Hop til indhold

Tales from the other side

Featured Replies

Skrevet

Sad her til morgen og mine tanker bevĂŠgede sig som de altid gĂžr pĂ„ kryds og tvĂŠrs og en tanke hives ud, studeres og sendes tilbage til vidertĂŠnkningđŸ€Ș.. Besvarede arbejdstelefonen imens og nogle beskeder fik mig til at tĂŠnke (jeg tĂŠnker de var fulde i nat da de skrev) om mĂŠnd nogensinde ligesom vĂ„gner op og tĂŠnker “fÄÄÄÄrk hvor pinligtâ€đŸ€·đŸŒâ€â™€ïžđŸ€Ł.. Jeg fik sĂ„ svaret pĂ„ mit eget spĂžrgsmĂ„l i mit eget hoved pga en oplevelse i arbejdsĂžjemed😝.. Her fĂ„ i den:

Jeg arbejdede i saunaklubben og lige pĂ„ det tidspunkt lĂžb min Mobilepay tit tĂžr for rĂ„derum inden vi var nĂ„et halvvejs i Ă„ret sĂ„ jeg lĂ„nte nogle gange min kĂŠrestes Mobilepay.. I kan nok fornemme hvor det bĂŠrer henđŸ˜đŸ€ŁđŸ€Ł..

Nogle dage efter en vagt modtager min kĂŠreste en besked pĂ„ Messenger der lĂžd noget henad “Hejsa *******. Jeg kan se at jeg sidste fredag har sendt dig 1800 kr. Har jeg kĂžbt noget ved digâ€đŸ˜…đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł.. Jeg prĂžvede virkelig voldsomt at overtale kĂŠresten til bare at skrive “SEX” intet andet men det ville han lige godt ikke😂.. Han endte med at skrive at nummeret var tilknyttet saunaklubbenđŸ˜’đŸ€·đŸŒâ€â™€ïžđŸ˜‚..

Kunne bare forestille mig panikken, havde han bare skrevet sexđŸ˜‚đŸ€Ł.. Like “hvad fanden har jeg lavet nĂ„r jeg har betalt en mand for sex”😝😂😂😂..

SĂ„ mĂŠnd mĂ„ jo ogsĂ„ have evnen til at reflektererđŸ’â€â™€ïžđŸ˜‚â€ïž..

Skrevet

NÄr man tÊnker pÄ, at spektret af forummet spÊnder hele vejen fra mÊnd, der proklamerer deres dybe, uforgÊngelige kÊrlighed til en kvinde, de lige har betalt for en time, til de decideret kvindehadske typer, der ikke ejer skyggen af respekt for erhvervet... sÄ tÞr man da slet ikke tÊnke pÄ, hvordan en gennemsnitlig indbakke ser ud. Det mÄ krÊve en mental udrustning af stÄl.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 33 minutter siden:

Eller HumĂžr med stort H @McLovin💃đŸ’ȘđŸ€ŁđŸ€Ł..

Jo, jo, jeg fangede skam udemĂŠrket det 'sjove' i, at du forsĂžgte at lokke din kĂŠreste til at skrive til en kunde, at han havde suttet hans pik for 1800 kr. i sin fuldskab! 😂 Det var netop derfor, jeg tĂŠnkte, at kvindernes indbakke mĂ„ vĂŠre et helt kapitel for sig selv.

Skrevet

Det minder mig om en fantastisk historie...

Jeg var sammen med en kvinde fra branchen for fÞrste gang for et par Är siden og vi faldt sÄ godt i snak at jeg tror vi lÄ og hyggede en lille time efter agten. Hendes vagt var slut og hun prÞvede pÄ at tage sig sammen til at kÞre hjem.

Vores snak faldt pÄ oliepriserne, at jeg havde mistet en mindre formue pÄ den baggrund og at jeg forgÊves havde ledt efter nogen der kunne levere en varmepumpe...

Det kan min kĂŠreste! UdbrĂžd hun đŸ€Ł

SÄ jeg gik derfra med nummeret pÄ hendes kÊreste og gik direkte hjem og skrev en besked der startede sÄledes:

Din kĂŠreste var SÅ frĂŠk đŸ€Ș

Og bagefter var hun sÄ frÊk at sige at jeg skulle kÞbe en varmepumpe af dig...

đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Can't make this shit up 😍

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

SÄ mÊnd mÄ jo ogsÄ have evnen til at reflekterer

Nej, vi laver bare af og til budget og fĂžlger op pĂ„ det 😉

• 1 month later...
Skrevet
Refresh skrev, den 4.7.2026 at 17:37:

SÄ jeg gik derfra med nummeret pÄ hendes kÊreste og gik direkte hjem og skrev en besked der startede sÄledes:

Din kĂŠreste var SÅ frĂŠk đŸ€Ș

Og bagefter var hun sÄ frÊk at sige at jeg skulle kÞbe en varmepumpe af dig...

đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Can't make this shit up 😍

Fik du sÄ et godt tilbud, eller mÄtte betale overpris ???!?
Inquiring minds wanna know...

/Francois

Skrevet
Francois skrev, for 1 time siden:

Fik du sÄ et godt tilbud, eller mÄtte betale overpris ???!?
Inquiring minds wanna know...

/Francois

Jeg fik et rimeligt tilbud, men sÄ var der snak om fjernvarme, sÄ det blev aldrig til noget.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlÊg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, sÄ log ind her for at oprette et indlÊg med den bruger.

GĂŠst
Svar pÄ denne trÄd...

Account

Navigation

SĂžg

SĂžg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.