Hop til indhold

Tales from the other side

Featured Replies

Skrevet

Sad her til morgen og mine tanker bevægede sig som de altid gør på kryds og tværs og en tanke hives ud, studeres og sendes tilbage til vidertænkning🤪.. Besvarede arbejdstelefonen imens og nogle beskeder fik mig til at tænke (jeg tænker de var fulde i nat da de skrev) om mænd nogensinde ligesom vågner op og tænker “fåååårk hvor pinligt”🤷🏼‍♀️🤣.. Jeg fik så svaret på mit eget spørgsmål i mit eget hoved pga en oplevelse i arbejdsøjemed😝.. Her få i den:

Jeg arbejdede i saunaklubben og lige på det tidspunkt løb min Mobilepay tit tør for råderum inden vi var nået halvvejs i året så jeg lånte nogle gange min kærestes Mobilepay.. I kan nok fornemme hvor det bærer hen😝🤣🤣..

Nogle dage efter en vagt modtager min kæreste en besked på Messenger der lød noget henad “Hejsa *******. Jeg kan se at jeg sidste fredag har sendt dig 1800 kr. Har jeg købt noget ved dig”😅🤣🤣🤣.. Jeg prøvede virkelig voldsomt at overtale kæresten til bare at skrive “SEX” intet andet men det ville han lige godt ikke😂.. Han endte med at skrive at nummeret var tilknyttet saunaklubben😒🤷🏼‍♀️😂..

Kunne bare forestille mig panikken, havde han bare skrevet sex😂🤣.. Like “hvad fanden har jeg lavet når jeg har betalt en mand for sex”😝😂😂😂..

Så mænd må jo også have evnen til at reflekterer💁‍♀️😂❤️..

Skrevet

Når man tænker på, at spektret af forummet spænder hele vejen fra mænd, der proklamerer deres dybe, uforgængelige kærlighed til en kvinde, de lige har betalt for en time, til de decideret kvindehadske typer, der ikke ejer skyggen af respekt for erhvervet... så tør man da slet ikke tænke på, hvordan en gennemsnitlig indbakke ser ud. Det må kræve en mental udrustning af stål.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 33 minutter siden:

Eller Humør med stort H @McLovin💃💪🤣🤣..

Jo, jo, jeg fangede skam udemærket det 'sjove' i, at du forsøgte at lokke din kæreste til at skrive til en kunde, at han havde suttet hans pik for 1800 kr. i sin fuldskab! 😂 Det var netop derfor, jeg tænkte, at kvindernes indbakke må være et helt kapitel for sig selv.

Skrevet

Det minder mig om en fantastisk historie...

Jeg var sammen med en kvinde fra branchen for første gang for et par år siden og vi faldt så godt i snak at jeg tror vi lå og hyggede en lille time efter agten. Hendes vagt var slut og hun prøvede på at tage sig sammen til at køre hjem.

Vores snak faldt på oliepriserne, at jeg havde mistet en mindre formue på den baggrund og at jeg forgæves havde ledt efter nogen der kunne levere en varmepumpe...

Det kan min kæreste! Udbrød hun 🤣

Så jeg gik derfra med nummeret på hendes kæreste og gik direkte hjem og skrev en besked der startede således:

Din kæreste var SÅ fræk 🤪

Og bagefter var hun så fræk at sige at jeg skulle købe en varmepumpe af dig...

🤣🤣🤣

Can't make this shit up 😍

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Så mænd må jo også have evnen til at reflekterer

Nej, vi laver bare af og til budget og følger op på det 😉

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.