Hop til indhold
Guest Alleviator

Anita23

Recommended Posts

Guest Alleviator

En eller anden "knap så pænt ord" har spammet siden totalt med en reklame herfra. Har fået slettet en del, men rapporter gerne ind hvis der er overset nogen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alleviator

Dem jeg lige kan få øje på er slettet, som sagt meld gerne ind hvis der er flere. Vi skyndte os at slette brugeren, men der bliver indlæggene stående bare som Guest. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Deputy

Ser I flere spamindlæg vi har overset, så brug meget gerne anmeldelsefunktionen så vi bliver opmærksom på dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære adminstratorer..

 

min private besked boks bliver spammet af "Lyserøde" der absolut og temmeligt insisterende vil i kontakt med mig - efter jeg har skrevet at velopdragen nyvasket og aftaleholdende - samt min pik er mindre end gennemsnittet, og jeg kommer som speedy gonzales - (så det er hurtigt overstået og at det maksimalt kan føles som et lille prik ihvertfald ikke kan gøre ondt....)

 

what to do ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Kære adminstratorer..

min private besked boks bliver spammet af "Lyserøde" der absolut og temmeligt insisterende vil i kontakt med mig - efter jeg har skrevet at velopdragen nyvasket og aftaleholdende - samt min pik er mindre end gennemsnittet, og jeg kommer som speedy gonzales - (så det er hurtigt overstået og at det maksimalt kan føles som et lille prik ihvertfald ikke kan gøre ondt....)

what to do ?

Dem du ikke kan nå at betjene på høflig vis, sender du videre til mig. Ikke at jeg har lyst, men jeg har på vort køns vegne pli og forpligtelser over for det modsatte køn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tror du skal slette Anita 23, der har fodret hele boardet.

Cherie, du er faneme en lækker Hex, men den bemyndigelse har jeg ikke.

Op på kosten igen, og jeg har skrevet til moderationen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alleviator

Anita23 har spammet siden, tak for alle jeres indberetninger. Brugeren er stoppet, men der skal være en delete alle indlæg knap som jeg ikke har kendskab til, så indlæggene bliver fjernet når Admin kommer på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvad vil i gøre ved det for fremtiden? Brugeren kan jo bare oprette og oprette en ny bruger og spamme, så længe denne har en ny ip-adresse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Men hvad vil i gøre ved det for fremtiden? Brugeren kan jo bare oprette og oprette en ny bruger og spamme, så længe denne har en ny ip-adresse.

 

Ja, og det er lige sket. Melanyv eller noget i den retning.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En eller anden "knap så pænt ord" har spammet siden totalt med en reklame herfra. Har fået slettet en del, men rapporter gerne ind hvis der er overset nogen :smile:

 

UTÅLELIGT!! Jeg har de sidste 20 år fået spammails og post fra noget der kalder sig "Skat" - jeg har anmeldt det, og meddelt at jeg fandme ikke vil have deres ækle reklamer, men de bliver ved med at nå mig!!!!

 

Nogen der ved, hvordan man slipper af med dem???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

UTÅLELIGT!! Jeg har de sidste 20 år fået spammails og post fra noget der kalder sig "Skat" - jeg har anmeldt det, og meddelt at jeg fandme ikke vil have deres ækle reklamer, men de bliver ved med at nå mig!!!!

 

Nogen der ved, hvordan man slipper af med dem???

 

Flyt til Tonga eller lignende :)

Skat klistrer simpelthed til en. Træls type.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fundet adskillige spam advarsler vedrørende bemeldte foretagende på nettet! Eksempelvis denne:

 

 

ADVARSEL: Et nationalt pyramidespil, der florerer på internettet, kalder sig SKAT.

 

Hvert år modtager nogle millioner danskere ligeledes en konvolut derhjemme fra et foretagende som ligeledes kalder sig "Skat".
Dette er blot en anden betegnelse for "pyramidespil".

 

ÅBN IKKE KONVOLUTTEN !!

Den er inficeret med en virus, der vil slette alle beløb på din lønseddel. Der er tale om en gruppe af mennesker, der hvert eneste år prøver at lokke millioner af kroner fra uskyldige danskere. I brevet påstår de, at du skylder dem penge, som - ifølge organisationen selv - skal bruges til dit eget bedste.

DETTE ER IKKE SANDT !!

Pengene bruges til at subsidiere bønder, børnechecks og alternativt gadeteater. Oven i købet er organisationen i samarbejde med en anden organisation kaldet "ATP". Denne organisation påstår, at den tager penge fra din løn og sparer dem op til din alderdom.

DETTE ER HELLER IKKE SANDT !!

Disse penge bruges OGSÅ til at subsidiere bønder, børnechecks og alternativt gadeteater.
Begge disse lyssky organisationer har narret milliarder af kroner fra uskyldige danskere - bliv ikke deres næste offer! Brænd derfor straks konvolutten!!!

 

:mrgreen: 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Jeg mener at man kan blokere IP adresseer. Og hvad med at sætte en begrænsning på, så den enkelte bruger kun kan sende et bestemt antal PB eller indlæg pr time eller døgn?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...