Hop til indhold

Kia i Aalborg C - anbefaling

Featured Replies

Skrevet

Dræbende lækker thai pige blev jeg mødt af, da jeg trådte ind til min aftale. Billeder er 100 pct. hende.

Hun er ikke en super lille thaipige, som billeder kan ligne. Men cirka som danske piger. Hun er ufatteligt lækker. Super lækre babser hjulpet af perfekt lavet silicone. Dejlig fisse. God service. Fint sted. Diskret med mulighed for at gå ind fra baggården.

Jeg havde bestilt 45 min. Først et lækkert knald, hun tydeligvis havde lyst til. Hun var drivvåd. Efterfulgt af god massage. Jeg er normalt ikke til massage, men det at hun er så lækker gjorde, at sex hurtigt var overstået. så måtte udnytte min tid ved hende til noget massage.

Kan anbefale.

https://annoncelight.dk/showad/441060

Skrevet

Du laver tit nogle gode tips. Lidt øv der er så langt til Aalborg. Kan du komme lidt ind på lokationen og lokaler.

Skrevet
elwis skrev, for 1 time siden:

Du laver tit nogle gode tips. Lidt øv der er så langt til Aalborg. Kan du komme lidt ind på lokationen og lokaler.

Det er ude i Vestbyen i Aalborg omkring Haralslund svømmehal, meget nemt sted af finde. Der ligger en massagebiks på hjørnet, og man går typisk ind via en bagtrappe omme i baggården. Lokalerne er fine, meget standard.

Skrevet
LK12345 skrev, for 3 timer siden:

Det er ude i Vestbyen i Aalborg omkring Haralslund svømmehal, meget nemt sted af finde. Der ligger en massagebiks på hjørnet, og man går typisk ind via en bagtrappe omme i baggården. Lokalerne er fine, meget standard.

Hvad siger du om billederne. Passer de meget godt ? For hun ser meget sød ud.

Skrevet
elwis skrev, for 41 minutter siden:

Hvad siger du om billederne. Passer de meget godt ? For hun ser meget sød ud.

De passer 100%, og både hende og Rose synes jeg er gode til at uploade nye billeder jævnligt. Dem der er af hende lige nu er også en 1-2 uger gamle max.

Så billederne ligner 100%, og jeg lover dig du ikke bliver skuffet.

Skrevet
  • Author
elwis skrev, for 8 timer siden:

Aalborg c. Ok thaibriks. Den er bredere end normalt. Sofa i værelset. Der også kan kaldes i

Skrevet

Har haft en super god oplevelse med Kia!

Super massage. Super blow. Super flink!

For folk som er vandt til miljøet i Aalborg, så er hun på en kendt adresse i vestbyen. Et sted som også før har budt på kvalitet.

diskret indgang gennem bagdøren..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.