Hop til indhold

Emma Deluxe - Støvring

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan fortælle at anmeldelsen er 100% ægte for hun har selv fortalt mig om den famøse piercing🤪..

Eller jeg kan ikke skrive under på hans oplevelse kun at jeg ved han er en virkelig person der har besøgt Emma😋..

Som han skriver så siger hun tingene som de er uden omsvøb så det skal man være klar på😍..

• 1 month later...
Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 10.7.2026 at 08:45:

Jeg kan fortælle at anmeldelsen er 100% ægte for hun har selv fortalt mig om den famøse piercing🤪..

Eller jeg kan ikke skrive under på hans oplevelse kun at jeg ved han er en virkelig person der har besøgt Emma😋..

Som han skriver så siger hun tingene som de er uden omsvøb så det skal man være klar på😍..

Den er skam god nok. Jeg er ikke betalt af hende, og har lavet en ærlig anmeldelse.

Skrevet
Croozio skrev, for 45 minutter siden:

Den er skam god nok. Jeg er ikke betalt af hende, og har lavet en ærlig anmeldelse.

Jeg giver dig skam også bare ret i at du er en ægte person💁‍♀️☺️..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg giver dig skam også bare ret i at du er en ægte person💁‍♀️☺️..

Jeg beklager forvirringen, jeg skulle have citeret trådstarter😊

• 2 weeks later...
Skrevet

Hej. Har kontaktet hende idag, men nu vil hun have 500kr på forskud sendt på MP..... ??! Hmmm..... fup eller ægte ?

Skrevet
Ks27 skrev, for 7 minutter siden:

Hej. Har kontaktet hende idag, men nu vil hun have 500kr på forskud sendt på MP..... ??! Hmmm..... fup eller ægte ?

Pigen er ægte nok, jeg har besøgt hende, men dengang var der ikke krav om forudbetaling. Havde der været det havde jeg ikke besøgt hende og jeg ville heller ikke betale forud hvis jeg skulle genbesøge hende, vel vidende at hun findes i virkeligheden.

Hun er ret ny i branchen og skal nok lige lære hvordan det hele fungerer. Den dag jeg besøgte hende havde hun haft en hel del no-shows og det kan være at det er det, der er årsag til krav om forudbetaling. Jeg synes dog det er den helt forkerte måde at løse problemet på, hvis det er tilfældet.

Skrevet
Bigstok skrev, for 11 timer siden:

Pigen er ægte nok, jeg har besøgt hende, men dengang var der ikke krav om forudbetaling. Havde der været det havde jeg ikke besøgt hende og jeg ville heller ikke betale forud hvis jeg skulle genbesøge hende, vel vidende at hun findes i virkeligheden.

Hun er ret ny i branchen og skal nok lige lære hvordan det hele fungerer. Den dag jeg besøgte hende havde hun haft en hel del no-shows og det kan være at det er det, der er årsag til krav om forudbetaling. Jeg synes dog det er den helt forkerte måde at løse problemet på, hvis det er tilfældet.

Kan du give en lille fortælling om dit besøg? Evt i PB hvis det er

Skrevet
Ouyed skrev, for 11 timer siden:

Kan du give en lille fortælling om dit besøg? Evt i PB hvis det er

Det kan jeg.

Køn pige med store silikonebryster og en del tatoveringer. Jeg besøger normalt ikke piger, som ikke har billeder på deres annoncer, men gav det et skud efter at have læst denne anmeldelse: https://www.eroguide.dk/forum/topic/214957-emma-delux-i-st%C3%B8vring/ - det blev dog kun til et kort besøg. Dels grundet de manglende billeder, dels at hun hverken tilbyder kys eller blow uden gummi.

Blow med gummi og sex var ganske udmærket, hun lever sig godt ind i akten, så den del har jeg ikke en finger at sætte på. Afslutning ud over et sæt flotte, struttende silikonebryster bliver man heller aldrig træt af.

Jeg har et par kritikpunkter, som er rent subjektive. Nu er jeg en vattet akademikertype som kun har røget 3 cigaretter og 2 joints i hele mit liv og ikke brudt mig om nogen af delene - så have foretrukket at hun kunne afholde sig fra at vape i lokalet mens jeg var der. Ud over dette bliver der også nævnt både i denne tråd i og i den linkede anmeldelse at hun siger ting uden omsvøb og er en frisk og ligefrem kvinde. Det må man så sandelig sige. Skal man kalde en spade for en spade, så vil jeg sige hun er temmelig "truck" i sin omgangstone. Mange vil sikkert synes det er lidt forfriskende og sjovt, men jeg må nok erkende at jeg foretrækker mine GP'er mere artige og feminine i attituden.

Igen, ovenstående 4 linjer er mine personlige præferencer, så er man ligeglad med den slags, så kan jeg godt anbefale at give Emma et besøg.

Fastholder hun dog forudbetaling, synes jeg af princip at man bør finde sig en anden pige. Selvom hun er god nok, synes jeg ikke vi som forbrugere bør støtte op om at den slags praksis begynder at indfinde sig.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.