Hop til indhold

Bedste sex

Featured Replies

• Svar 54
  • Visninger 4.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

@køb dansk min saglige moder sagde altid “****** ved du godt hvor meget god tissemand der gå til spilde på et mindre heldigt udseende eller nogle ekstra kilo på sidebenene.?”.. Det har jeg fået testet

• køb dansk
    køb dansk

Sex er som en kloak. Man får det ud af det, som man putter i det! (omskrevet citat af Tom Lehrer) Hvis ønsket er hjælp til onani, så får man det - og der er nok også piger, som tilbyder deres ydelse m

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg har fået klart flere orgasmer med gæster end jeg har i mit private sexliv😋.. Generelt virker sex (efter mange år i branchen) bare frækkere og jeg føler mig mere sexet når jeg få noget fysisk og hå

Postede billeder

Skrevet

Jeg har været heldig et par gange at der var kemi til mere end bare sex ved et købeknald - og det var bare vildt fantastisk. Derudover har har der også bare være gode købeknald, men…

Købeknald er for mig altid med kondom, og det fjerner altså en hel del af fornøjelsen. Så lige der kan sex i privaten nogle gange tilføje noget ekstra.

Skrevet
AmmaRose skrev, den 26.6.2026 at 12:11:

Jeg selv har haft min bedste sex med mine kunder 😁. Ja jeg tjener vidst ved de.... Men jeg tøre mig at tag mig hvad jeg vil meget mere med mine kunder og være mig selv end med en i min privatliv og ved mine kunder er jeg ikke så meget pleaser. Nogen gang jokede jeg at jeg skulle betale velkomne person. 😂 Måske er det også fordi den personlige relationen ikke står i vejen? 🤔 Klare grænser og regler i den købe sex er helt sikker også ansvarlig for det.

Jeg har hørt / læst noget lignende flere gange.
Tror at nogle piger bruger rollen som GP som et 'frirum' på forskellige måder, hvor de bedre kan 'give slip'.
Nogle også, fordi det er nemmere at 'lege' med og udforske seksualiteten under de rammer.

Jeg tror det er meget forskelligt hvad vi hver især opfatter som 'god sex'.
For mig som inkarneret kropskysser / kæler handler det meget om, om oigen kan 'tage imod'.
De store intense oplevelser har jeg aldrig haft, heller ikke da jeg for mange år siden var i forhold.
One Night Stands har jeg aldrig haft ...
Delvis fordi jeg ikke kan finde ud af at 'gå i byen', det siger mig ikke rigtig noget ..
For mig er det kropskontakten og nærheden med pigen, jeg oplever som god sex.
Og det synes jeg pigerne er gode til at rumme..
Nogle gange er oplevelsen virkelig tæt og varm, og det tænder mig ...

Redigeret af sneræven

Skrevet
  • Author
Cornell skrev, for 51 minutter siden:

Købeknald er for mig altid med kondom, og det fjerner altså en hel del af fornøjelsen. Så lige der kan sex i privaten nogle gange tilføje noget ekstra.

Sjovt nok, så mærker jeg stort set ikke kondomet ved penetration, hvis det vel og mærke sidder ordentligt, så jeg kan kun varmt anbefale at man øver sig i at montere det korrekt.

Til oral er det klar forskel på med og uden, men det er da heldigvis nemt at finde owo i købesex.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.