Hop til indhold
Montezi

Chomutov, Tjekkiet... Reckon-mission

Recommended Posts

Jeg var taget med min kollega “X” til Chomutov i det Nordvestlige Tjekkiet i 4 dage, efter han havde lovprist det som et rent mekka for at finde amatørpiger/ semi-pro´s. Lad mig sige med det samme at det ikke lykkedes for mig, da det endte med at der gik lidt for meget bajere i vores tur. Så min tålmodighed og motivation var nærmest ikke eksisterende og jeg endte istedet med 3 aftener på et lille bordel.

Vi tog en natbus fra Kbh, og havde et stop i Berlin om morgenen. Omkring 11-tiden var vi så i Usti Nad Labem, hvorfra vi tog et tog til Chomutov med ankomst ca. 13.30.Vi fandt en pension til mig - Penzion Zlaty Kastan - jeg havde prøvet at emaile dem hjemmefra men havde intet hørt. Jeg fik et stort dobbeltværelse med et stort badeværelse til ca. 270Dkr pr. nat.

Vi brugte dagene på at gå rundt og se byen - fuck vi gik meget, men vi havde jo også masser af tid - sidde på cafe, og møde nogle af X´s venner. Han er kommer det i +15 år og kender en del folk, og sagde han kunne lidt tjekkisk.... det viste sig så at han nærmest taler det flydende, og det var jo en kæmpe hjælp for mig, selvom en del tjekker snakker fint engelsk - men mest de unge.

Som sagt fik jeg ikke scoret nogle civile piger, men der er afgjort et potentiale - men jeg ville nok vælge juli/august en anden gang.

Torsdag aften prøvede jeg at finde en streetwalker, og med lidt hjælp fik jeg fat i en smuk lille tyrkerpige i starten af 20´erne. Vi blev enige om 4000Csk (1200Dkr) for 3 timer, men pludselig havde hun en alfons, som jeg skulle betale før vi tog en taxa til mit hotel :o behøver jeg at sige det var en dealbreaker - hvor åndsvag tror de lige jeg er ??? Alene det at alfonsen dukkede op var sgu nok til at jeg ville trække mig, og det andet hjalp heller ikke ligefrem  ;)

Istedet endte jeg på et lille bordel, hvor der var 2 piger... den ene omkring 40, lidt kraftig og lidt slidt - den anden en slank langbenet blondine i slut 20´erne, så hende tog jeg en tur med efter at have ventet på hende et stykke tid. Hun var ret så lækker, og meget pro - på den positive måde. Lækkert BJ og en fornøjelse at kneppe hende - lækker fast krop og en vidunderlig fisse... skøn pige, der gjorde alt for at yde. Det viste sig sgu at hun var 38 :o og havde en datter på 17 og en søn på 15... det var sgu utroligt, hun holdt sig helt fantastisk. Jeg gav 1300Czk for 30 min ( knap 400Dkr), og det var alle pengene værd.

Fredag tog vi på et diskotek der hedder Club Admiral, og det var hyggeligt nok, og fyldt med lækre piger. Men vi have gået 1-12km om dagen og fået pænt mange øl, så jeg var træt og småfuld, og endte med at smutte på bordellet til noget sikker fisse istedet. Det blev en pige midt i 30´erne - meget almindelig udseende, lidt kvabset, men hun var supercool og vi havde det vildt sjovt, og det endte med at blive 2,5 time til 6000Czk, men det var noget over 3 timer inden vi var færdige... det er ca. 1800Dkr.

Om lørdagen efter vi havde været ude at spise og fået nogle øl på en café, hvor jeg fik snakket med nogle lækre unge tøser - som dog var optaget, eller de bildte de mig ihvertfald ind ;) - så smuttede jeg på bordel igen. Der var en køn ung blondine i et ultra skanky skolepige kostume... me likey, som jeg så mig lun på. Hun snakkede ikke tysk og stort set ikke engelsk, men jeg tog chancen alligevel... hun virkede så sød.  Maria var 24 år gammel og havde en rigtig lækker og fast lille krop. Jeg endte med at tage 2 timer til 4800Csk og gav hende yderlige 1000Czk for anal. Hun var vildt dejligt, gjorde alt for at please og både BJ, sex og anal var pisselækkert.

Hun var sgu så dejlig at jeg besluttede at nappe hende med på hotellet - klokken var 04 og vi blev enige om til kl 10. Hun startede med 8000Czk, jeg bød 5000, og vi blev enige om 6000Czk for de 6 timer - det svarer til ca 1800Dkr.

På mit værelse startede vi med et bad, og derefter fortsatte vi hvor vi var sluppet - lækkert Bj og en masse lækker sex. Jeg fik leget lidt med mit vibrerende æg i hende, og vi gentog også analsexen et par gange. Hun kunne rigtig deepthroate, og på et tidspunkt lægger hun nakken ud over sengekanten og lader mig kneppe hende ret så voldsomt i halsen.... dygtig pige. Derudover fik jeg lov til at fiste hendes lille og meget stramme fisse - tror det tog næsten 30 min, men til sidst havde jeg hele hånden begravet i hende, og hun stønnede og prustede og kastede sig rundt... alt for fedt at se. Vi sov et par timer og kl. 8 ringede alarmen og vi tog en runde til, hvor vi kom hele vejen rundt igen, og til slut bare lå og kælede, inden hun smuttede i bad og fik rettet make-uppen inden jeg fulgte hende ud, og gav hende 200Czk til en taxa.... hun forlangte intet extra for hverken anal, fisting eller throatfucking i denne omgang - hun virkede som om hun nød legen og var med på det meste... frisk pige.

Suveræn oplevelse, og selvom vi dårligt kunne snakke sammen klarede vi os fint med tegnsprog og google translate.

Søndag tullede jeg bare lidt rundt sammen med “X” og jeg tog en slapper aften på hotellet, inden jeg stod op kl. 7, fik pakket og gik ned og fangede toget til Usti - næste stop var Berlin, hvor jeg skulle besøge ErW og Artemis - mere om det i Tysklands-forummet.

Alt i alt en fed lille tur, selvom jeg ikke fik gjort så meget ved det jeg egentlig var nysgerrig efter - men måske næste gang. Endvidere bør jeg nok nævne at mad og drikke er latterligt billigt, det er så godt som umuligt at bruge 300Dkr pr. person om dagen.
 

Redigeret af Montezi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Mr. Swingking.

 

Meget velskrevet, og yderst god beretning. Fra din hånd. 

 

Må da sige, du oplever noget, nå ja du ligger ikke på den lade side. Det går vel mere op og ned.  :-P  :-P

 

Nå ja priserne lyder da til, at være en gevinst.  :-P  :-P

 

Men nu altid en fornøjelse, at læse dine beretninger Monte. Keep on going.

 

KK

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom du endelig afsted til Chomutov. Fedt. ;-)

Priserne er lidt billigere end i Prag må man sige, hvor amatørpigerne typisk tager 3500 CZK for en time, mens de på bordellerne tager 2500-3500 CZK afhængigt af størrelsen af pakken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom du endelig afsted til Chomutov. Fedt. :wink:

Priserne er lidt billigere end i Prag må man sige, hvor amatørpigerne typisk tager 3500 CZK for en time, mens de på bordellerne tager 2500-3500 CZK afhængigt af størrelsen af pakken.

 

Det er ikke så underlig at Prag er dyrt, det vrimler med fulde, dumme turister fra bla. UK.

 

Chomutov er ikke et turistmål i sig selv, men det undres at der ikke vrimler med tyskere som har fundet amatør-nichen i byen, byen ligger op til grænsen. Men bordelpriserne ligger hellere ikke vanvittig lavere end Tyskland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Montezi, I fik jo hygget på turen, og godt du selv er tilfreds med som det gik.

 

Men jeg er en lille smule skuffet over at fokus skiftede fra fact finding indenfor for et ret ubeskrevet blad, til besøg på traditionelle bordeller, når nu amatør nichen var målet.

 

Men det var jo din tur for dine egne penge - selvfølgelig, og du er jo modsat jeg selv temmelig spontan, og ikke så meget for holde dig til en plan hjemmefra :)

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men jeg er en lille smule skuffet over at fokus skiftede fra fact finding indenfor for et ret ubeskrevet blad, til besøg på traditionelle bordeller, når nu amatør nichen var målet.

 

Men det var jo din tur for dine egne penge - selvfølgelig, og du er jo modsat jeg selv temmelig spontan, og ikke så meget for holde dig til en plan hjemmefra :)

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Monz gjorte det helt rigtige, han lod sig ikke slå ud af en mislykket hovedmission.

Han havde en plan B og C i baghånden og fik gode oplevelse ud af turen.

 

Rejse du havde både oplevet skuffelser på ERW og på Club Valentino (som var lukket)

I dette univers bør man ikke lade sig slå ud af skuffelser, det er op på hesten igen og prøve igen eller prøve noget andet :D

 

Jeg går ud fra du har afskrevet ERW ? Jeg synes du bør prøve det igen med en kombination med Artemis. Det bedste fra begge verdener :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nille

 

Jeg er ikke skuffet over ERW, tværtimod, for jeg har haft gode oplevelser der, men jeg har bare måttet erkende at det ikke fungerer at sidde og rode med et kondom og rejsning ved egen hånd, fordi jeg ikke vil modtage fransk uden, for så kommer man hele tiden bag i køen, når pigerene tager den næste slappe pik i munden :unsure:  

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse < tjae, nu tog jeg jo afsted for mig egen skyld - det var jo ment som en ferie - og ikke for at tilfredsstille andres behov eller nysgerrighed.

 

Men jeg kan da oplyse at jeg såmænd stadig tror på potentialet i Chomutov mht amatør/ semi-pro´s... jeg var bare ufokuseret, og så blev jeg meget resultat orienteret når det gjaldt fisse og valgte den nemme løsning. Men jeg fortryder skam intet, havde gode oplevelser med 2 af pigerne og fantastiske oplevelser med den sidste.

 

Jeg udelukker heller ikke en tur derned igen næste år, og så prøve at holde drikkeriet på et minimum og være mere fokuseret på amatør-piger... men hvem ved - der kan nå at komme mange projekter i spil i mellemtiden.

 

Når det er sagt må jeg indse, at på trods af at jeg havde overvejet at trappe lidt ned på Berlin og prøve noget nyt - så spøger ErW/ Artemis stadig meget, og det er jop sikre oplevelser... så mon ikke Berlin får et par skud til, men nok ikke før efteråret desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jeg har bare måttet erkende at det ikke fungerer at sidde og rode med et kondom og rejsning ved egen hånd, fordi jeg ikke vil modtage fransk uden, for så kommer man hele tiden bag i køen, når pigerene tager den næste slappe pik i munden :unsure: 

 

Der er nogle piger på ERW som kun giver fransk med kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...