Hop til indhold

Emma Delux i Støvring

Featured Replies

Skrevet

Jeg valgte at besøge Emma Delux i Støvring i dag.

Vi fik en aftale i stand over SMS, og her gik alt fint.

Jeg kom til Støvring og fandt stedet, som virker rent og pænt.

Da Emma åbnede døren kunne jeg se at hun talte sandt om sin figur, man må sige at hun er indbydende.

Jeg fik betalt og lånte håndvasken et kort øjeblik, og så var det ellers bare at nyde hende. Emma er en meget frisk og ligefrem kvinde, og det skal man selvfølgelig være klar på. Hun siger tingene som hun ser dem og stiller de spørgsmål hun har. Det passer fint til mig, og vi fik bl.a. en snak om min piercing.

Jeg har sjældent lyst til at slikke en GP, men her kunne jeg simpelthen ikke lade være. Vi startede i en 69’er og hvor var det lækkert at smage hende samtidig med at jeg kunne gramse for vildt på hendes lækre røv. Jeg fik også både cowgirl og doggy før jeg kom, og der var synet af hende også fantastisk. Det virkede til at hun nød det hele, og det var også et stort turn-on for mig.

Der var også pluspoint til hende fordi hun duftede rimeligt neutralt og ikke, som jeg har oplevet andre steder, af en hel parfumebutik der er væltet.

Bagefter snakkede vi stille og roligt, og det var faktisk rigtigt rart.

Emma er helt sikkert en af de piger, jeg vil huske for noget rigtigt godt, og skulle jeg få muligheden kunne jeg sagtens finde på at besøge hende en anden gang .

https://annoncelight.dk/showad/458448

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.