Hop til indhold

Ung, skinny, petite teen pige :)

Featured Replies

Skrevet

Emmalie. Ja okay, hun er nok ikke teenager, men hun har en krop, man kunne forestille sad på en pige på 14 og et rigtig sødt ansigt. Og så er hun sjov at knalde! :D

Skrevet

hej Loppan

Hun ser godt nok rigtgit rigtigt dejlig ud :-))))))

Er lucia sød? og er det tungekys hun tilbyder?

Jakob

Skrevet

Vi har nog alla samma smak  :shock:

Jakob - Lucia tungkysser med mig iaf  :mrgreen:  och är en smuk pige - speciellt fina ögon. Det står att hon kysser så det är nog lika för alla.

Fotografen1978 - du lär inte bli besviken, Sascha är en fin lille nips med 110% service!

McQueen - henne har jag också tittat på - WOW säger jag bara.

Loppan

Skrevet

Findes der ingen ligeså petite i det jyske/fynske

(Ved godt den hører til i de andre 2 efterlysnings foraer)

Skrevet

@exo

Vil STÆRKT anbefale dig at oprette din efterlysning i rette forum :-)

Både for ikke at 'forurene' denne tråd.

Og så du får flest mulige nyttige svar.

Venligst

French

Skrevet

Ville gerne kunne hjælpe dig, men kommer sjældent på de kanter :-)

Venligst

French

• 11 months later...
Skrevet

Nu er Sascha tilbage i Rødovre. Håber at hun får nogle aften vagter. 

• 8 months later...
Skrevet

Ung, skinny, petite, - og alt det bedste ungpigeelskende gentlemen ellers kan drømme om i den genre, - så er der vel ingen, der kommer i nærheden af Livlige Laura, som jo heller ikke er helt ukendt i dette forum.

I Lauras tilfælde kan lækre 175 cm vel stadig kaldes petite, og nogle af branchens mest naturlige ægte, velskabte, velholdte og ungdommelige ca. 21 år kaldes teen/teeenager. Laura spreder på skønneste vis fryd og glæde hos Sexy ClubRomantica (Nanna) og Sexy Secret.

Pas på hende. Laura er guld.

/Pigeglad

Skrevet

Jeg er altid på udkig efter nye modeller i den (højde mæssige) lave ende (<158cm), og petit/skinny - synes det har været meget svært at finde de sidste måneder. Emmalie besøgte jeg for noget tid siden, og det var en kæmpe succes.

Skrevet

Håller med - följer och ser vad du får för rekommendationer :) 

Skrevet
MidnightCowboy skrev, for 5 timer siden:

Jeg er altid på udkig efter nye modeller i den (højde mæssige) lave ende (<158cm), og petit/skinny - synes det har været meget svært at finde de sidste måneder. Emmalie besøgte jeg for noget tid siden, og det var en kæmpe succes.

Så ville jeg give min yndlings GP et besøg:)

Sofie som annoncerer på AL fra tid til anden. Hun er ikke mere end 40-42 kg og i den lave ende;)

Kan ikke lige finde hendes annonce men e-mail er [email protected]

Skrevet
Pigeglad skrev, den 24/1/2016 at 23:41:

Ung, skinny, petite, - og alt det bedste ungpigeelskende gentlemen ellers kan drømme om i den genre, - så er der vel ingen, der kommer i nærheden af Livlige Laura, som jo heller ikke er helt ukendt i dette forum.

I Lauras tilfælde kan lækre 175 cm vel stadig kaldes petite, og nogle af branchens mest naturlige ægte, velskabte, velholdte og ungdommelige ca. 21 år kaldes teen/teeenager. Laura spreder på skønneste vis fryd og glæde hos Sexy ClubRomantica (Nanna) og Sexy Secret.

Pas på hende. Laura er guld.

/Pigeglad

Enig. Det ville være en KATASTROFE hvis hun vælger at stoppe, så "Be a Gentleman" please!!!

Skrevet
MidnightCowboy skrev, den 2016-01-27 at 21:40:

Vad sägs om denna, kanske är värde ett besök? :) Titta på bild 4 och jämför med stolen....och tänk på att hon har minst 15 cm klackar.

Skrevet
Loppan skrev, 1 time siden:

Vad sägs om denna, kanske är värde ett besök? :) Titta på bild 4 och jämför med stolen....och tänk på att hon har minst 15 cm klackar.

Hun et godt nok hot...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.