Hop til indhold

Dejligt gensyn med Ivy Latina i Sydhavnen

Featured Replies

Skrevet

Sidst jeg besøgte Ivy var for 3-4 år siden på Frederiksberg. Dengang var hun også i en klasse for sig selv, men jeg var alligevel overrasket da hun åbnede døren og bare var blevet smukkere, frækkere og ikke mindst mere storbarmet : )….Daaam hvor ser hun da bare hammer godt ud nu !!! : )

Fik Ivy placeret med front mod spejlet og begge hænder placeret højt på spejlet så jeg havde fri adgang til at “visitere” hendes guddommelige krop….kjolen blev krænget ud over de store dejlige babser og samba-røven blev blottet og fik et par faste smæk. Ivy satte sig snart på huk og slugte 80% af min Joystik og jeg kvitterede med at slikke hendes velsmagende fisse drivvåd. På med gummiet og så tog jeg Ivy hårdt og brutalt bagfra i en stående doggystyle….Det er sgu’ længe siden jeg er kommet Så hårdt ! : ))

Pillowtalk med den søde og viiilt charmerende tøs og en afsluttende 69’ er : ))

I bilen på vej hjem måtte jeg næsten åbne sideruderne for at få plads til smilet - det var en af de sjældne oplevelser med en GP hvor man er stolt af at have haft sex med så smuk en kvinde : )

Min absolutte ynglings Brazilianer i denne verden får mine bedste anbefalinger og skal snart besøges igen : ))

Skrevet
LongJohn69 skrev, for 45 minutter siden:

Pillowtalk med den søde og viiilt

Hvad sprog taler hun? Hendes annonce er på dansk, men det tænker jeg ikke hun taler, eller hvad?

Skrevet
GlJens71 skrev, den 7.6.2026 at 09:18:

Hvad sprog taler hun? Hendes annonce er på dansk, men det tænker jeg ikke hun taler, eller hvad?

Hun taler glimrende engelsk.

Absolut et besøg værd.

Skrevet
LongJohn69 skrev, den 7.6.2026 at 08:30:

ikke mindst mere storbarmet :

Bare lige mht det her… har hun fået (endnu) større bryster?! Hvis ja er det så “gået godt” med .. væksten:)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.