sur mand i dag, med det er skrevet om 100.000 gange herinde så )

Er det nogen der har noget dyt omkring det emne )

Og ja, jeg kan bare lade være med at læse tråden, men når jeg læster overskriften, så fortæller den ikke ret meget om trådens emne.

Det kan også vore

1. TS har mødt en der giver blow uden

2. TS han ikke lide blow uden

3. pigen ts har mødt lovede blow uden, men holdt det ikke

osv.

)

Og andre kan blot søge herinde eller på Google så kommer det tusindevis artikler frem om emnet.

Redigeret af Jyskmand22

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.