Hop til indhold
Fotografen1978

Ung, skinny, petite teen pige :)

Recommended Posts

Emmalie. Ja okay, hun er nok ikke teenager, men hun har en krop, man kunne forestille sad på en pige på 14 og et rigtig sødt ansigt. Og så er hun sjov at knalde! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi har nog alla samma smak  :shock:

Jakob - Lucia tungkysser med mig iaf  :mrgreen:  och är en smuk pige - speciellt fina ögon. Det står att hon kysser så det är nog lika för alla.

Fotografen1978 - du lär inte bli besviken, Sascha är en fin lille nips med 110% service!

McQueen - henne har jag också tittat på - WOW säger jag bara.

Loppan

Del dette indlæg

Link til indlæg

@exo

Vil STÆRKT anbefale dig at oprette din efterlysning i rette forum :-)

Både for ikke at 'forurene' denne tråd.

Og så du får flest mulige nyttige svar.

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ung, skinny, petite, - og alt det bedste ungpigeelskende gentlemen ellers kan drømme om i den genre, - så er der vel ingen, der kommer i nærheden af Livlige Laura, som jo heller ikke er helt ukendt i dette forum.

I Lauras tilfælde kan lækre 175 cm vel stadig kaldes petite, og nogle af branchens mest naturlige ægte, velskabte, velholdte og ungdommelige ca. 21 år kaldes teen/teeenager. Laura spreder på skønneste vis fryd og glæde hos Sexy ClubRomantica (Nanna) og Sexy Secret.

Pas på hende. Laura er guld.

/Pigeglad

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er altid på udkig efter nye modeller i den (højde mæssige) lave ende (<158cm), og petit/skinny - synes det har været meget svært at finde de sidste måneder. Emmalie besøgte jeg for noget tid siden, og det var en kæmpe succes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Borntofly
MidnightCowboy skrev, for 5 timer siden:

Jeg er altid på udkig efter nye modeller i den (højde mæssige) lave ende (<158cm), og petit/skinny - synes det har været meget svært at finde de sidste måneder. Emmalie besøgte jeg for noget tid siden, og det var en kæmpe succes.

Så ville jeg give min yndlings GP et besøg:)

Sofie som annoncerer på AL fra tid til anden. Hun er ikke mere end 40-42 kg og i den lave ende;)

Kan ikke lige finde hendes annonce men e-mail er [email protected]

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pigeglad skrev, den 24/1/2016 at 23:41:

Ung, skinny, petite, - og alt det bedste ungpigeelskende gentlemen ellers kan drømme om i den genre, - så er der vel ingen, der kommer i nærheden af Livlige Laura, som jo heller ikke er helt ukendt i dette forum.

I Lauras tilfælde kan lækre 175 cm vel stadig kaldes petite, og nogle af branchens mest naturlige ægte, velskabte, velholdte og ungdommelige ca. 21 år kaldes teen/teeenager. Laura spreder på skønneste vis fryd og glæde hos Sexy ClubRomantica (Nanna) og Sexy Secret.

Pas på hende. Laura er guld.

/Pigeglad

Enig. Det ville være en KATASTROFE hvis hun vælger at stoppe, så "Be a Gentleman" please!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
MidnightCowboy skrev, den 2016-01-27 at 21:40:

Vad sägs om denna, kanske är värde ett besök? :) Titta på bild 4 och jämför med stolen....och tänk på att hon har minst 15 cm klackar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Loppan skrev, 1 time siden:

Vad sägs om denna, kanske är värde ett besök? :) Titta på bild 4 och jämför med stolen....och tänk på att hon har minst 15 cm klackar.

Hun et godt nok hot...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...