Hop til indhold

Chok Dee i Viborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg var på besøg i dag ved Chok Dee på hjørnet, og blev " betjent " af EM ... Woow da. Hun er temmelig svær at sætte alder på, for ansigtet ligner nok en 40 + årig, men kroppen en 27 årig. Rigtig god røv, lækre ben / lår. Flad mave, ingen løs skind. perfekte mindre bryster der bare sidder som de skal .. Dejlige stive strittende nippels. Hun kunne godt li at der blev hevet lidt i dem, det virkede ihvert fald troværdig, med et par små spjæt når man lige ramte rigtig :)

Havde bestilt 1 time med HJ. Gerne hvor hun var nøgen - topløs... Hun var hurtig af med tøjet ( ikke trusser ) og kravlede rundt på mig.. En lækker og udmærked massage, og bestemt pirrende på de rigtige steder.

Hun var på ingen måde fedtet ( jo i olie :) ) ellers ikke. Hun sad på mig, nærmest puzzyslide da jeg kom ... det var skide godt.

Der var en 10 min tilbage, og hun var hurtig til at spørge om hun ikke lige skulle massere min brystkasse når der var mere tid, ogja der var de skønne bryster så igen :)

har prøvet før at de haster sig igennem og man er ude efter 35 min. SÅ føler jeg mig lidt snydt for prisen er jo altid den samme :) Men ikke ved EM

bestemt anbefalelsesværdig, og ja jeg kommer bestemt igen.

Det er ikke lykkedes mig at finde et link til hende og jeg fandt selv hendes annonce på nettet . Men måske nogen har et Link til hende

Skrevet
  • Author
fisselars skrev, for 33 minutter siden:

De er en del derinde, på det billede derinde. Spørger man bare efter EM?

Må være dig svar skyldig.. jeg har aldrig været der før, men har læst om Em før herinde . Jeg gik bare ind og sagde jeg havde bestilt en tid, og mutter råber Eeeeem 😊

Men det er vel bare og sige det skal være ved Em når du bestiller tid

Skrevet
fisselars skrev, for 9 timer siden:

billede

Er billedet på nettet eller er det et der hænger i butikken?

Skrevet

Er der kommet ny eller er ejeren på ferie.

Hende der plejer at være der er da omkring de 55 år og er glad for at lege med stjernen.

Skrevet
  • Author
Mrking skrev, den 13.6.2026 at 02:18:

Hvordan var massagedelen? Oliesjask ?

Syntes faktisk det var ok. Ikke vild meget olie under selve massagen, mere da det blev frækt. hun spurgte flere gange om det var ok, for hårdt osv. En god oplevelse

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.