Hop til indhold

Bliver mørke kvinder oftere mødt med prisforhandling?

Featured Replies

Skrevet

Er det kun mig eller bliver mørke kvinder oftere pruttet om prisen? Jeg har lagt mærke til noget som jeg er nysgerrig på om andre også oplever.

Som kvinde med mørk hudfarve og udenlandsk baggrund oplever jeg ofte at mænd forsøger at forhandle prisen selv når det tydeligt står i annoncen at prisen er fast. Det får mig til at undre mig over om andre kvinder med lignende baggrund oplever det samme og om det sker i højere grad end hos kvinder med en anden hudfarve eller etnisk baggrund.

Dette er ikke skrevet for at skabe konflikt eller generalisere men fordi jeg oprigtigt er interesseret i at høre andres erfaringer.

Til de mænd, der gør det: Hvad er årsagen til at I forsøger at forhandle en pris som på forhånd er oplyst som fast? Er det noget i gør over for alle eller oplever I at I oftere gør det over for bestemte grupper af kvinder?

Jeg vil også meget gerne høre fra andre kvinder med mørk hudfarve eller udenlandsk baggrund. Oplever I det samme og i hvilket omfang? Har I lagt mærke til forskelle i måden kunder henvender sig til jer på?

Jeg håber på en respektfuld og konstruktiv debat hvor vi kan dele erfaringer og blive klogere på hinandens perspektiver.

Skrevet

Jeg forhandler ikke om prisen i en annonce, uagtet om det er dansk, thai, eller anden nationalitet. Årsagen er simpel: det skaber en dum stemning fra første minut.

Når det så er sagt, så har jeg rigtig ofte afklarende og kritiske spørgsmål til priserne i en annonce, idet en del annoncer er (1) fyldt med rigtig mange pris elemeneter, (2) har en lettere crazy / selvmodsigende pris struktur eller (3) tilbyder super generiske services som fx 1 time GFE uden yderligere afklaring. Om du omfatter dette, som at "prutte om prisen" ved jeg ikke ?

Jeg kan dog nemt finde på at til- eller fravælge en pige baseret på pris/ydelse, på samme vis som jeg gør med tandlæge, værksted, hotel, ...

Skrevet
XLMørkPige skrev, 1 time siden:

Er det kun mig eller bliver mørke kvinder oftere pruttet om prisen? Jeg har lagt mærke til noget sOplever I det samme og i hvilket omfang? Har I lagt mærke til forskelle i måden kunder henvender sig til jer på?

Der er også andre GPer (der ikke er mørke) der har skrevet før at kunderne pruter om prisen. Men måske kan der være noget med karakteren eller omfanget. Mon du kunne give eksempler og skrive noget om omfanget?

Jeg har selv set SMSer hos en sort GP jeg besøgte meget. SMSerne er generelt trist læsning. For så vidt angår at prute om prisen så er der også en del. Det meste er bare korte beskeder ala ”1 time 200 kroner?”. Eller ”Sex uden 400?”. Eller "[frække emojis] 500??". Spørgsmål om sex i en time til 200 kroner rammer helt skævt. Hvis pigen gjorde det så ville det være moderne slaveri, regnestykket hænger ikke sammen. Jeg ved ikke om det er chikane eller om folk forestiller sig at GPer ikke har udgifter.

Skrevet

Selvom jeg tolker det som du spørger mændene og ligesindede mørke / udlandske, og ikke piger generelt. (Håber jeg overser eller fejltolker)

Så vælger jeg for sammenlignings skyld at svare. Vi kender jo ikke hinandens situation.

Pt efter mange år i branchen og mange blokerede mænd, oplever jeg nok 4-5 stykker i måneden som forsøger ar forhandle pris. Husker ikke om det var mere i starten.

Den måde det sker er:

• Den meget direkte. Jeg er villig til at betale x kroner for x ydelse.

• Jeg har kun de her penge, kunne du være sød ved mig og mødes til x ydelse.

• Jeg har været hos dig før og håber på særbehandling

• Nå ja dem som tænker jeg giver stundenter eller pensionist rabat.

Alle fire metoder får nej. De må finde en som annoncerer til de priser de er villige til at give. Spare op og henvende sig igen og acceptere alle er lige og jeg ikke yder særbehandling. Desværre ingen rabatter heller ikke hvis de vil bryde anonymitet og vise ID 😉

Dem som ikke forstår det første nej, og bliver ved at prøve og overtale mig, bliver bare blokeret. Færdig bum.

Redigeret af SweettieDK

Skrevet

Hvis jeg synes prisen er for høj siger jeg bare hvad jeg er villig til at betale for ydelsen. Siger de nej så går jeg bare videre til næste.

Opfatter en annonce uden pris for standarydeler som et oplæg til prisforhandling. Det har ikke noget at gøre med om man er mørk eller ej.

Man kan virkelig få en rigtig god pris i slutningen af måneden - f.eks. fra nu og indtil næste lønningsdag. Det samme hvis det er piger der er fast i DK, udenlandske eller ej, og hvis man kan fornemme at det ikke er selve pengene der er det primære. Danske piger er billigste, hvis man ved hvad man gør, og mange her på stedet har ingen ide om hvad man kan få for 200-300 kr, selvom det direkte står i nogle annoncer.

Redigeret af Deuce

Skrevet

Sex er ikke bare en "ydelse" - det er et tilbud om at have en oplevelse sammen.

At prutte om prisen er mangel på respekt. Det er at sige til pigen, at hun ikke er pengene værd. Det siger mere om manden end om pigen.

Om der er flere respektløse mænd, der opsøger mørke piger, kan jeg ikke svare på, men det vil da være mærkeligt.

Jeg vil tro, det betyder mere, hvordan annoncen er udformet - hvilket samvær, den lægger op til.

Skrevet

Ahhh.. .det er en ydelse/tjeneste som alle andre. De fleste har ikke brug for "en oplevelse" men en udløsning på en behagelig måde. Det er hjælp til onani . Sådan har jeg det i al fald og efterlyser ikke mere- og jeg tvivler på jeg er den eneste.

Redigeret af Deuce

Skrevet
Deuce skrev, for 4 minutter siden:

Ahhh.. .det er en ydelse/tjeneste som alle andre. De fleste har ikke brug for "en oplevelse" men en udløsning på en behagelig måde. Det er onani med hjælp. Sådan har jeg det i al fald - og jeg tvivler på jeg er den eneste.

Det er du ikke. Jeg har da også læst anmeldelser, hvor pigen betragtes som en bolledukke, som man ikke engang behøver kunne snakke med. Hun skal bare bruges. Og det har ofte været udenlandske og måske mørke piger. Så måske er der noget om det...

Skrevet
Deuce skrev, for 7 minutter siden:

Sådan har jeg det i al fald og efterlyser ikke mere- og jeg tvivler på jeg er den eneste.

Det er du ikke nej, men det gælder så om du finder piger som er på bølgelængde i den holdning.

Deuce skrev, for 34 minutter siden:

og hvis man kan fornemme at det ikke er selve pengene der er det primære

Hvis ikke pengene er det primære, så tænker jeg du skuffer mange, hvis de er flinke og giver dig en mindre pris og du så møder op og bare vil ha “ydelsen”. Nyde uden selv at yde, hvad er det primære så for netop de piger = oplevelsen, go sex.

Redigeret af SweettieDK

Skrevet
køb dansk skrev, for 19 minutter siden:

At prutte om prisen er mangel på respekt. Det er at sige til pigen, at hun ikke er pengene værd. Det siger mere om manden end om pigen.

Jeg diskuterer ikke prisen, men jeg synes nu ikke det er mangel på respekt at gøre det på en høflig måde.

Jeg har en enkelt gang fået et pristilbud, efter jeg havde takket nej.

Der var ikke priser i annoncen hos en Latina skønhed og jeg spurgte efter noget, jeg normalt ville betale 1000 kr for i 30 min. Pigen bad om 1400 kr og jeg skrev at hun så dejlig ud, det var lige i overkanten for mig. Hun spurgte om jeg ville give 1000 kr - og det ville jeg jo, så vi lavede en aftale.

Det blev en dejlig oplevelse og jeg toppede med 200 kr i drikkepenge.

Pengever jo en stor del af dette univers og jeg lægger ikke skjul på at prisen betyder noget.

Skrevet

Jeg er selv mørk pige og jeg kan faktisk godt genkende noget af det du skriver. Jeg oplever tit at danske mænd prøver at presse prisen ned. Flere har skrevet til mig og tilbudt 300-400 kr. for sex og når jeg har sagt nej tak har jeg flere gange fået svaret at de bare kan finde en dansk pige, der vil gøre det.

Jeg husker især en mand som jeg havde skrevet frem og tilbage med i noget tid. Vi havde aftalt et kemimøde på en café men da vi mødtes foran cafeen sagde han at vi hellere skulle gå en tur fordi der var for mange mennesker. Under gåturen begyndte han så at fortælle hvordan han mente vores relation skulle være. Han syntes at 1.000 kr. pr. gang inklusive sex og overnatning var passende fordi det var det han havde været vant til med sine tidligere sugarbabes som alle var dansker.

Jeg har personligt oplevet mange danske mænd som virker til at have nogle andre forventninger når man er mørk pige.

Min egen erfaring er faktisk at udenlandske mænd ofte behandler mig bedre. De inviterer mig ud på en rigtig date café eller restaurant betaler regningen og kommer ikke selv med mærkelige prisforslag.

Så måske skulle du prøve at holde dig lidt mere til de mørke fyre 😉❤️ Det er selvfølgelig kun min egen erfaring men jeg har i hvert fald haft langt bedre oplevelser der.

Skrevet
køb dansk skrev, for 5 minutter siden:

Det er du ikke. Jeg har da også læst anmeldelser, hvor pigen betragtes som en bolledukke, som man ikke engang behøver kunne snakke med. Hun skal bare bruges. Og det har ofte været udenlandske og måske mørke piger. Så måske er der noget om det...

Du misforstår. Jeg har brug for en god og behagelig udløsning, dermed ikke sagt "hun er en bolledukke" - kun at hun yder den service jeg efterlyser.

Jeg foretrækker at begge har det behageligt mens det sker. Det er ikke dominans og at være den styrende som du antyder.

Og som en anden skriver - så er pengene det styrende i dette univers - så det drejer sig også om at finde de kvinder hvor det er andet end pengene der styrer. Evner man at identificere dem - det er faktisk ikke så svært - så får begge en god oplevelse til få penge.

Skrevet
køb dansk skrev, for 5 minutter siden:

Så måske er der noget om det

Er enig i din observation i anmeldelserne, om de har pruttet pris først eller “bare” opfører som dårligt. Det ved jeg ikke om der er sammenhæng i. Ingen tvivl om nogen udnytter at udenlandske langt fra altid har mulighed for at sige fra, tolker det som TS selv passer sin telefon. Men hvis der er noget om snakken. Kan det vel også bunde i mange reelt forhandler med “telen” for nu at bruge det pæneste ord. Og den succes der måske er med at få lov at bruge pigen til lavere pris overføres til selvstændige udenlandske piger også modtager flere beskeder med pris forhandling.

Skrevet

Der er et par stykker der overser, det XLMørkPige spørger ind til er forhandling når prisen er i annoncen og der allerede står prisen er FAST. (Ikke til forhandling, i behøver ikke spørge, nej på forhånd)

Tænker de fleste er enige om, er prisen ikke nævnt må man jo spørge og derfra når til enighed, sige ja / nej tak.

Redigeret af SweettieDK

Skrevet

Jeg oplever en gang mellem - men meeeeeget sjældent - at nogen skriver “jeg har kun 900 kan vi tage en halv time for det” der plejer jeg bare at svarer “næææh men du kan få 15 minutter og give mig den sidste hund i drikkepenge😉🤣💁‍♀️..

Og så har jeg en der bare konsekvent skriver “Sex 500” et par gange om måneden uden jeg nogensinde har gidet svarer ham🤷🏼‍♀️😂😂..

Men ellers så det slet ikke noget jeg som sådan føler mig generet af eller oplever ofte☺️.. Jeg er beklager godt nok det er din erfaring.. Arbejder du mest på Sjælland eller er du sådan over det hele i landet.? Tænker om det måske er noget regionalt🤷🏼‍♀️.?

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, for 3 timer siden:

Flere har skrevet til mig og tilbudt 300-400 kr. for sex og når jeg har sagt nej tak har jeg flere gange fået svaret at de bare kan finde en dansk pige, der vil gøre det

Nu har jeg overvejet et par timer om jeg ville dykke ned i det udsagn, om det skal være en tråd / emne for sig.

Men det er et interessant udsagn fordi den overvejede holdning jeg har følt på EG i lang tid, var de udenlandske piger er billigere.

Skynder mig at tilføje det sidste stykke tid (kan ikke sætte måneder på) er der i hvert fald enkelte som har skrevet de udenlandske var ved at komme op på samme pris niveau som de Danske.

Kan ikke sige det aldrig er nogen som har skrevet de danske er billigere, men jeg har aldrig set det.

Utallige gange er de Danske blevet omtalt som på vej til at blive udkonkurreret af de prismæssigt billigere jeg udenlandske.

Jeg føler de udenlandske piger har været underrepræsenteret herinde. Og derfor rejser det for mig det spørgsmål, forsøger de mænd der forhandler pris, at opnå lavere priser ved at spille os ud mod hinanden.

Sige her på EG hvor muligvis meget få udenlandske så det. “I danskere skal sætte prisen ned i er for dyre”

Og til de udenlandske argumenter de i er dyre danskerne er billigere.

Dog har jeg aldrig modtaget det argument i privat besked. Kun forhandling om min pris af andre årsager.

Uanset hvordan det hænger sammen. Kan vi piger af alle farver og nationaliteter kun vælge at stå fast på den pris vi hver især ønsker.

Skrevet
SweettieDK skrev, for 27 minutter siden:

Nu har jeg overvejet et par timer om jeg ville dykke ned i det udsagn, om det skal være en tråd / emne for sig.

Men det er et interessant udsagn fordi den overvejede holdning jeg har følt på EG i lang tid, var de udenlandske piger er billigere.

Skynder mig at tilføje det sidste stykke tid (kan ikke sætte måneder på) er der i hvert fald enkelte som har skrevet de udenlandske var ved at komme op på samme pris niveau som de Danske.

Kan ikke sige det aldrig er nogen som har skrevet de danske er billigere, men jeg har aldrig set det.

Utallige gange er de Danske blevet omtalt som på vej til at blive udkonkurreret af de prismæssigt billigere jeg udenlandske.

Jeg føler de udenlandske piger har været underrepræsenteret herinde. Og derfor rejser det for mig det spørgsmål, forsøger de mænd der forhandler pris, at opnå lavere priser ved at spille os ud mod hinanden.

Sige her på EG hvor muligvis meget få udenlandske så det. “I danskere skal sætte prisen ned i er for dyre”

Og til de udenlandske argumenter de i er dyre danskerne er billigere.

Dog har jeg aldrig modtaget det argument i privat besked. Kun forhandling om min pris af andre årsager.

Uanset hvordan det hænger sammen. Kan vi piger af alle farver og nationaliteter kun vælge at stå fast på den pris vi hver især ønsker.

Jeg er helt enig. Det virker som om de prøver at presse prisen ned ved at spille os ud mod hinanden. Derfor synes jeg det er vigtigt at vi holder fast i den pris vi selv er tilfredse med. Vi bestemmer jo selv hvad vores tid er værd.

Skrevet

Hvis jeg tager et kig på AL fyn er billigste udenlandske pige på 1000 kr (uden extras) og billigste danske 1600 kr for 60 min og det tror jeg egentlig holder meget godt. Ca 500 kr mere for 60 min hos en dansk dame end hos en udenlandsk, men selvfølgelig er der en betydelig variation både i pris og kvalitet, men jeg har fået virkelig super service hos udenlandske piger for 1500 kr for 60 min. Danske piger koster normalt mere, hvis man vil have noget der ligner i kvalitet. Men så kan man jo tale sammen og det er dejligt☺️

Tænker ikke det reelt giver anledning til at presse prisen på nogen.

Redigeret af Slowman

Skrevet
SweettieDK skrev, for 1 time siden:

Det skulle nok være en tråd for sig, men pyt...

Jeg har indtryk af, at de danske piger har holdt lidt igen med at sætte deres priser op, måske fordi I føler jer lidt pressede af lavere priser fra udenlandske piger.

Måske især udenlandske piger, som er her kortvarigt, og måske ikke selv sætter deres pris. Eller satser på at tage ekstra for en stribe ydelser.

De udenlandske piger, jeg har besøgt, ligger prismæssigt lige under tilsvarende danske - men det er også de bedste af de bedste, efter min smag.

Overordnet set står jeg ved mit brugernavn - køb dansk 🤑

Redigeret af køb dansk

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.