Hop til indhold

Om at have en GP kæreste

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Refresh skrev, for 23 timer siden:

Jeg hørte om mennesker der talte om kærlighed til flere og tænkte at det lød dejligt for dem, men at jeg slet ikke anså mig selv som værende i stand til at kunne elske mere end en person på det plan ad gangen.

Det er godt at det er positivt for dig og at det fungerer. Hvis jeg elskede mange piger samtidigt ville jeg, i mit tilfælde, opfatte det som et alvorligt problem. Kærlighed kan være godt men det kan også være svært. Over tilstrækkelig lang tid er det sjældent kun godt. Hvis man ganger det med 5 eller 10 ville det blive for kaotisk, svært og forstyrrende for mig. Med mindre jeg blot beundrede og kunne lide flere piger samtidigt og kun havde positive følelser og ignorerede alt det svære og hoppede videre til andre hvis det var bedre. Jeg kunne ikke tænke mig at føle det jeg gør for min kæreste for flere kvinder samtidigt, heller ikke hvis det kun var godt. Altså hvis der ikke også var mange bekymringer, uoverenstemmelser, o.m.a.

• Svar 56
  • Visninger 4.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg har da en enkel mand jeg hygger med uden penge skifter hænder selvom han startede med at besøge mig (mange gange) på jobbet😋.. Forholdsvismæssigt kunne det faktisk meget godt minde om det der bliv

• KalundborgMature
    KalundborgMature

Har i datet en GP? Ja, brunch og private samtaler adskillige gange ugentligt 😉 Har lyst til at tage springet, men noget holder mig tilbage 😀 Hun er dejlig, men tænker på reaktion fra venner, kollegaer

• Massage-testeren
    Massage-testeren

Hvorfor skulle det være fiktion ... Jeg kender en der har datede en GP de er nu gift og har børn , jeg er en af de få der ved hun har en fortid som GP .. og det kan i så spekulere over hvordan jeg ved

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, den 14.6.2026 at 17:14:

er du bekymret for at hun skal droppe dig hvis du siger du har brug for pause med ingen kontakt.?

Jeg er meget usikker på hvordan hun vil reagere. Det ville stemme bedst med hvordan jeg opfatter hende hvis hun bliver ked af det og siger jeg ikke må forlade hende. Men jeg kan ikke få ud af hovedet at hun måske ville grine af mig og sige jeg var naiv og så skride. Jeg har aldrig bedt en pige om en pause før. Det lyder næsten som en test men er det ikke sådan noget piger gør? Hvis hun viser at hun virkelig gerne vil vores relation så ville det måske gøre det nemmere at fortsætte. Hun viser hele tiden mange følelser men jeg kunne godt tænke mig at se at hun mener det og at det ikke bare er ord.

Skrevet
latinas4ever skrev, for 48 minutter siden:

Jeg kunne ikke tænke mig at føle det jeg gør for min kæreste for flere kvinder samtidigt, heller ikke hvis det kun var godt.

Der er ingen der siger at man skal noget som helst andet end det man har lyst til...

Jeg reagerede alene fordi muligheden blev underkendt.

Redigeret af Refresh

Skrevet
latinas4ever skrev, for 48 minutter siden:

Jeg kunne ikke tænke mig at føle det jeg gør for min kæreste for flere kvinder samtidigt, heller ikke hvis det kun var godt.

Udvid for at redigere

Der er ingen der siger at man skal noget som helst andet end det man har lyst til...

Jeg reagerede alene fordi muligheden blev underkendt.

Det er i øvrigt irrelevant dit dilemma, så vi burde nok have taget den i en separat tråd 🙏

Skrevet

Men er det ikke forsøget værd og se hendes reaktion.? Hvis du rigtig frygter at det kunne være nummer to scenarie der ville ske..

Sådan som tingene er nu virker i hvertfald ikke holdbart meget længere.. Det ikke sundt at rende rundt i sådan et limbo i lang tid.. Jeg tror at når man har været sammen i et års tid så har man noget mere sammen end det lyder til i har.. Men det svært at vurderer for jeg er ikke helt sikker på om i ses hver uge, hver måned eller hvordan jeres forhold egentlig hænger sammen..

Skrevet
  • Author

Tak til alle der skrev. Hvis det havde været nemmere ville jeg allerede have tilbudt at tage økonomisk ansvar. Det ville så også kræve at jeg tog mig af hendes familie og diverse øvrige udgifter for hvem skulle så ellers gøre det?

Jeg har fået luft, og jeg er især glad for @JenniferRomanticas tanker om en pause, som jeg ikke havde tænkt på. Jeg har skrevet en del ting der er svære. Det er svært at være usikker på hendes følelser, bl.a. fordi jeg kom til at give hende en del penge i starten. Det er svært at høre hende fortælle at hun ikke vil være GP men at det ikke er realistisk at gøre noget andet i øjeblikket. Det er svært at vi ikke har muligheden for at udvikle vores forhold i den grad vi vil. Det er svært for mig i øjeblikket at hun er meget yngre. Og så er der en sproglig udfordring oveni da mit spansk langt fra er perfekt. Jeg har brug for tid til at tænke over det men det lyder som en god idé. Håber jeg opdager hvad hun egentlig føler. Og hvis hun ikke gider eller vi holder pause så kan jeg endelig komme ud at rejse, som jeg higer efter. I er velkomne til at skrive mere men jeg har nogenlunde opnået det jeg håbede på.

Skrevet

Og hvad angår om mænd kan bede om en pause.. Det kan de så sandeligt..

Mange af de ting du nævner minder om de følelser jeg havde i første halvdel af mit “venskab”.. Før jeg tog skeen i egen hånd.. Han sagde en masse men når det kom til at ses osv så havde han dårligt tid, kun spontant sådan “skal vi ses i aften”.. Da jeg gav tilbage af samme skuffe brød han kontakten i noget tid hvilket gav en naturlig afstand og mig mulighed for at reflekterer.. Det der skuffede mig ved vores “venskab” var jo egentlig at jeg følte jeg smed en masse tid, effort og følelser ind i det som jeg følte han ikke matchede.. Der blev jeg enig med mig selv om at hvis han ikke kunne hæve sit indsats så måtte jeg jo sænke min så det matchede.. Måske det er det der skal til i jeres forhold..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.