Hop til indhold

Kan man finde en annonce ud fra tlf. nr.?

Featured Replies

Skrevet

Kan jeg søge en GPs annonce frem på kun et telefonnummer?

Skrev til en for ca. 14 dage siden, hun har først lige svaret mig nu og jeg kan simpelthen ikke huske hvem hun er 🤦🏼‍♂️

Skrevet

Det burde du kunne, du kan jo bare prøve at søge

Nå, prøvede lige, dt kan man så nok ikke alligevel.......herinde i hvertfald

Men hvis hun annoncerer på EG eller AL kan du godt

Redigeret af migigen

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 11 minutter siden:

Du kan prøve at skrive nummeret i Google og ikke på en specifik annonce side.

Har kun testet mit eget nummer men der dukker en masse op.

Spot on, mange tak ☺️

Skrevet

ja. mit normale telefonnummer finder mig. Det er ikke overraskende.
Søger jeg på mit bollofonnummer , så dukker der noget vrøvl op om en brugt lamborgini solgt i USA. Fint.

Skrevet
TheGent skrev, for 7 timer siden:

Kan jeg søge en GPs annonce frem på kun et telefonnummer?

Skrev til en for ca. 14 dage siden, hun har først lige svaret mig nu og jeg kan simpelthen ikke huske hvem hun er 🤦🏼‍♂️

Så skriv da bare til hende, at du ikke længere kan finde hendes annonce, og om hun ikke lige kan sende et link til profilen!

Skrevet
Havkatten skrev, for 16 timer siden:

Søger jeg på mit bollofonnummer , så dukker der noget vrøvl op om en brugt lamborgini solgt i USA. Fint.

Nu står dit bollofon nr. så heller ikke i nogen annonce. Det skal jo stå et sted for at Google kan finde det.

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 2 timer siden:

Nu står dit bollofon nr. så heller ikke i nogen annonce. Det skal jo stå et sted for at Google kan finde det.

Faktisk havde pigen jeg efterlyste, slettet sin annonce på AL, alligevel kom den frem på Google 🤔

Skrevet
TheGent skrev, for 20 minutter siden:

Faktisk havde pigen jeg efterlyste, slettet sin annonce på AL, alligevel kom den frem på Google 🤔

Ja ting forsvinder aldrig helt når der først er på internettet. Nu ved jeg heller ikke om kun annoncen, eller hele profilen/brugeren er væk. Og det kan du nok heller ikke se. Men hvis profilen stadig er der, kan man så vidt jeg ved også søge gamle annoncer frem på AL.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.