Hop til indhold
Guest Smuk Enlig Mor

Umiddelbar behovstilfredsstillelse vs intim helhedsoplevelse..?

Recommended Posts

Jeg kan såmænd sagtens forstå, at det kan fremstå uklart, for selve besøget har jo været virkelig .....

... GFE oplevelser kan gives og modtages så intense, at en et begge parters følelsesregister aktiveres og reagerer, som hvis der var tale om en virkelig kæreste situation. Og nej, det skal ikke læses som noget negativt, nok snarere som noget positivt, der hvis man giver sig selv lov, kan forstærke den følelsesmæssige oplevelse, men det ændre jo ikke på, at når man efter en time igen står på gaden, så er man tilbage i virkeligheden.  

Nej, det ændrer ikke ved, at man igen står på gaden. Efter en askepotagtig oplevelse, der dog er en virkelig fysisk og sanselig oplevelse.

Det var egentligt det, jeg - i mangel af almindeligt beskrivende ord - forsøgte at gengive i min anmeldelse

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nej, det ændrer ikke ved, at man igen står på gaden. Efter en askepotagtig oplevelse, der dog er en virkelig fysisk og sanselig oplevelse.

Det var egentligt det, jeg - i mangel af ord - forsøgte at gengive i min anmeldelse

Ja selvfølgelig er der tale om en virkelig fysisk og sanselig oplevelse. Det er svært at beskrive med ord, men umiddelbart tror jeg såmænd ikke at vi ligger mile vidt fra hinanden vi beskriver det bare forskelligt Jeg hæfter med ved, at du dels anvender ordet oplevelse, hvilket jeg til også selv anvender. I dette indlæg skriver du så askapotagtig, det sender i hvert fald nogle associationer hos mig, om at vi er beviste omkring, at oplevelserne modtages og nydes i et ideelt rum. Et sådant ideelt rum kan jo sagtens tilføjes effekter så er stemningsforstærkende for oplevelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Enig! Lad os SÅ komme igang :D .o0(Hvis jeg kører nu, hvornår kan jeg så...)  :roll:  :D​ 

I situationen er jeg ikke i tvivl om hvem jeg er (den heldige gæst ;) ), hvem pigen er (den svært heldige kurtisane :D ), eller hvad vores relation er til hinanden. Derfor er indgår der ikke et illusorisk element, men bare masser af skøn sex, som er et resultat af kemien og den tæthed/nærhed der er til stede.

Om det så er heftig væg-til-væg sex, om det foregår på vej op ad en trappe og/eller rummer plads til pudesnak og kælent efterspil, er vel noget der defineres af de rammer man sammen aftaler, og som BX skriver andetsteds, vel også defineres af dagsformen :) I min optik kan alle disse elementer indgå helt eller delvist i helhedsoplevelsen, det behøver jo ikke at være samme drejebog der følges hver gang ;)

Vi har jo næsten lige været i gang... ;)  

Tænk sig at blive tituleret "kurtisane"... Så kan anerkendelsen vist ikke blive større... :wub:

Glæder mig til næste rammeaftale... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Da man nu typisk ikke kender ret meget til hinanden, idet begge parter gør en dyd ud af, at parkere privatlivet udenfor hyggerummet, så er det jo fristende og dejligt skønt, at udfylde at de mange "huller" omkring modparten, med ens drømme forventninger. Vi ved jo godt i andre sammenhænge, at det kan være medvirkende til at forstærke nogle indtryk og følelser, som vi måske så senere opdager, udelukkende skyldes vores fantasi og illusioner omkring modparten.

... Det gør jeg faktisk ikke en dyd ud af - tværtom... Ellers er det jo svært, tænker jeg, at have den der helt fortrolige samtale efterfølgende, da den slags kræver tillid, hvilket kun kan praktiseres, hvis elementer som ærlighed og åbenhed er tilstede...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wupti..! Så var jeg her igen med endnu et par spørgsmål.. ;)  

Vi kvinder herinde er jo ret forskellige, hvilket også kommer til udtryk i, hvilke slags oplevelser, vi ønsker at tilbyde vores besøgende...

- Jasmin er fx meget behovsorienteret -  vil have masser af sex uden at det bag ved pikken følger med (hendes eget udsagn ;) ) og har, i denne sammenhæng, en hel masse færdigheder at dele ud af - Derefter end of story...

- Jeg selv er i den helt anden boldgade. Jeg går efter helhedsoplevelsen - den meget intime og tætte kontakt, hvor den seksuelle del naturligvis, som udgangspunkt, er den primære, men som ikke altid ender med at være det efter kampens hede... Den intimitet og nærhed man just har delt, manifesterer sig nemlig efterfølgende i en åben- og fortrolighed, som jeg virkelig værdsætter... :wub:

Selv kunne - eller ville - jeg aldrig undvære dette sidste aspekt, men hvordan betragter I det..?

- Er I udelukkende til konkret sexuel behovstilfredsstillelse, uden for meget snik snak, eller nyder I også helheden - at mærke at der er et bankende hjerte bag, hvilket den efterfølgende dialog, imo, netop åbner op for..?

- Hvorfor vælger I det ene frem for det andet?

Kære SEM pigen. Tja du sætter jo tit mine små grå igang (skam dig :-P  :-P )

For mig er, jeg ikke bare til 3 hug og et suk. Jeg har, brug lige at Sunde mig over den skønhed der møder mig. Snakke lidt med den pige man møder, i døren. 

Jeg er mest, til at at skabe intime og relationer,Og ja jo ikke naiv det kan være svært på 1 time i know.  Men mht. Til jer glædespiger. Afhænger succes’en af de tidligere resultater. jeg enten har haft med den samme pige. Eller nye. Det kan være svært at etablere intimitet for den person, der mangler den grundlæggende tillid til omverden – eller som er usikker på egen identitet.

Eller som mig, kan jeg være rystende nervøs når jeg møder jer piger.  :oops: Derfor er yderst nødvendigt for mig, at pigen gør mig tryg. 

Jeg som Den unge voksne (det er vist mig :eek: )skal lære at forholde sig til andre, både ældre og jævnaldrende, for alternativet er fremmedgjorthed, isolation, angst for at binde eller forpligte sig og en manglende evne til at stole på andre. (deri mennes, jeg kan være en utrolig lukket person) Indtil de rette åbner mig op. Og det er bestemt sket.

Jeg som Individ skal lære, at et seksuelt forhold ikke nødvendigvis indebærer intimitet, tillid eller åbenhed. Det er på dette stadie, at jeg som individ kan blive i stand til at give og modtage uden at gøre regnskab. Vi køber jo en ydelse, ja i piger vil kalde det jeres tid. 

Håber det bare giver lidt mening.

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg

Link til indlæg

... Det gør jeg faktisk ikke en dyd ud af - tværtom... Ellers er det jo svært, tænker jeg, at have den der helt fortrolige samtale efterfølgende, da den slags kræver tillid, hvilket kun kan praktiseres, hvis elementer som ærlighed og åbenhed er tilstede...

Jeg kan desværre ikke give dig to tryk, så du får lige en ekstra anerkendende linie med på vejen også.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig har det været forskelligt i forskellige perioder. For det meste bliver oplevelsen bedre af åbenhed og fortrolighed. Det vigtigste er dog, at pigen er ærlig i annonceringen om  hvordan hun er og hvad hun tilbyder.

Men desværre  tager pigen  en risiko med sin åbenhed. Hun kender ikke manden og kan aldrig være sikker på, hvordan han bruger oplysningerne. Og ærlige mænd er til tider naive og kan videresende oplysninger til andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spock

Vi har jo næsten lige været i gang... ;)  

Tænk sig at blive tituleret "kurtisane"... Så kan anerkendelsen vist ikke blive større... :wub:

Glæder mig til næste rammeaftale... :D

Nu skal jeg ikke afspore en super tråd (alt for meget) men det er jo stærkt vanedannende samvær, så "næsten lige" virker som alt for længe siden...  :roll:

Og anerkendelsen er netop så stor fordi du, helt i tråd med dette emne, både evner og tør ;):D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

For mig har det været forskelligt i forskellige perioder. For det meste bliver oplevelsen bedre af åbenhed og fortrolighed. Det vigtigste er dog, at pigen er ærlig i annonceringen om hvordan hun er og hvad hun tilbyder.

Men desværre tager pigen en risiko med sin åbenhed. Hun kender ikke manden og kan aldrig være sikker på, hvordan han bruger oplysningerne. Og ærlige mænd er til tider naive og kan videresende oplysninger til andre.

Og netop derfor er vi ,der har været her i en del år efterhånden, blevet meget dygtige til, at passe på os selv og huske at sige; det er privat, det vil jeg ikke udtale mig om, eller det ønsker jeg ikke at dele med fremmede... Jeg er af den overbevisning, at for at få jobbet til at fungere med privatlivet ( som for mig er helligt) så må man hele tiden huske ikke at være for godtroende og ja undskyld men også naiv. Følgenerne af at dele for meget ( her mener jeg ikke selve sexen overhovedet) kan få konsekvenser for ikke kun sig selv men også de der er nær en... Måske ikke lige nu men det kan komme i fremtiden...

Jeg synes vi har set rigelige eksempler på hvor galt det går bare herinde...

Jeg mener godt at jeg kan være en varm og nærværende service yder, samtidig med jeg bibeholder mit privat jeg og liv for mig selv... Heldigvis har jeg respekten og forståelsen fra mine gæster på den konto smil.

Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg foretrækker absolut en kæresteoplevelse, men jeg har da besøgt et par kvinder på baggrund af at jeg var meget tiltrukket af deres billeder. Jeg er dog altid lidt bitter på grund af den manglende intimitet, som man får ved en GFE. Det er lidt ligesom at vide man har indtaget en masse tomme kalorier :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig har det været forskelligt i forskellige perioder. For det meste bliver oplevelsen bedre af åbenhed og fortrolighed. Det vigtigste er dog, at pigen er ærlig i annonceringen om  hvordan hun er og hvad hun tilbyder.

Men desværre  tager pigen  en risiko med sin åbenhed. Hun kender ikke manden og kan aldrig være sikker på, hvordan han bruger oplysningerne. Og ærlige mænd er til tider naive og kan videresende oplysninger til andre.

Og netop derfor er vi ,der har været her i en del år efterhånden, blevet meget dygtige til, at passe på os selv og huske at sige; det er privat, det vil jeg ikke udtale mig om, eller det ønsker jeg ikke at dele med fremmede... Jeg er af den overbevisning, at for at få jobbet til at fungere med privatlivet ( som for mig er helligt) så må man hele tiden huske ikke at være for godtroende og ja undskyld men også naiv. Følgenerne af at dele for meget ( her mener jeg ikke selve sexen overhovedet) kan få konsekvenser for ikke kun sig selv men også de der er nær en... Måske ikke lige nu men det kan komme i fremtiden...

Jeg mener godt at jeg kan være en varm og nærværende service yder, samtidig med jeg bibeholder mit privat jeg og liv for mig selv... Heldigvis har jeg respekten og forståelsen fra mine gæster på den konto smil.

Knus Line

Lidt snak under besøget er at foretrække synes jeg, man kommer lidt tættere på hinanden.

Og jeg synes godt at man kan snakke privat uden at blive alt for detaljeret. Man behøver jo ikke at nævne navnet på sin private arbejdsplads m.m. men holde det overordnet.

Med den rette glædes pige har jeg ikke de store betænkeligheder ved at fortælle private ting. Men herinde har jeg nogen gange lyst til at skrive om private ting / oplysninger, men holder mig fra det, og de fleste gange tænker jeg bagefter at det nok var meget godt at jeg tog et greb i nakken på mig selv :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

...

Jeg er af den overbevisning, at for at få jobbet til at fungere med privatlivet ( som for mig er helligt) så må man hele tiden huske ikke at være for godtroende og ja undskyld men også naiv. Følgenerne af at dele for meget ( her mener jeg ikke selve sexen overhovedet) kan få konsekvenser for ikke kun sig selv men også de der er nær en... Måske ikke lige nu men det kan komme i fremtiden...

Knus Line

Jeg er enig. Jeg har haft nogle fantastiske øjeblikke med glædespiger, hvor vi delte en lille, lille del af vores private sfære med hinanden.

Men bagefter tænkte jeg, hvad skade det kunne være, hvis jeg af uheld havde viderebefordret nogle af pigens oplysninger til nogen anden.

Og man kan faktisk en rigtig god GFE-oplevelse uden at være for privat. Jeg ved det af erfaring.

Redigeret af Spice

Del dette indlæg

Link til indlæg

... blevet meget dygtige til, at passe på os selv og huske at sige; det er privat, det vil jeg ikke udtale mig om, eller det ønsker jeg ikke at dele med fremmede... Jeg er af den overbevisning, at for at få jobbet til at fungere med privatlivet (som for mig er helligt) så må man hele tiden huske ikke at være for godtroende og ja undskyld men også naiv.

Jeg mener godt at jeg kan være en varm og nærværende service yder, samtidig med jeg bibeholder mit privat jeg og liv for mig selv...

Det kan man da særdeles sagtens.

Jeg fik ret tidligt i min færden hos diverse piger i branchen den fornemmelse, at man kunne spørge. Men fik man nu også et ærligt svar?

Det var jeg ikke sikker på. Og så kunne det jo være lige meget. 

Jeg stiller derfor meget sjældent direkte "borende" spørgsmål til pigen om hendes privatliv. Hvis hun derimod af egen fri drift fortæller noget om sig selv, er det helt fint med mig. Jeg elsker det endda og lader intet sive videre.

Selv er jeg meget åben, når jeg kender pigen lidt bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det jo ikke fordi man skal hive sit sygesikringskort ud og remse op af det. Kan man ikke bare åbne lidt op og dele ud af sine tanker? Det er hvad jeg tænker på som "privat", at være åben og ærlig. Dele lidt ud af sig selv, bare for at få en lille forbindelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er enig. Jeg har haft nogle fantastiske øjeblikke med glædespiger, hvor vi delte en lille, lille del af vores private sfære med hinanden.

Men bagefter tænkte jeg, hvad skade det kunne være, hvis jeg af uheld havde viderebefordret nogle af pigens oplysninger til nogen anden.

Og man kan faktisk en rigtig god GFE-oplevelse uden at være for privat. Jeg ved det af erfaring.

Alfa Omega er, at man holder mund med det, som pigen mere eller mindre utilsigtet kommer til at sige under et samvær.

Dixi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu er det jo ikke fordi man skal hive sit sygesikringskort ud og remse op af det. Kan man ikke bare åbne lidt op og dele ud af sine tanker? Det er hvad jeg tænker på som "privat", at være åben og ærlig. Dele lidt ud af sig selv, bare for at få en lille forbindelse. 

Hvem tænker du på her? Dig eller  hende du besøger?  :???:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg foretrækker absolut en kæresteoplevelse, men jeg har da besøgt et par kvinder på baggrund af at jeg var meget tiltrukket af deres billeder. Jeg er dog altid lidt bitter på grund af den manglende intimitet, som man får ved en GFE. Det er lidt ligesom at vide man har indtaget en masse tomme kalorier :)

Jamen så er der kun to ting at gøre:

1. Læse og vurdere anmeldelser

2. Gøre dit fodarbejde bedre i fremtiden (nok egentlig to sider af samme sag).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen så er der kun to ting at gøre:

1. Læse og vurdere anmeldelser

2. Gøre dit fodarbejde bedre i fremtiden (nok egentlig to sider af samme sag).

Så forstår du mig ikke helt. Jeg er da godt klar over det på forhånd, men perspektivet ændrer sig jo typisk for mænd efter de har skudt kanonen af ik'? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Så forstår du mig ikke helt. Jeg er da godt klar over det på forhånd, men perspektivet ændrer sig jo typisk for mænd efter de har skudt kanonen af ik'? :)

Næh, det må jeg nok indrømme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvem tænker du på her? Dig eller  hende du besøger?  :???:

Begge? Jeg har da ikke tænkt mig at åbne mig op for bare hvem som helst, det kommer da helt an på pigen. Og nu skal du jo lige tage det med et gran salt når jeg siger, åbne op. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

- Er I udelukkende til konkret sexuel behovstilfredsstillelse, uden for meget snik snak, eller nyder I også helheden - at mærke at der er et bankende hjerte bag, hvilket den efterfølgende dialog, imo, netop åbner op for..?

- Hvorfor vælger I det ene frem for det andet?

- Hvad giver de forskellige typer af oplevelser jer, og er de virkelig så forskellige, når det kommer til stykket..?

Mine egne eskapader har bragt mig vidt og bredt: Piger på 20, damer på 60, i stort set alle regnbuens farver, tykke og tynde, høje og lave, med tantrasex som den ene yderpol og sportssex på FKK klub som den anden. Jeg har faktisk elsket det hele, og så ved jeg ikke om det er fordi jeg er meget heldig, eller bare let at stille tilfreds.

Det er ærlig talt ikke så tit at jeg er interesseret i pigen på et intellektuelt plan. Jeg har ikke mødt så mange working girls som havde noget interessant at sige (for mig), dog med enkelte lysende undtagelser. Til gengæld er jeg meget interesseret i at møde pigen på et spirituelt plan, og for at føle denne samhørighed er det nødvendigt at både pigen og jeg selv er helt åbne. Det vil med andre ord sige at det drejer sig om meget mere end teknik og en mekanisk akt. Faktisk lykkes det i flertallet af tilfældene for mig at få denne kontakt. Det giver mig en stor tilfredsstillelse, og på de kommentarer jeg får er det tydeligt, at når det sker så er det gensidigt, og at visse piger ligefrem har været overraskede over hvad det lige var der skete der i løbet af den lille intime stund. Af det må jeg udlede at det nok sker forholdsvis sjældent for dem, men det er altså noget jeg arbejder ret målrettet på næsten hver gang jeg har sex, betalt eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Nu skal jeg ikke afspore en super tråd (alt for meget) men det er jo stærkt vanedannende samvær, så "næsten lige" virker som alt for længe siden...  :roll:

Og anerkendelsen er netop så stor fordi du, helt i tråd med dette emne, både evner og tør ;):D

Tak Spock (rødmeikon)... Meen du var nu heller ikke værst (sagt på godt jysk ;) ) - Og så skal der også to til tango - så deeet.. ;)  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Knus Line

Jeg forstår, som udgangspunkt, godt din skepsis, men da jeg er typen, der ikke formår at gøre noget som helst halvt, vil jeg hellere risikere at miste fodfæstet for en stund - end slet ikke turde risikere noget som helst... Dette betyder nemlig en verden til forskel, for mig, i forhold til at kunne være 100% mig selv, da jeg ikke påtager min en rolle, når jeg modtager mine dejlige mænd... :)

Vi to har heller ikke helt det samme koncept, og ved heller ikke, om det har nogen betydning i øvrigt, at alle aftaler med mig skal forhåndsbookes via mail, hvor jeg stiller krav om lidt info om pågældende herre. Jeg sorterer så også en del fra på dén konto, hvis jeg ikke fornemmer en nysgerrighed og lyst efter et par mails... Tænker også, at din besøgsflade er større end min, så måske er der rent faktisk en mening med min "galskab"..? ;)

Jeg tror, at man er langt mere sårbar og udsat, hvis man tager imod besøg direkte fra gaden, selvom det bestemt nok også kan have sin charme... :)

Skulle jeg hele tiden gennemtænke de værste skrækscenarier og lave sikkerhedsforanstaltninger til enhver lejlighed, kunne jeg jo ikke slappe af og blot nyde denne skønne mand, der besøger mig, og fortjener en sublim oplevelse. Han har jo betalt mig ret mange penge for netop dette, og måske har han brugt dage eller uger på at planlægge besøget i forhold til arbejde og familie... Så på lige dét punkt er jeg nok ret sort/hvid... Enten giver jeg den hele armen (indenfor aftalte rammer), eller os' kan jeg ligeså godt lade være... :D

Det er jo ej heller alt, at jeg deler med alle - har skam også min private sfære... Nogle kravler bare dybere ind under huden på mig end andre, og sådan er det, helt naturligt, med menneskelige relationer - og netop den slags connection medfører så en større bredde af åbenhed og lyst til at dele det meget private ligeså...

Du må gerne kalde mig naiv, men jeg vælger dog at anskue det anderledes, og se det som et udtryk for, at jeg har tillid til verden og mine medmennesker... :)

Redigeret af Smuk Enlig Mor

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Synes dit indlæg var super godt, KK. - Dog har det, af en eller anden årsag, ikke lykkedes mig at få det med her... :blink:

Men det du skrev om tryghed, er jeg helt enig i - for føler man sig tryg og dermed godt tilpas i samværet, åbner det op for langt flere dimensioner, imo - ikke blot den fysiske dimension men en helhedsoplevelse, hvor bevidstheden er tilstede ligeså... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kære smukke Smuk Enlig Mor

Jeg synes dit indlæg er en lille smule farvet af hvad du selv synes er det "rigtige", altså den intime helhedsoplevelse. Jeg mener ikke, man kan kategorisere det man synes bedst om på den måde.

Jeg er afgjort selv til de lange, våde, intime sessioner men kan sgu godt se charmen i en quickie. Det gode er jo, at I piger differentierer Jer selv. Leder man efter en total GFE, så skal man måske en tur til fyn's land ;)

Leder man derimod efter 20 minutters intens sex, hvor man bare får kneppet hjernen ud og derefter siger farvel, så ville en anden pige være en oplagt mulighed.

Jeg ville derfor vælge pige ud fra det jeg har lyst til. Det afgørende for mig er den menneskelige kontakt, at pigen lever sig ind i det og er engageret og kan lide det hun gør.

Håber det giver mening :)

Ps. Synes at Sisse's trappeopgang lyder meget spændende! :-P

Redigeret af hot6

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...