Hop til indhold

Thai sex uden kondom i Aalborg?

Featured Replies

Skrevet

Dejligt med et indlæg der nu med sikkerhed kan gi’ mig lidt flere på listen over GPere jeg IKKE skal besøge.

Der er heldigvis mange GPere som ikke tilbyder sex uden kondom.

Hver sin smag og risikofaktor😉

Skrevet
YNWA skrev, for 15 minutter siden:

Du ku oss bare holde dig væk fra dem uden at skrive det hér ...

Skrevet
YNWA skrev, for 5 timer siden:

Dejligt med et indlæg der nu med sikkerhed kan gi’ mig lidt flere på listen over GPere jeg IKKE skal besøge.

Vi er ret så ligeglade med hvem du ikke vil besøge med udgangspunkt i dine moralprædikener!

Skrevet
YNWA skrev, for 16 timer siden:

Og det vigtigt vi ved det, hvorfor ..???

• 2 weeks later...
Skrevet
Klopp skrev, den 16.6.2026 at 07:03:

Fandt lige min korrespondance med hende , 500 kr sex uden (300 anal)

Hun tilbyder uden men har aldrig tilbudt anal

Skrevet
Denunge2001 skrev, for 2 timer siden:

Hun tilbyder uden men har aldrig tilbudt anal

Altså det stod der i det jeg fik fra hende …., men om jeg har skrevet med en anden vez jeg ikke , der jo ofte mere end 1 pige på adressen

Redigeret af Klopp

Skrevet
Klopp skrev, for 4 timer siden:

Altså det stod der i det jeg fik fra hende …., men om jeg har skrevet med en anden vez jeg ikke , der jo ofte mere end 1 pige på adressen

Er det den samme pige , I skriver om ?

Skrevet
Vendelboen skrev, for 8 timer siden:

Er det den samme pige , I skriver om ?

Jeg bliver i tvilv nu du siger det, jeg troede det handlede om kia😬

Skrevet
Denunge2001 skrev, for 4 timer siden:

Jeg bliver i tvilv nu du siger det, jeg troede det handlede om kia😬

Altså det var Kia , jeg besøgte hende ikke .. men som sagt , jeg kan jo ikke være helt sikker på hvem jeg skrev med .. men det var det nummer Kia , og den anden pige brugte

Skrevet

Det er da helt vildt som mange af jer kan gå helt op i limningen over at jeg “tillader” mig at påpege risikoen ved ubeskyttet sex og samtidig tillader mig at skrive at jeg ikke bryder mig om det.

Undskyld mig lige. Hvad bilder I jer ind?

I knalder til højre og venstre uden beskyttelse og mener jeg skal holde min kæft med mine holdninger. Glem det.

Hvis dette forum kun er for jer der mener det fedeste i verden er at knalde GPere uden kondom, be my guest, så er jeg da bare ude. I kan gøre hvad I vil, og få alt det med hjem som vi andre ikke ønsker at få med hjem.

jeg vil blot minde jer om at jeres uansvarlighed kan få konsekvenser for andre (fremtidige partnere, hustru, kæreste etc.) men I er nok ligeglade.

Skrevet
YNWA skrev, for 1 time siden:

Det er da helt vildt som mange af jer kan gå helt op i limningen over at jeg “tillader” mig at påpege risikoen ved ubeskyttet sex og samtidig tillader mig at skrive at jeg ikke bryder mig om det.

I knalder til højre og venstre uden beskyttelse og mener jeg skal holde min kæft med mine holdninger. Glem det.

Hvis dette forum kun er for jer der mener det fedeste i verden er at knalde GPere uden kondom, be my guest, så er jeg da bare ude. I kan gøre hvad I vil, og få alt det med hjem som vi andre ikke ønsker at få med hjem.

jeg vil blot minde jer om at jeres uansvarlighed kan få konsekvenser for andre (fremtidige partnere, hustru, kæreste etc.) men I er nok ligeglade.

Så længe at du selv bruger kondom, så er det vel ikke et problem at andre ikke gør det?

Skrevet

Vi gider ikke høre på dine moralprædikener er det så svært at forstå? Du kan være pisse ligeglad med hvad andre gør, længere er den ikke!!!

Desuden er det blevet påpeget utallige gange i dette forum af diverse moderatorer, at alt ævl om risiko ved sex uden er TOTALT uønsket!! Fat det dog!!

Redigeret af Mrking

Skrevet
YNWA skrev, for 3 timer siden:

Hvad bilder DU dig ind? Det er dig der er helt afmarcheret her i forhold til reglerne. Tjek punkt 3.8. Dine sure moralske opstød er en afsporing af tråden hvilket ikke er tilladt.

Redigeret af Mau
En mindre rettelse i teksten.

Skrevet
Mau skrev, for 18 timer siden:

Hvad bilder DU dig ind? Det er dig der er helt afmarcheret her i forhold til reglerne. Tjek punkt 3.8. Dine sure moralske opstød er en afsporing af tråden hvilket ikke er tilladt.

Det kommer nok an på hvem der læser reglerne og hvordan reglerne tolkes.

Jeg har IKKE overtrådt nogle regler.

Skrevet
Titommeren skrev, for 10 timer siden:

You Walk Alone YNWA…

Nok også det sikreste 😉

Skrevet
YNWA skrev, 1 time siden:

Nej det gør ej, det er afsporing, uanset om du vil det eller ej.
Selvfølgelig har du det. Hele 2 gange endda.

Der søges efter thai piger der tilbyder sex uden kondom.

Og det eneste du bidrager med, er en moralsk prædiken.

Skrevet
YNWA skrev, for 3 timer siden:

3.8 En bruger skal frit kunne spørge under efterlysninger og anmelde en oplevelse, uden andre brugere skal komme med fordomsfulde bemærkninger til efterlysningen eller anmeldelsen. Så længe brugere overholder dansk lovgivning og dette regelsæt, skal andre brugere ikke gøre sig til dommere over god smag.

Jeg kan gengive reglerne, men jeg kan ikke hjælpe dig med at forstå dem ... Men for alle andre end dig tænker jeg at reglerne er RET klare. DU har overtrådt punkt 3.8!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.