Hop til indhold
Guest Smuk Enlig Mor

Umiddelbar behovstilfredsstillelse vs intim helhedsoplevelse..?

Recommended Posts

Guest Smuk Enlig Mor
:wacko: 

Kære smukke Smuk Enlig Mor

Jeg synes dit indlæg er en lille smule farvet af hvad du selv synes er det "rigtige", altså den intime helhedsoplevelse. Jeg mener ikke, man kan kategorisere det man synes bedst om på den måde.

Jeg er afgjort selv til de lange, våde, intime sessioner men kan sgu godt se charmen i en quickie. Det gode er jo, at I piger differentierer Jer selv. Leder man efter en total GFE, så skal man måske en tur til fyn's land ;)

Leder man derimod efter 20 minutters intens sex, hvor man bare får kneppet hjernen ud og derefter siger farvel, så ville en anden pige være en oplagt mulighed.

Jeg ville derfor vælge pige ud fra det jeg har lyst til. Det afgørende for mig er den menneskelige kontakt, at pigen lever sig ind i det og er engageret og kan lide det hun gør.

Håber det giver mening :)

Ps. Synes at Sisse's trappeopgang lyder meget spændende! :-P

Hmm... Mja, det kan du måske nok have ret i, men nu er det jo også mig der har skrevet indlægget, så det kan nok ikke helt undgås, men vil være opmærksom på det fremadrettet.. :)

Jeg er bestemt selv til kontrasterne og variationen - hele paletten så at sige - men har valgt at sælge tid af min. 1 time, da det er det, der passer bedst til den type jeg er, og da jeg ellers ville føle mig mentalt utilfredsstillet...

Den time, jeg tilbyder, kan dog sagtens starte med en quickie lige indenfor døren, præcis som Sisse nævner i sit svar, og så kan den mere intime og tætte del deles efterfølgende... :wub:

Dit svar giver rigtig god mening - håber mit gør ditto... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er svært at byde ind med noget originalt efter så mange gode indlæg. Men her er mit bud.

For mig er det helt klart helhedsoplevelsen der tæller, hvor nussen, fortrolighed og snak med pigen spiller en rolle på lige fod med det egentligt seksuelle. De få skuffelser jeg har fået har som regel været knyttet til besøget alene har været en rent seksuel oplevelse. Det har nu som regel skyldtes enten dårlig research eller manglende afstemning af forventninger fra min side.

Det er selvfølgelig ikke alle det kan fungere med. Jeg skal kunne lide personen bag glædespigen, og hun skal kunne lide mig og vi skal begge to være indstillet på at åbne op overfor den anden. Et fortroligt og tillidsfuldt forhold bliver ikke opbygget på ét besøg. Jeg foretrækker derfor at besøge en fast pige hvor legen og samtalen kan tages vi op hvor vi slap den gangen før. 

Tja - meget nyt var der ikke i det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan nu også godt mærke personen bag glædes pigen selv om det ikke er decideret GFE.

Jeg har en fetish som jeg dyrker, men jeg har også prøvet en GFE oplevelse, som var VIRKELIG skøn :P

Disse to ting har jeg dog valgt at opdele, læs: valgt 2 forskellige piger, helt bevidst.

Men hos begge piger er der nærhed, intimitet og nusseri.

Selvfølgelig mest hos GFE pigen, da det er det som besøget går ud på :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg forstår, som udgangspunkt, godt din skepsis, men da jeg er typen, der ikke formår at gøre noget som helst halvt, vil jeg hellere risikere at miste fodfæstet for en stund - end slet ikke turde risikere noget som helst... Dette betyder nemlig en verden til forskel, for mig, i forhold til at kunne være 100% mig selv, da jeg ikke påtager min en rolle, når jeg modtager mine dejlige mænd... :)

Vi to har heller ikke helt det samme koncept, og ved heller ikke, om det har nogen betydning i øvrigt, at alle aftaler med mig skal forhåndsbookes via mail, hvor jeg stiller krav om lidt info om pågældende herre. Jeg sorterer så også en del fra på dén konto, hvis jeg ikke fornemmer en nysgerrighed og lyst efter et par mails... Tænker også, at din besøgsflade er større end min, så måske er der rent faktisk en mening med min "galskab"..? ;)

Jeg tror, at man er langt mere sårbar og udsat, hvis man tager imod besøg direkte fra gaden, selvom det bestemt nok også kan have sin charme... :)

Skulle jeg hele tiden gennemtænke de værste skrækscenarier og lave sikkerhedsforanstaltninger til enhver lejlighed, kunne jeg jo ikke slappe af og blot nyde denne skønne mand, der besøger mig, og fortjener en sublim oplevelse. Han har jo betalt mig ret mange penge for netop dette, og måske har han brugt dage eller uger på at planlægge besøget i forhold til arbejde og familie... Så på lige dét punkt er jeg nok ret sort/hvid... Enten giver jeg den hele armen (indenfor aftalte rammer), eller os' kan jeg ligeså godt lade være... :D

Det er jo ej heller alt, at jeg deler med alle - har skam også min private sfære... Nogle kravler bare dybere ind under huden på mig end andre, og sådan er det, helt naturligt, med menneskelige relationer - og netop den slags connection medfører så en større bredde af åbenhed og lyst til at dele det meget private ligeså...

Du må gerne kalde mig naiv, men jeg vælger dog at anskue det anderledes, og se det som et udtryk for, at jeg har tillid til verden og mine medmennesker... :)

Kære mutti.

Jeg tror nu vi er meget enige... Klart at perspektiverer er anderledes, både pga vores alders forskel og erfaring... Jeg er dog fuldstændig enig med dig i, at intet skal gøre halvt, hverken job eller det at leve... Jeg ville personligt aldrig kunne have med andre mennesker, hverken her eller på mit job uden at være nærværende og ægte og ja dermed gøres intet halvt..

Her hvor jeg udtrykker påpasselighed og ikke at være naiv ( som ikke var personligt myntet på dig eller andre, men generelt..) er et udtryk for hvad der er sket med mine kollegaer ( en del herindefra desværre også..) og jeg selv... Det er IKKE meningen at vi skal udstilles offentligt med navn, adresse osv bla... Der er mange af os, der ikke har lyst til at dele dette job med venner, familie, voksne børn osv... Derfor tages der forholdsregler i form af at arbejde langt fra ens hjem, ikke dele alt for personlige oplysninger osv... Alt sammen noget jeg ved du forstår og sikkert er enig i et langt stykke hen af vejen..,

Jeg mener ikke , at vores koncept er så forskelligt endda. Jeg frasortere også og har gennem de 7 år her i branchen, lært meget om at stole på mit menneske kendskab, (set herfra og fra min/ mit job og uddannelse), så jeg ved at snakke og læse oftes kan mærke at der ikke er den kemi, som ønskes for at jeg kan levere en god og nærværende ydelse til gæsten... At jeg har gæster fra gaden, er faktisk mere sikkert for mig, da jeg her kan bruge alle mine sanser i min vurdering om gæsten skal ind eller ej...

Her skal tilføjes, at 90 procent er faste gæster, så uanset hvor jeg arbejder fra, så det få fra gaden... Kan nu ellers godt lide en hed, fræk, hurtig tur...

Jeg ønsker i mit virke som service udbyder, at have mig selv med ligesom du og mange andre... Dette gør jeg også ved at være mig... Jeg tænker ikke dette kan fakes, da de gæster der henvender sig til en nærværende og omsorgsfuld person , oftes også selv er det og ønsker det... Dermed mærkes det hurtigt hvis det ikke er tilfældet...

Jeg tror på man får hvad man giver...

Når det blev endnu en lang smører... Tror at jeg overordnet mener, at et hurtigt fræk møde kan sagtens være intens og nærværende, ligeledes som vores halve og hele timer med kæreste oplevelsen... At vi i jobbet, skal passe på os selv, at der er stor tedens til stress og andre psykiske overlast i jobbet her, ligesom med andre service job hvor man skal være omsorgs figuren og hjælperen, at vi har et liv efter dette job at tænke på også, at man sagtens kan give en god, ægte og skøn ydelse uden at sælge sit indre jeg og noget af det andet jeg...

Svært at forklare og skrive på iPhone, så håber jeg gør mig forståelig... Smil. God lørdag til alle varmt knus fra Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Kære mutti.

Jeg tror nu vi er meget enige... Klart at perspektiverer er anderledes, både pga vores alders forskel og erfaring... Jeg er dog fuldstændig enig med dig i, at intet skal gøre halvt, hverken job eller det at leve... Jeg ville personligt aldrig kunne have med andre mennesker, hverken her eller på mit job uden at være nærværende og ægte og ja dermed gøres intet halvt..

Her hvor jeg udtrykker påpasselighed og ikke at være naiv ( som ikke var personligt myntet på dig eller andre, men generelt..) er et udtryk for hvad der er sket med mine kollegaer ( en del herindefra desværre også..) og jeg selv... Det er IKKE meningen at vi skal udstilles offentligt med navn, adresse osv bla... Der er mange af os, der ikke har lyst til at dele dette job med venner, familie, voksne børn osv... Derfor tages der forholdsregler i form af at arbejde langt fra ens hjem, ikke dele alt for personlige oplysninger osv... Alt sammen noget jeg ved du forstår og sikkert er enig i et langt stykke hen af vejen..,

Jeg mener ikke , at vores koncept er så forskelligt endda. Jeg frasortere også og har gennem de 7 år her i branchen, lært meget om at stole på mit menneske kendskab, (set herfra og fra min/ mit job og uddannelse), så jeg ved at snakke og læse oftes kan mærke at der ikke er den kemi, som ønskes for at jeg kan levere en god og nærværende ydelse til gæsten... At jeg har gæster fra gaden, er faktisk mere sikkert for mig, da jeg her kan bruge alle mine sanser i min vurdering om gæsten skal ind eller ej...

Her skal tilføjes, at 90 procent er faste gæster, så uanset hvor jeg arbejder fra, så det få fra gaden... Kan nu ellers godt lide en hed, fræk, hurtig tur...

Jeg ønsker i mit virke som service udbyder, at have mig selv med ligesom du og mange andre... Dette gør jeg også ved at være mig... Jeg tænker ikke dette kan fakes, da de gæster der henvender sig til en nærværende og omsorgsfuld person , oftes også selv er det og ønsker det... Dermed mærkes det hurtigt hvis det ikke er tilfældet...

Jeg tror på man får hvad man giver...

Når det blev endnu en lang smører... Tror at jeg overordnet mener, at et hurtigt fræk møde kan sagtens være intens og nærværende, ligeledes som vores halve og hele timer med kæreste oplevelsen... At vi i jobbet, skal passe på os selv, at der er stor tedens til stress og andre psykiske overlast i jobbet her, ligesom med andre service job hvor man skal være omsorgs figuren og hjælperen, at vi har et liv efter dette job at tænke på også, at man sagtens kan give en god, ægte og skøn ydelse uden at sælge sit indre jeg og noget af det andet jeg...

Svært at forklare og skrive på iPhone, så håber jeg gør mig forståelig... Smil. God lørdag til alle varmt knus fra Line

Du gør dig mere end forståelig, Line - du giver dit forrige indlæg mening nu. Tak...

- Det var nok lige det perspektiv, jeg savnede/manglede tidligere... :)

Og jeg er meget enig i, at man får hvad man giver - også i rigt mål endda - men på ét punkt adskiller jeg mig alligevel fra dig, og det kan godt være, at det er fordi jeg stadig er en novice i denne branche, men det at berette om mig selv og stille spørgsmål til den herre der frekventerer mig, falder mig simpelthen så naturligt, at jeg ikke tænker over det (kald mig bare amatør :D )... Efterfølgende har jeg det stadig godt med dialogen, og føler mig faktisk ganske tryg og varm indeni... It feels good..! ;)

- Og nu er det jo heller ikke således, at jeg gengiver hele min livshistorie, opremser alle tidligere adresser, udstikker mit cpr-nummer eller på anden måde gør mig selv ekstra sårbar og udsat... Jeg er bare mig, der nyder fortroligheden efterfølgende, for den har jeg brug for... Helt banalt og helt basalt... :)

Uanset hvordan vi vender og drejer den, kan de mandspersoner, som virkelig ønsker at skade os, jo uden noget større detektivarbejde, alligevel finde frem til os, uagtet at vi arbejder langt væk fra hjemmet, følger vores intuition ect. ect...

... Just my 5 cent... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...