Rejsenetværk 9729 Skrevet 24. Maj, 2014 Badevægten overser farlig fedme JP.dk Tusindvis af slanke danskere er helt uvidende om, at de har et fedmeproblem. http://jyllands-posten.dk/livsstil/sundhed/ECE6753303/badevaegten-overser-farlig-fedme/ Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. Maj, 2014 Mit er heldigvis tydeligt at se :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Elsevier Skrevet 24. Maj, 2014 Tja noget skal de forskere jo finde på for at retfærdiggøre brugen af de milliarder der spildes hvert eneste år på forskning uden nævneværdige opdagelser. Bevares, der gøres da opdagelser ind imellem, men dét der... Det er sgu snart for lamt. Inden længe finder de vel også frem til at mange folk der kan lugte, faktisk har mistet deres lugtesans, men at hjernen bare bilder dem ind at de lugter tingene når de ser dem, blot fordi hjernen har tillært sig hvordan de lugtede mens de stadig havde deres lugtesans.... Måske de skulle prøve at analysere lidt nærmere hvordan de disponerer deres forskningsmidler... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kausten 151 Skrevet 24. Maj, 2014 (edited) Tja så de har fundet frem til hvad jeg lærte om i skolen for over 20 år siden? lol. De forskere er Ex-politikere? . Redigeret 24. Maj, 2014 af Kausten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Maj, 2014 Jeg er bare helt almindelig fed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 24. Maj, 2014 Jeg er bare helt almindelig fed. Hellere lækker kurvet, end en kedelig fitness fanatist. Dem er der ikke meget sjov ved. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 24. Maj, 2014 Helt uenig Plasker, jeg er vild med fitness babes - ja der er dem +/- de 40 jeg lige frem kunne eftertragte, for der ikke noget som kvinder der gør en indsats for at forblive eftertragtet, og ikke bare lader stå til. Kvinder kan være 20 +/- og simpelthen ikke appellere til mig fordi de ikke holder sig slanke. At det så bør gælde den anden vej rundt, også vi mænd er selvklart, forsøger vi og findes vi alligevel, som jeg selv ikke attraktive af kvinder kan vi heldigvis købe os til sex. Lader man som mand bare stå til kan det jo skyldes dette hvis man ikke får sex, men har man en fed tegnebog kan man jo heldigvis på denne måde kompensere for egen ugidelighed. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 24. Maj, 2014 Helt uenig Plasker, jeg er vild med fitness babes - ja der er dem +/- de 40 jeg lige frem kunne eftertragte, for der ikke noget som kvinder der gør en indsats for at forblive eftertragtet, og ikke bare lader stå til. Kvinder kan være 20 +/- og simpelthen ikke appellere til mig fordi de ikke holder sig slanke. At det så bør gælde den anden vej rundt, også vi mænd er selvklart, forsøger vi og findes vi alligevel, som jeg selv ikke attraktive af kvinder kan vi heldigvis købe os til sex. Lader man som mand bare stå til kan det jo skyldes dette hvis man ikke får sex, men har man en fed tegnebog kan man jo heldigvis på denne måde kompensere for egen ugidelighed. Venlig hilsen Rejsenetværk Jeg siger ikke at en trimmet pige ikke er lækker. De er bare pænt triste at leve med. Alt det sjove er forbudt. Og så kan jeg bedst lide slanke piger, og ikke tynde piger. Der skal være lidt former, ellers hænger tøj heller ikke pænt. Det er vel det samme som at man som mand kan holde sig slank, uden at bruge al sin tid på at lave 6 pack, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martyren 1200 Skrevet 25. Maj, 2014 Enig Rejsenetværk !!!! ....... En kvinde skal være stram og lækker...... Og ikke fylde sin krop med klamme fødevarer ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Maj, 2014 (edited) Enig Rejsenetværk !!!! ....... En kvinde skal være stram og lækker...... Og ikke fylde sin krop med klamme fødevarer ! Man er vel også en form for stram, hvis huden er fyldt til bristepunktet af klamme fødevarer. Redigeret 25. Maj, 2014 af Bly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Maj, 2014 Man er vel også en form for stram, hvis huden er fyldt til bristepunktet af klamme fødevarer. Haha Tyk, tynd, trænet, tyndfed, fed, lille, stor ... det vigtigste er, at pigen har glimt i øjet og er glad for sig selv og sin krop 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jesper 1968 Skrevet 25. Maj, 2014 For fanden hvor er det da rart at vi har forskellige præferencer. Hvor ville livet da være kedeligt hvis vi alle skulle være ind for et ideal billede, så alle rendte rundt og lignede barbie og Kenn. Ellers tak, jeg elsker kvinders mangfoldighed., elsker kvinder :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Maj, 2014 For fanden hvor er det da rart at vi har forskellige præferencer. Hvor ville livet da være kedeligt hvis vi alle skulle være ind for et ideal billede, så alle rendte rundt og lignede barbie og Kenn. Ellers tak, jeg elsker kvinders mangfoldighed., elsker kvinder Word! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 25. Maj, 2014 For fanden hvor er det da rart at vi har forskellige præferencer. Hvor ville livet da være kedeligt hvis vi alle skulle være ind for et ideal billede, så alle rendte rundt og lignede barbie og Kenn. Ellers tak, jeg elsker kvinders mangfoldighed., elsker kvinder Hej Jesper. Så enig mere præcis, kan den vist ikke barberes. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 25. Maj, 2014 På en cafe i nærheden af hvor jeg bor serverer unge smukke piger 18 år +, stramt i sort, men nu er de begyndt at gå med de her slå om forklæder - det er jeg knap så begejstret for Men de ser stadig godt ud, og maden smager også godt alligevel Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg