Hop til indhold

Er der nogen der ved om dette sted stadig har åbent, - Randers

Featured Replies

Skrevet
Morty99 skrev, for 2 timer siden:

https://www.episkm.com/randers

Du kan jo bestille tid på deres hjemmeside hvor du booker tid og vælger Randers , ret simpelt så der du om hvornår der er ledigt

Skrevet

@Morty99 Det er vist 10 år tilbage så det ikke har værdi mere, mener ikkedet var noget særligt

Skrevet
Morty99 skrev, for 1 time siden:

erfaringer

Det lyder vældig magisk i annoncen. Har prøvet i Randers hos Gry. Stor pige, fuldt påklædt. Ikke rigtig massage og et håndjob til vild overpris. Hellere 2 gange thaimassage for de samme penge.

Skrevet
  • Author
fila skrev, for 1 time siden:

Det lyder vældig magisk i annoncen. Har prøvet i Randers hos Gry. Stor pige, fuldt påklædt. Ikke rigtig massage og et håndjob til vild overpris. Hellere 2 gange thaimassage for de samme penge.

Men. Er vi ikke enige om at hos en thai får man bare et handjob til sidst efter massagen. Hvor hos Gry går hun mere i dybden og fokusere mere på de erogene zoner som mellemkød osv. En slags lingam massage?

fila skrev, for 2 timer siden:

Men. Er vi ikke enige om at hos en thai får man bare et handjob til sidst efter massagen. Hvor hos Gry går hun mere i dybden og fokusere mere på de erogene zoner som mellemkød osv. En slags lingam massage?

Skrevet
fila skrev, for 5 timer siden:

Det er jeg ikke helt enig i. Smag er jo forskellig, men jeg ville altså kalde det for mere end bare en handjob. Jeg fik en time med masser af udløsninger og en fantastisk oplevelse. Gry er til den store side, ja og hun er også påklædt. Men det gør mig ikke noget. Jeg lukker øjne og nyder.
Hvis man har lyst til at prøve noget andet end bare sex, kan jeg anbefale at prøve det. Som du kan se, er meningerne delte.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.