Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hey gutter,

Kan godt være den har været oppe og vende før, men hvad blev der af gloryholepigerne? Den ene dag var de der. Den næste der forsvandt de.

• 1 month later...
Skrevet

Hvilken af konstellationerne: eller hvem var hvem? Der var både på 2-3 kvinder på Nørrebro og en håndfuld på Amager i samme tidsperiode.

Om ikke andet, så fælles for begge setups finder du nogen af kvinderne på Pussy Galores.

Skrevet
McLovin skrev, for 2 timer siden:

Hvilken af konstellationerne: eller hvem var hvem? Der var både på 2-3 kvinder på Nørrebro og en håndfuld på Amager i samme tidsperiode.

Om ikke andet, så fælles for begge setups finder du nogen af kvinderne på Pussy Galores.

Hvem fra pg

Skrevet
Clausen4321 skrev, den 27.6.2026 at 09:22:

Hey gutter,

Kan godt være den har været oppe og vende før, men hvad blev der af gloryholepigerne? Den ene dag var de der. Den næste der forsvandt de.

Den store stav skrev, 1 time siden:

Hvem fra pg

Dirty Bodil profien har været aktiv i denne måned: https://annoncelight.dk/showad/463113

Hende der kalder sig Livlige Tilde på PG har før kaldt sig Lotus hos gloryholepigerne. Skøn kvinde. Vær opmærksom på at hun har en del tatoveringer og kropsmodifikationer.

https://nympho.dk/n32680/livlige-tilde

Skrevet
lille_peter skrev, for 3 minutter siden:

Hvad har hun fået lavet?

Der er en del ting (også ansigt). Jeg er nu ret vild med det blow hun giver med sin splittede tunge.

Skrevet
Lauersen skrev, 1 time siden:

Der er en del ting (også ansigt). Jeg er nu ret vild med det blow hun giver med sin splittede tunge.

Men det er vel med regnfrakke?😬

Skrevet
Mr_T skrev, for 44 minutter siden:

Men det er vel med regnfrakke?😬

Det var det da vi mødtes til den store tur (ved gloryhole var det uden). Jeg kan ikke mærke forskel.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.