Hop til indhold

Charlot i Randers

Featured Replies

Skrevet

Efter lidt eksamenspres, så følte jeg lidt at det var på tide at starte ferien ud med et lille besøg.

Udvalget i Randers var ikke det største, så valgte Charlot. Ny, men havde dog nogle positive anmeldelser.

Jeg skrev, men efter nogle misforståelser, og måske nogle beskeder der ikke kom igennem, så endte vi med at rykke det hele 30 minutter.

Jeg ankommer dog lidt tidligere end forventet, hvilket er helt fint, da jeg kunne stå lidt gemt. Jeg bliver lukket ind, og vi går ind på værelset. Hun kan dog ikke et eneste ord engelsk, så det blev noget udfordrende at kommunikere.

Da vi skal afregne, så går der lige 5 minutter med det, da Mobilepay boksen er nede. Jeg tænker at da det var deres/hendes skyld, at jeg får rykket min tid, så vi ikke slutter præcis ved klokkeslettet.

Det ender med at jeg starter med at give oral i 15 minutter, og i de sidste 5, så giver hun lige en rykker, og fik samtidig en påmindelse om tiden. Havde bestilt 30 minutter, og fra der endelig er betalt, så gik der samlet 20 minutter-ish inden jeg stod udenfor igen.

Jeg tænker dog at hun må være ret så populær, og var noget træt her sidst på dagen, men det er så også lidt optimistisk.

Alt i alt, så vil jeg give 04/10. Hendes krop er absurd vidunderlig, men lidt for meget holden øje med tiden, og manglende forståelse for miskommunikation.

https://annoncelight.dk/showad/459394

Skrevet

kan du sige hvad gaden hedder så jeg kan planlægge hvordan jeg kommer der hen inden jeg kontakter hende

Skrevet
  • Author
Tkn44 skrev, for 1 minut siden:

kan du sige hvad gaden hedder så jeg kan planlægge hvordan jeg kommer der hen inden jeg kontakter hende

Skriv til hende, men ligger i Danmarksgade, Prins Christiansgade, Fredensgade osv området.

Skrevet

Synes lidt, desværre, det oftes er sådan med de unge latin amerikanske piger er er begyndt at komme til Danmark. Mangel på indlevelse og en kiggen på uret. Og det er sgu en skam, for flotte det er de.

Skrevet
3inch skrev, for 18 timer siden:

Skriv til hende, men ligger i Danmarksgade, Prins Christiansgade, Fredensgade osv området.

På den adresse har jeg indtil videre ikke fået en eneste gennemført positiv oplevelse.
Jeg kan kun kraftigt fraråde at tage derhen. Det er en mølle der kører, hvor sydamerikanske piger bliver udvekslet på ugebasis og der kommer igen og igen anmeldelser som ligner den du har skrevet nu. De kan ikke engelsk, de ved ikke hvad der blev aftalt og de skynder sig med at få dig ud.

Skrevet
  • Author
Analyst skrev, for 3 timer siden:

På den adresse har jeg indtil videre ikke fået en eneste gennemført positiv oplevelse.

Mine oplevelser har været blandede i deres setup, men det svinger meget, for dem der er her igen og igen, dem har jeg haft fornuftige oplevelser med, og tror umiddelbart at det her er den dårligste jeg har haft i deres rotation.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.