Hop til indhold

Afpresning af kunder

Featured Replies

Skrevet

Der foregår pt en voldsom mængde ny online kriminalitet i dk.

Pt har politiet en stor sag kørende på afpresning af sex kunder - eller bare potentielle kunder der har skrevet med prostituerede.

Rigtigt rigtig mange har betalt store beløb og når de først betaler er det skruen uden ende.

Det er voldsomme trusler om at de ved hvor du bor og vil sende ubehagelige typer og vold mod dig og din familie. Både på sms men Også opringninger

Men det er rent scam/bluff. De møder aldrig op. ALDRIG ALDRIG BETALE

Tag et screenshot og meld det til politiet. Blokere afsender og slet beskeden.

Skrevet

Jeg oplever simpelthen aldrig den slags action. 🥲
Hverken IRL, på sms eller opkald. Og hånden på hjertet, så har jeg da også 'spildt kvinders tid' derude – enten fordi svaret jeg fik simpelthen var for tørt, eller fordi jeg fandt andre veje til at få styret lysten. Mine holdninger og nysgerrighed er vist i forvejen halv-upopulære herinde.
Men lige lidt hjælper det. Ikke engang en solid omgang afpresning kan det blive til. Ingen spas til mig.

Skrevet

Man kan kun opfordre til , er du i usikker på om en annonce er scam eller ej ? så lad være med at kontakte annoncen.

Især annoncelight er fyldt med scam annoncer , Så PAS PÅ når du søger.

Skrevet

Ja en bollofon eller et ekstra SIM kort med et taletidsnummer til at lave aftaler med GPet, det er vejen frem.

Jeg har også fået et par afpresnings SMSer. Dem ignorerede jeg.

Skrevet

Husk at alle anonyme tlf numre købt online kun er hemmelige så længe alle systemerne husker at lade være med at vise informationen.

De eneste rigtig anonyme kort er sådan nogle lebara fætre nede fra netto eller hvor i nu handler.

der er ingen der ved om det er en gerningsmand eller 100. Hvis der er 100 kan der godt være et par stykker imellem der måske sætter alvor bag truslerne.

Skrevet

De scammer typer har ikke tid til at køre ud til folk… de bruger tiden på at true den næste og den næste og den næste… pludselig går en i fælden… det er deres forretningsmodel….

De risikere næsten ingenting…. Men det gør de derimod hvis de begynder at antaste folk.

Skrevet
Blue man skrev, for 8 minutter siden:

De scammer typer har ikke tid til at køre ud til folk… de bruger tiden på at true den næste og den næste og den næste… pludselig går en i fælden… det er deres forretningsmodel….

De risikere næsten ingenting…. Men det gør de derimod hvis de begynder at antaste folk.

Jeg tror du har ret. Det er nemmere, mere risikofrit og nok mere givende at true 100 end at tage ud til 2 styk

Brunfilla skrev, 1 time siden:

De eneste rigtig anonyme kort er sådan nogle lebara fætre nede fra netto eller hvor i nu handler.

Jeg må desværre skuffe dig. Anonyme er de ikke - men nærmest umuligt for skammere at identificere brugeren. Politiet kan dog godt finde ud af det.

Er der nogen der stadig bruger SIP telefoner ? (altså softtelefoner hvor man ringer fra computeren/smartphone)

Hvis ja kunne det være et alternativ til en ekstra bollofon.

Skrevet
Deuce skrev, for 1 time siden:

Jeg tror du har ret. Det er nemmere, mere risikofrit og nok mere givende at true 100 end at tage ud til 2 styk

Jeg må desværre skuffe dig. Anonyme er de ikke - men nærmest umuligt for skammere at identificere brugeren. Politiet kan dog godt finde ud af det.

Er der nogen der stadig bruger SIP telefoner ? (altså softtelefoner hvor man ringer fra computeren/smartphone)

Hvis ja kunne det være et alternativ til en ekstra bollofon.

Ingen grund til at se skal så teknisk få et lyca "e sim kort" aktiver det i telefonen og samtidig opret det nummer til Whats app du kan trods alt havde 2 brugere på Whats appen .. og når du så har fået besøgt den du nu ville besøge , slukker du bare for e sim indtil næste gang , og for at være sikker på det ikke lukker fylder du bare på for 19 kr til det mindste abb

Du har nu 2 numre i din telefon et du aktivere når du skriver til nogen og deaktiver e sim igen når du ikke skal bruge det indtil næste gang

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.