Hop til indhold

Oplevelser med videoovervågning?

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde i dag en anderledes oplevelse i forbindelse med et besøg hos en pige...og kom til at tænke på om andre har haft oplevelser med videoovervågning i forbindelse med besøg hos en glædespige, som de er villige til at dele - gode eller dårlige.

Min oplevelse:

Jeg besøger en pige jeg har besøgt en del gange før. Da vi var ved at afslutte kom der ekstremt mange beskeder til hendes telefon og kun kigger den, da jeg går i bad.

Jeg kommer ud af badet og før jeg får tøj på fortæller pigen, at hun har fået en besked fra sin veninde om, at der går en kvinde rundt ude på gaden. Kvinden har gået frem og tilbage den sidste time og kigget mod opgangen. Pigen jeg besøgte og veninden var nervøse for om det var min kæreste der ventede! Hun trak mig ind i et andet værelse så jeg kunne se kvinden på overvågningen og rigtig nok, der gik en rundt og var meget fokuseret på opgangen/lejligheden som vi var i.

Nu har jeg ikke en kæreste, men det er da en usædvanlig service til dem der måtte bringe sig selv i sådan en situation - synes jeg.

Skrevet

Jeg ved at der er overvågning udenfor der hvor jeg kommer.
Så jeg ville tage det positivt at de "advarer" om en evt. uønsket person udenfor.

Redigeret af Bjørn
Tilføjelse af "uønsket"

Skrevet

Jeg så en dokumentar om jyske bagmænd der lejede huse ud rundt omkring, bl.a. i Skive, hvor hele kameraholdet lå på lur og filmede hen mod en dør jeg var gået ind af nogle måneder tidligere.

Dét gav mig gåsehud, for selvom han og nummerpladen var slørede, så ville jeg sagtens kunne genkende ham og bilen hvis det havde været en bekendt eller mig selv.

En anden gang hvor jeg besøgte en pige i et sommerhus område og vi efter agten lå og snakkede, blev jeg opmærksom på en bevægelse på hendes natbord.

Det viste sig at være et rådyr som gik udenfor (forbi min bil), dejligt Disney øjeblik men jeg havde ikke observeret noget kamera da jeg ankom.

Det første eksempel synes jeg er klamt, fordi man kan risikere at blive udstillet på TV, det andet er jeg sådan set lidt ligeglad med for det er som udgangspunkt for hendes egen sikkerhed.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.