Hop til indhold
GMC62

Sol, sommer og et dejligt besøg hos Gorn, Kingosgade.

Recommended Posts

Guest Soylent Green

Altså. jeg har jo også - inspireret af anmeldelserne - aflagt et lille testbesøg hos Gorn, og kan godt forstå hdk1955's kommentarer. Det med alkoholen har jeg intet at sige om, men kommunikationen var jo ikke helt "normal". Som jeg skriver i min anmeldelse af stedet, så oplever jeg at hun bare kører på og ikke er særligt opmærksom på hvad som fungerer for manden der ligger på briksen. For mig fungererede det som så... Og massagen ... well, hun har måske kommet til bogstaven M, men mangler stadig seks bogstaver før det kan skrives Massage.

Men sød og venlig er hun, og åbenbarlig fungerer hendes lille operation for mange. Dog ikke for mig.

B

Det glæder mig, at jeg ikke er den eneste med en lunken oplevelse af hende. På et tidspunkt fik hun en voldsom trang til at voldtage mig analt med sin finger! Det havde vi ikke aftalt! Jeg fortæller hende gentagne gange at et blidt HJ uden alt for meget olie er det bedste for mig. Det ignorer hun og pøser alt for meget olie på og gokker løs i håbet om at få det overstået.

Det irriterede mig også, at hun skulle vide alt om mig.

Jeg kan vist godt finde nogle unge attraktive thaipiger i KBH, som kan gøre det meget bedre end Wan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Bananas

Troede sgu jeg måtte være gået forkert, på baggrund af kritiske bemærkninger fra de øvrige medlemmer.

Dejligt jeg ikke er den eneste der syntes hele setuppet er dybt mærkeligt, inkl hendes konstante spørgsmål og umådeholdne brug af olie....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Soylent Green

Kære Bananas

Troede sgu jeg måtte være gået forkert, på baggrund af kritiske bemærkninger fra de øvrige medlemmer.

Dejligt jeg ikke er den eneste der syntes hele setuppet er dybt mærkeligt, inkl hendes konstante spørgsmål og umådeholdne brug af olie....

Jeg har en mistanke om, at personer tæt på hende skriver de positive anmeldelser for at lokke folk til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøkte Gorn 2 ganger sist sommer og gav en positiv anmeldelse på forumet Hedomax.

Det vel lite trolig at jeg "er tæt på hende" etter disse 2 besøkene, men gir likevel en positiv anmeldelse.

Må være noe med kemi og dagsform.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi Wan i februar eller marts måned lige før hun tog på ferie. Mit første besøg hos hende og har kun positivt at sige om hendes massage som ligger i den mellem hårde skala. Det er rigtig nok at Wan er snakkesagelig og extrovert personlighed, der spørger meget men pga. sprogbarriere kan der ske misforståelser. Hendes alder bliver estimeret i dette forum til ca. 60 år og det kan jeg sagtens tilslutte omend meget velholdt og i fin form, der gerne deler udaf råd om gymnastiske øvelser vedr. et problem jeg havde med min skulder. Jeg kan slet ikke genkende, at hun skulle have et problem med alkohol det vil man kunne lugt med det samme og syntes det er en grov beskyldning. Egentlig har jeg det sådanne, at hvis et sted ikke lige lever op til forventningerne, så holder jeg en forholdvis neutral anmeldelse uden at skyde stedet fulstændigt i sænk og give plads til evt. endnu en test eller andre kan byde ind med bedre oplevelser. Wan står på listen igen men skal lige besøge en anden Thai hytte først.

Mvh

giraffen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Egentlig har jeg det sådanne, at hvis et sted ikke lige lever op til forventningerne, så holder jeg en forholdvis neutral anmeldelse uden at skyde stedet fulstændigt i sænk og give plads til evt. endnu en test eller andre kan byde ind med bedre oplevelser

Mvh

giraffen

Er egentlig meget enig. Og tøvede hvis jeg skulle svare. Men det er jo lidt svært når andre bliver helt nedbankede fordi de ikke havde densamme oplevelse som trådstarter og andre haft.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bananas,

Nyder mange af dine fine anmeldelser og viden i Thai verden og det skal heller ikke værre sådanne, at man bliver overfaldet hvis man skriver kritisk og du nyder skam meget stor respekt hos mig.

Mvh

giraffen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syntes ikke vi skyder nogen ned her men når dem der har givet en god anmeldelse

beskyldes for at have tætte relationer til Gorn og kun gør reklame for hende så syntes jeg nok det er på sin plads og tage til genmæle.

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

I Politiken og Berlingeren har de et princip om, at de aflægger en restaurant TO besøg, hvis de overvejer at give 0-1 kokkehue/stjerne.

Ved ikke helt om det forholder sig ligeså, når det er topkarakteren 6....

Men det giver god mening, fordi det kan få store negative konsekvenser for den pågældende restaurant.

Og een dårlig dag eller svipser kan alle jo have....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror vi kan være enige om at hun kører et meget specielt set-up, der er super for nogle, men ikke fungerer overhovedet for andre. Der er ligesom ikke noget in between. Jeg har fuld respekt for dem der nyder hendes behandling og har ikke nogen mistanke om at det er nærstående personer der gør reklam.

Men lige præcis fordi at hendes måde er så speciel, så er det måske godt at vi får begge sider frem i det her tilfælde. Hun havde absolut ikke nogen dårlig dag når jeg var der. Jeg ville prøve stedet, prøve massagen ... men indenfor ti minuter - uden at jeg en gang sagt ja til noget ekstra - havde jeg et finger op i røven. Det er noget jeg meget sjældent bryder mig om, og skal det være så skal det bygges op. Jeg prøvede at vride mig væk uden at gøre hende ked, men hun forstod overhovedet ikke nogle signaler fra mig. Altså "ofrede" jeg mig, og fik det overstået.

Så min konklusion er at den "pågældende restaurant" har en supermenu for dem der kan lide den slags mad.

Og sådan er det jo; hvis du ikke kan lide at spise fisk, skal du ikke gå til fiskerestaurant - uanset hvor dygtige de er. 

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bananas

Jeg har intet og udsætte på din omtale af Gorn og man må være lige så uenig med mig og andre som man har lyst til og være, som du siger så er det ikke alle der nyder de samme ting.

Men man behøver ikke slutte sin beretning med en påstand om at vi (os der nyder Gorn )er her for at gavne Gorns forretning, det er det jeg bliver sur over.

Du kan læse højere oppe hvem jeg hentyder til , og det er ikke dig.

fortsat god weekend til alle

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu vil jeg også gerne melde mig i koret af kunder hos Wan hos Gorn, jeg har besøgt damen 2 gange og kan kun sige at jeg har begge gange været udmærket tilfreds begge gange (uden det er reklame) men som jeg fornemmer er folk herinde der har noget imod hendes stil jo selv kommet ned til hende frivilligt NETOP på grund af anmeldelser herinde fra så de kender jo i forvejen hendes fremgangs måder og hvis de ikke kan lide den kan de jo bare holde sig væk, så er der heldigvis mere tid til os andre, jeg nyder i hvert fald hendes behandlinger, og igen jeg er ikke et nært familie medlem og dette er ikke en reklame dette vil jeg gerne understrege

Venlig hilsen

Jan59

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Soylent Green

Jeg har åbenbart sat sindene i kog da jeg skrev at folk tæt på hende skrev falske anmeldelser for at lokke kunder i butikken. Jeg forstår ikke vreden over dén vinkel jeg har anlagt.

Falske anmeldelser har været et stort og anerkendt problem i tidligere sexfora som f.eks Hedomax og Gimel. Hvorfor skulle dét fænomen ikke også brede sig til Eroguide?

Men jeg vil da gerne undskylde over for de kunder som af et rent hjerte finder glæde i sit liv ved at besøge Wan i Kingosgade. Hver sin smag ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var med lidt bange anelser jeg besøgte wan hos Gorn i dag, havde ikke været der i 2 uger grundet lidt sygdom.

Men jeg blev som sædv. ikke skuffet, Wan er den samme som jeg tidligere har besøgt.

Dem der ikke er tilfredse, kan jo blot blive væk derfra, så bliver der bedre tid tid til os som værdsætter Wan

Jeg skal lige oplyse, jeg er ikke i familie eller på anden måde nært knyttet til Wan, og det er ikke for at give hende ekstra reklame.

Jeg skriver kun som jeg oplever hende.

Ha en fortsat god dag og en god FARS dag i morgen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...