Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

bliver nød til at gir jeg denne her gave, selvom man gerne vil holde den for sig selv, så gave ikke bliver ødelagt.

havde besøg af disse to stjerner igår,

første aftale var 1 time men det blev hurtigt til jeg havde besøg i 4 timer. og det var alle pengene værd. de begge to er utrolig søde. nede på jorden. de gør deres ting til ug.

De er så fine i deres måde at være på, helt stille snak i starten og de tager selv intertiv til at gå igang men ikke noget rush helt tiden fokus på renlighed og orden.

så hvis man har en drøm om nabospige og hendes veninde så er det disse to man skal ha besøg af eller besøge dem.

jeg har besøgt sopiha før et par gange og der med tog jeg chancen med hendes veninde og det fortryder jeg ikke.

de har sat nogen billeder og minder i mig som ikke glemmes sidder stadig her dagen efter os smiler over aften igår.

https://nympho.dk/n17115/double-trouble

Skrevet
Fynerfin5700 skrev, for 59 minutter siden:

Nu spørg jeg måske dumt. Men i hvilke omegn var prisen på denne fornøjelse?

En hurtig hovedregning ud fra deres priser så har han smidt omkring de 16.000 for 4 timers sjov💁‍♀️☺️..

Skrevet
  • Author
Fynerfin5700 skrev, 1 time siden:

Nu spørg jeg måske dumt. Men i hvilke omegn var prisen på denne fornøjelse?

+10k

Skrevet
Fynerfin5700 skrev, for 3 minutter siden:

Godt i kan blive enige 😅 4000 til eller fra. Who cares 🤣

Jeg ved det jo sådan set ikke men gik ud fra deres prisliste på annoncen.. Normalt plejer det at står hvis der er mængderabat så at sige🤷🏼‍♀️🤣🤣.. Så står der feks “anden time **** kr” det burde pigerne overveje hvis han betalte 10.000 for det for det ville da tiltrække en masse gæster med sådan et slagtilbud🤩..

Han skrev jo egentlig også kun 10k+ og det er 20.000 vel også😝😅..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 29 minutter siden:

Eller nærmere 20.000 for de 4000 var incall hvilket det virker til han ikke har valgt☺️..

Pudsigt at du føler det nødvendigt at skulle kommentere på det i et forum primært for mænd. Du følger i hvert fald godt med i aktiviteterne her.

Skrevet
CarstenKok skrev, for 10 minutter siden:

Pudsigt at du føler det nødvendigt at skulle kommentere på det i et forum primært for mænd

Hvad er problemet? I øvrigt - for mange “Kok’e” fordærver maden.

Skrevet
CarstenKok skrev, for 18 minutter siden:

Pudsigt at du føler det nødvendigt at skulle kommentere på det i et forum primært for mænd. Du følger i hvert fald godt med i aktiviteterne her.

Og er det ikke fantastisk!! Og hvem siger at det er et forum for primært mænd? Der er vel en grund til at man også har valgt at have lyserøde profiler herinde - og tak for det.

Skrevet
Hesten93 skrev, for 10 timer siden:

så hvis man har en drøm om nabospige og hendes veninde så er det disse to man skal ha besøg af eller besøge dem.

De ligner nu mere naboens kone, hvis man boede i et rigmandskvarter nord for Kbh. Ser man dem i byen vil man aldrig tro at de er til sex for betaling

Skrevet
  • Author

HALLO!

jeg kan os blot lade vær med at gi jer en gave.

ja det kostede nogen penge men man form som reglen os hvad man betaler for og det her var verden klasse

Skrevet
Hesten93 skrev, for 26 minutter siden:

ja det kostede nogen penge men man form som reglen os hvad man betaler for og det her var verden klasse

At det koster mange penge er ikke det samme som at det er dyrt. Ingen andre end dig kan afgøre om det var pengene værd. Tak for anmeldelsen. Den er god.

Skrevet
  • Author
Lem skrev, for 50 minutter siden:

Jeg kalder bullshit på den anmeldelse..

uddyb gerne ?

Skrevet
Hesten93 skrev, for 13 timer siden:

selvom man gerne vil holde den for sig selv,

Mange tak for at dele !

Vi er mange der sætter pris på en anmeldelse. -Og nogle bliver så misundelige, men dem om det.

Lækre ser de ud, og 4k. for "incall" er vel helt ok, når det er kvalitet.

Hellere det, end 1500.- for en der ikke gider.

god jagt 😉

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

@CarstenKok jeg synes du skulle lave en tråd omkring det i stedet for at afsporer denne ellers gode anmeldelse☺️.. Det ser ud til du kun kom herind for at afsporer😅..

Prøver ikke at afspore noget her, men er uforstående overfor at en glædespige kommenterer på en mands besøg hos en anden glædespige. Kunne forstå det, hvis indlægget omhandlede dig.

Redigeret af CarstenKok

Skrevet
CarstenKok skrev, Lige nu:

Prøver ikke at afspore noget men finder det unødvemdugt at en glædespuge kommenterer på en mands besøg hos en anden glædespige. Kunne forstå det, hvis indlægget omhandlede dig.

Tror ikke det er intentionen der tæller omkring afsporing👍☺️..

Jeg læste ganske simpelt annoncen og fandt prisen og oplyste om det.. Intet andet.. Nu har det så givet 5 indlæg der intet drejer sig om anmeldelsen - det finder jeg voldsomt unødvendigt - fordi jeg prøvede at være behjælpelig med information, vi alle kan finde ved bare at kigge på annoncen.. Jeg ved dog som annoncør, at flere har svært ved at finde prisen på nympho, fordi den er lidt “gemt” ved at man skal klikke på en fane.. Derfor trådte jeg til..

Skrevet
Hesten93 skrev, for 17 timer siden:

første aftale var 1 time men det blev hurtigt til jeg havde besøg i 4 timer

Hatten af for din fleksibilitet. Også i forhold til den økonomiske forskel på at firdoble med et fingerknips. Når du møder lidt pushback på det, skyldes det nok, at mange af vi andre sørger for at have kontanter til det, vi beslutter os for plus lidt ekstra, men ikke med 10-20 tusinde ekstra liggende klar til at blive fyret af, hvis besøget er vellykket. Men det udelukker jo ikke, at det kan være tilfældet for dig.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.