Hop til indhold

Bunny i Aarhus - Lækker thai nips!

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Bunny tidligere i dag, og det fortrød jeg virkelig ikke.

https://annoncelight.dk/showad/426133

Nem at få kontakt med og en time senere stod jeg foran døren, og blev budt indenfor af en lille fræk sag med nogle flotte store silikone bryster og lækker fræk røv.

Hun er virkelig sød og hun kan godt lide at give komplimenter, og måtte da give hende nogle retur. Hun har et dejligt smil og den måde hun fniser/griner på er frækt.

Jeg fik 1 time med først en grundig mellem til hård massage, hvor hun virkelig kom godt i dybden i min øvre ryg og herefter lår og baller. Hun begyndte at pirre mig ved at massere ved mellemkødet og bollerne, for så at bede om at vende mig om. Herefter begyndte hun at sutte pikken godt og grundigt, og det blowjob er nok noget af det bedste, jeg længe har fået. Det var dybt med øjenkontakt og hun kunne blive ved længe.

Jeg spurgte, om jeg ikke måtte lege lidt med hende og straks var hun i en 69’er. Hun stønner på en dejlig naturlig måde, og samtidig med at hun har min pik i munden.. Jeg måtte have hende i doggystyle og tog et godt greb i hofterne, og begyndte at kneppe hende hårdt. Hun blev virkelig våd, og begyndte at lege med sig selv og sagde jeg ikke måtte stoppe. Enten er det godt skuespil eller så kom hun - jeg tror på det sidste 😄 .. Jeg sagde, at jeg var tæt på at komme, så jeg hev pikken ud og hun satte sig ned på knæ, hvor hun suttede, indtil jeg kom udover hendes frække store bryster.

Hun er 10/10 på alle parameter. Varmeste anbefaling af Bunny herfra.

Skrevet

Kan bekræfte, hun er sød og lækker. Rigtig god service, ingen ting der haster når hun giver blowjob, nem at snakke med og 69 som man skal søge længe for at finde bedre. Det er selvfølgelig smag og behag, men lille service orienteret Thai pige med store silikone bryster, 10/10.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.