Hop til indhold

Ana Julia, Søborg, sød, smuk og sexet

Featured Replies

Skrevet
Borende X skrev, for 8 minutter siden:

I didn't receive this sms.

Jeg vil foreslå dig at benytte WhatsApp i stedet for SMS. Det er altså en mere pålidelig kommunikationsform.

Og krypteret.

Redigeret af ToxicWaste
Tilføjet: Og krypteret

• Svar 55
  • Visninger 14.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Anajulia7
    Anajulia7

Sometimes the destiny just aligns to what we are looking for. I am sure, what you’re looking for, you won’t find it in me. But I hope you find it in somewhere/someone else. I’ll keep offering the best

• Har været på besøg for et par dage siden. Kommunikation - Whatsapp - hurtigt og nemt. Hun svarede med det samme og aftalen var i huset. Kom til adressen og blev vejledt det sidste styk og det var nemt

• Anajulia7
    Anajulia7

Da jeg værdsætter mine klienters og min arbejdsplads' diskretion, foretrækker jeg at angive et vartegn i nærheden i begyndelsen. På den måde undgår vi, at nogen ankommer tidligt og opdager, at kliente

Postede billeder

Skrevet
Borende X skrev, for 17 minutter siden:

I didn't receive this first sms. There is here a break in my thread, only the word of "babe" appears on my screen. That's why I ask, if we had reached an appointment.

I didn't get the second message attached at all.

I'm sorry for the mess, and my intention is not to expose you, it is only an expression of disappointment.I would, however, like to see you another time.

Skærmbillede 2026-08-26 kl. 21.14.47.png

Skærmbillede 2026-08-26 kl. 21.18.44.png

Skrevet

Ja enig. WhatsApp er langt mere pålidelig.

Det er jo altså to gange, hun har sagt d. 27., som du har misset. Også allerede da du foreslog "tomorrow at 10 instead", fik du jo at vide at d. 27. var fin nok alligevel. Er de fem sms'er heller ikke kommet frem? Så har du bare 5 argumenter mere for at skifte til WhatsApp ;)

Skrevet
MichellinMan skrev, for 1 minut siden:

Det er jo altså to gange, hun har sagt d. 27., som du har misset. Også allerede da du foreslog "tomorrow at 10 instead", fik du jo at vide at d. 27. var fin nok alligevel. Er de fem sms'er heller ikke kommet frem? Så har du bare 5 argumenter mere for at skifte til WhatsApp ;)

Tak for rådet. Som sagt fik jeg ikke disse sms'er. Nu vil jeg ikke lægge min korrespondance op. Det tjener jo ikke noget formål. Jeg håber som sagt, at jeg kan træffe Ana Julia en anden gang.

Skrevet
MichellinMan skrev, for 11 timer siden:

Tak for tippet. Dette må ikke ske igen, så jeg har downloaded Whatsapp. Jeg går ud fra, at det er chatfunktionen, jeg skal bruge?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.