Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Det er lidt underligt og også lidt sørgeligt hvis det er en oplevelse andre kan nikke genkendende til.

Nina har været en af de bedst anmeldte og mest anbefalede GP'er herinde.

/B

Skrevet
ButterflyMan skrev, for 2 timer siden:

Det er lidt underligt og også lidt sørgeligt hvis det er en oplevelse andre kan nikke genkendende til

Jeg kan nikke genkendende til det som @Cornell skriver…

Skrevet

Hejsa

Det var da en ærgerlig oplevelse.

Jeg havde fornøjelsen af Nina i påsken og kan ikke genkende billedet her. Hun var smuk, sød og dejlig. Jeg var vældig tilfreds. Måske der har været ramt en "øv dag"

Skrevet

Det er jeg ked af at læse. Jeg har besøgt hende flere gange, som altid har givet mig en hjemtur med rank ryg og smil på læben.

Her er beskrevet, hvad jeg selv typisk har oplevet sammen med hende: https://www.eroguide.dk/forum/topic/205869-nina-nice/

Hvad havde du egentligt aftalt, som du ikke fik?

Redigeret af Probator

Skrevet

Jeg har lige været hos Nina i dag, og jeg så ikke et eneste kilo for meget, hun ligner fuldstændig de nye billeder. Utroligt smuk berøringsvenlig og levende.

Derudover var det også en meget nærværende GFE oplevelse hvor jeg følte mig så helt utroligt velkommen, og hvor jeg efter en time gik derfra med en følelse af at være teenager igen.

Det er svært at forstå at det er den samme kvinde vi har besøgt.

Skrevet
  • Author

@Joyjoy - jeg er ikke er sekund i tvivl om at Nina er fantastisk når man rammer hende på det rigtige tidspunkt. Jeg så bare en meget træt og udkørt version, og det var ikke spor spændende. Og angående hendes udseende, så er hun stadig flot, men har fået mere fylde (ligesom nogle af os andre).

Skrevet

Tak for uddybning @Cornell

Men jeg har stadig ikke fået svar på mit spørgsmål. Hvor lang tid bestilte du? Og var det første gang med Nina?

Skrevet
Twain skrev, for 2 timer siden:

Hvor lang tid bestilte du? Og var det første gang med Nina?

Vel egentlig ligegyldigt…?

Fakta er at ikke alle synes Nina er en stjerne…og at også hun åbenbart kan have dårlige dage

Skulle det interessere dig, så har jeg været sammen med hende i en time de to gange jeg har mødt hende…

Redigeret af dhnmdst

Skrevet

dhnmdst skrev, for 23 timer siden:

Skulle det interessere dig, så har jeg været sammen med hende i en time de to gange jeg har mødt hende…

Dette er positivt forkert. Af den ene anmeldelse af Nina, som @dhnmdst har skrevet for 4 år siden, fremgår det af den samlede tråd, at han allerede den gang har besøgt Nina (mindst) tre gange:

Der er i øvrigt tale om en særdeles positiv omtale af Nina fra hans side:

“Nina er en af de absolut dejligste GP’ere jeg har besøgt! Hun er vidunderligt smuk og sød og nem at være sammen med.”

Og sådan fortsætter anprisningerne af Nina.

Og gæt, hvem der samtidig dukker op i den 4 år gamle tråd fra @dhnmdst?

Ingen andre end vores allesammens trådstarter ovenfor her 4 år efter, nemlig @Cornell

Han interesserede sig også dengang meget for Ninas billeder etc. (af den gamle tråd forstår jeg nu, hvorfor han kalder sig Cornell. Og nej, det har intet med et af usa’s eliteuniversiteter at gøre - det ville godt nok også undre mig i sammenhængen -))

Men det korte af det lange: der er tale om to gamle Nina-kendere, og for mig lyder det her som aftalt Nina-bashing fra (og her gætter jeg også) to, som Nina er blevet træt af undervejs.

Det er helt op til andre at tænke anderledes. Vi lever heldigvis i et land, hvor tanken er fri.

Twain

Skrevet

Twain skrev, 1 time siden:

Dette er positivt forkert.

Indrømmet. De to gange jeg omtaler er for nyligt, indenfor det sidste års tid…

Specielt de falske støn og ekstra kilo får mig til at give TS ret…derudover er det nogle vilde gæt du kommer med 🤣 Men okay jeg er tidligere blevet beskyldt for både det ene og det andet, så det går…men bashing 😆

Skrevet
  • Author

Shit @Twain - du går da helt i selvsving over denne tråd. At både @dhnmdst og jeg har været forbi før, og nu er langt fra begejstrede, kunne jo hænge sammen med at besøgene ikke levede op til fordums oplevelser.

Skrevet

Det sker jo, nogen kan bedst med få, nogen kan bedst med de fleste.

Jeg har også prøvet at besøge nogen kvinder som jeg var i tvivl om overhovedet var samme pige som der er blevet rost til Himlen herinde.

Skrevet
Cornell skrev, den 28.6.2026 at 19:43:

At både @dhnmdst og jeg har været forbi før, og nu er langt fra begejstrede, kunne jo hænge sammen med at besøgene ikke levede op til fordums oplevelser.

Come on: Det fremgår overhovedet ikke af din anmeldelse, at du har været forbi før. Det er ikke nævnt med et eneste ord. Og slet ikke at dine “fordums oplevelser” har været på et andet niveau etc.

Det er alene @dhnmdst 4 år gamle tråd, der afslører, at du har haft en langvarig interesse for Nina.

Og det er præcist samme problem med hr. @dhnmdst selv. Vi må nu forstå, at han har en mindst 4 år gammel historie med Nina. Og har besøgt hende mange flere gange end de 2, som han nævner.

Og I optræder og kommenterer i øvrigt ivrigt i hverandres tråde om Nina.

Tilfældigt? Som sagt: vi lever i et land, hvor tanken er fri.

Men for mig at se, er dette mere end fishy.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.