Hop til indhold

Wayback machine?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har ofte brugt Wayback machine til at hjælpe herinde, og kan se andre også har brugt den, siden er god til tjekke om GP'er har brugt samme alder og billeder i flere år, om annoncen skifter billeder hele tiden, fra en kvinde til en helt anden, men data og navn er samme. De ting har jeg f.eks. brugt den til.

Mit spørgsmål virker nogen af dem længere, for hver gang jeg prøver at tilgå den nu, så er siden enten nede eller så virker søgningen ikke?

Måske I har fungerende alternativer?

Skrevet

Et muligt alternativ til fremtidig overvågning er Visualping. Jeg kender ikke de præcise grænser for gratisversionen, men du kan sætte den op til at scanne en side én gang om dagen. Du får så besked, hvis der bliver rettet i tekst eller skiftet billeder. Vær dog opmærksom på, at den kun tracker ændringer fra det øjeblik, du sætter den op – den kan ikke vise gammel historik.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.