Hop til indhold

Min Kone

Featured Replies

Skrevet

Hej!

Ved ikke helt om dette er stedet for spørgsmålet, men nu prøver jeg alligevel !

Jeg vil gerne dele billeder af min kone og nyder kommentarerne på billederne. Jeg synes dig ikke rigtig jeg har haft held med at finde et passende site for sådanne.

Ønskescenariet er at det udvikler sig til fysiske møder med hende i centrum.

Skrevet

Hej,

Du kunne jo starte med at smide nogle billeder til os herinde -) det kan du gøre i en privat besked og jeg er sikker på at kommentarerne nok skal komme.

Er hun dansk?

Vh. Jens

Skrevet

Jeg kigger da gerne, og giver mit besyv med. Du kan evt skrive om, så kan vi fortsætte på snap.

Skrevet

Din kone opretter bare en profil, derpå kan hun beskrive om sig selv og loade billeder til?

Skrevet

Du får mere feedback og mænd der kikker hvis din kone opretter en profil her og poster billeder af sig selv i en tråd. Mere end hvis du sender individulelle PB. 🙂 Jeg forstår at de abdre gerne vil have PB, så vil de føle sig lidt tættere på en eventuelt møde når i er klar til det. 😅 Men der er dit/jere valg, vil du have mange der kikker med, eller vil du have private kontakter.

Skrevet

Hey jeg ved at før i tiden havde vi en tråd her inde hvor vi kunne ligge billeder op af os selv og andre men jeg ved ikke om man stadig må det da reglerne her inde ændre sig hele :)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.