Hop til indhold
GMC62

Sol, sommer og et dejligt besøg hos Gorn, Kingosgade.

Recommended Posts

Hej alle,

denne anmeldelse vil også indeholde en kort beskrivelse af timerne efter mit besøg hos Wan.

Håber det er okay :wink:

Da min lokale massør, her på Vestegnen, holder ferie, måtte jeg så finde et kvalificeret alternativ.

Efter at have læst jeres gode beretninger om Wan hos Gorn, ringede jeg og bestilte tid til i dag kl. 10.

Wan lukkede mig ind, 2 sekunder efter jeg havde trykket på klokken, og bød mig velkommen med et stort smil :wink:

Vi smuttede ind i rummet, og Wan spurgte om det var mit første besøg. Det måtte jeg jo svare ja til, og fortalte

at hun havde et godt rygte, her på sitet, og det kunne jeg se at hun var glad for at høre.

Indskudt bemærkning fra Wan; " Dejligt med alle de gode kunder, som tit kommer igen "

Jeg tror hun mest mente Livsnyderen 75 :wink: :wink: Bare gas :wink:

Nå, jeg smed tøjet og fik lige et anerkendende klap i min bare, mens Wan lagde rent på briksen, og jeg lagde mig til rette.

Det er nævnt, i tidligere beretninger at Wan bruger meget olie, men det har jeg det fint med, og nu er der installeret brusekabine

på toilettet, så man kan få bad efter massagen :wink:

Og så blev jeg ellers bare forkælet, på den store klinge ! Wan spurgte om jeg ville have hård massage, og det ville jeg gerne.

Hun startede oppe omkring min skuldre og nakke, og arbejdede sig omhyggeligt og effektivt ned ad ryggen.

Et par gode strejf mellem baller blev det til og jeg nød bare det hele, og glædede mig til at jeg forhåbentlig skulle

opleve det samme som jer :wink:

Da hun var færdig med den nedre del af kroppen, satte hun sig op på briksen, spredte mine ben med sine, og så blev det bare

endnu mere lækkert ! :wink:

Begge hænder fattede om mit allerede rejste lem, og så blev der ellers nusset :wink: Og da jeg er stor fan af anal-stimulering,

var det så fedt at hun også brugte en " rutineret " finger, for at øge nydelsen for mig.

Jeg tror det var godt at jeg havde fået taget trykket i går hos en dansk " Glædespige ", ellers var jeg sgu kommet med et brag :wink:

Efter dejlig lang tid med lidt håndjob, hvor jeg næsten var oppe på alle fire, gearede Wan lidt ned, vaskede mig af, og bad mig om at vende.

Da jeg så lå der, med et stort smil og en mega-rejsning, smilede Wan til mig og spurgte om jeg ville have " blow ",

og om hun skulle tage tøjet af. Med et stort smil sagde jeg ja, og hun afslørede så stille og roligt en fantastisk krop,

hendes alder taget i betragtning. Super lækre bryster, og en moden kvindes former. Lige noget for mig :wink:

Hun lagde sig så op på briksen, med benene spredt, og begyndte så på et BJ som var rigtigt godt :wink: Lidt hånd, men mest mund :wink:

Super fedt, og jeg var igen ved at komme ! Men det fik jeg sgu ikke lov til ! Wan smilede og jeg nød at hun havde fuldstændigt

styr på min udløsning :wink:

Mens hun slikkede, placerede hun mine hænder på sine bryster og jeg nød at nusse de dejlige 2 :wink:

Da man jo har gået i en god skole, spurgte jeg høfligt om jeg måtte røre, og det måtte jeg godt.

Denne lækre kombination, fri berøring og suverænt BJ, gjorde at jeg kom med alt hvad jeg havde i mig :wink:

Men det skal lige siges at da jeg kom, stod Wan op på briksen, foroverbøjet så jeg havde frit udsyn til hendes dejlige mis og numse.

Ordet smidighed fik en helt ny betydning :wink:

Så blev jeg tørret af, fik lagt friske håndklæder over hele kroppen, og så " gik " Wan oven på mig og afsluttede seancen

til UG med kryds og slange :wink:

Jeg smuttede ud i brusekabinen, fik et dejligt bad, og tog så tøj på. Det skal lige nævnes at vi under hele forløbet sludrede,

grinede og fik vendt verdenssituationen et par gange. Dejligt :wink:

Jeg spurgte så hvad jeg skulle betale og Wan spurgte hvad jeg synes ? Jeg havde jo læst at normalprisen var kr. 700.

Så det fik hun og ekstra kr. 100 for en verdensklasse behandling :wink:

Med et lille tante kys på kinden, blev jeg lukket ud på Kingosgade, og med løftet om et snarligt gensyn, smuttede jeg

ud i det nu dejlige vejr :wink:

Min første tanke var at det var for dejligt vejr til bare at tage hjem, så jeg tog en vandretur fra Kingosgade

til Christianshavn. Efter indtagelsen af en Falafel på " Staden " og indkøbet af lidt hygge til i aften i hængekøjen,

gik jeg op mod Oven Gaden Neden Vandet, købte en sodavand, og sad så en times tid med benene dinglende ud over bolværket.

Her fik jeg så lidt ro på kroppen, den var stadig lidt ekset efter massagen, og nød solen og det " leben " som der

altid er omkring Christianshavns Kanal :wink:

Når man nu som jeg, ikke kan stå for asiatiske kvinder, er der rig mulighed for at nyde disse smukke og yndefulde kvinder,

da København har stor tilstrømning af turister fra Japan, Korea og Kina, i disse måneder :wink:

Jeg mødte da et par stykker på min vej som jeg godt kunne have kysset lidt på :wink:

Så efter at have hygget, tog jeg toget tilbage til Glostrup, hvor jeg nu sidder med et saligt smil og skriver dette.

Nogle dage er bare rigtigt dejlige, og denne har indtil nu bare været så fed og begivenhedsrig, på alle måder :wink:

Så nu vil jeg vende mit tv, så jeg stadig kan sidde i solen på altanen, og vil så gense de sidste 10 frames af kampen om

VM i Snooker mellem Ronnie O´Sullivan og Mark Shelby :wink: Kald mig bare nørdet, men disse 2 spillere kan nogle ting

med kø og " baller " som meget få gør dem efter.

Til sidst vil jeg ønske jer alle en dejlig aften i det smukke vejr :wink:

Hilsen GMC

Link til Gorn;

http://www.gorn-thaimassage.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Ja det er nok muligt hun mener mig, jeg kommer der 3-4 gange pr. måned. og vi har en god kemi. Jeg var der i fredags, og mødte hendes datter, en meget smuk kvinde sidst i 30-verne, men det er jo klart med sådan en moder.

Jeg havde fødselsdag (77 år)dagen efter og hun gav mig nogle store knus og ønskede mig tillykke med dagen.

Ja så er vi 2 fra Glostrup som besøger Wan ha ha , vi er måske naboer ???

Glad for at du ikke blev skuffet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for super anmeldelse og opfølgende indlæg.

Noget bud på Wans alder?

Hej Hedonisten,

der er skrevet i et tidligere indlæg, i en anden streng, at Gorn er ca. 60.

Det tror jeg passer meget godt :wink:

God vind,

GMC

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Hedonisten,

der er skrevet i et tidligere indlæg, i en anden streng, at Gorn er ca. 60.

Det tror jeg passer meget godt :wink:

God vind,

GMC

Undskyld, det er selvfølgelig Wan som er 60, og ikke Gorn :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Ja det er nok muligt hun mener mig, jeg kommer der 3-4 gange pr. måned. og vi har en god kemi. Jeg var der i fredags, og mødte hendes datter, en meget smuk kvinde sidst i 30-verne, men det er jo klart med sådan en moder.

Jeg havde fødselsdag (77 år)dagen efter og hun gav mig nogle store knus og ønskede mig tillykke med dagen.

Ja så er vi 2 fra Glostrup som besøger Wan ha ha , vi er måske naboer ???

Glad for at du ikke blev skuffet

Hej Livsnyderen 75,

må jeg også ønske tillykke med dagen :wink:

Jeg kan sagtens forstå dine hyppige besøg hos Wan, hun kan sikkert være stærkt vanedannende.

Og du har ret i det med kemi, som betyder rigtigt meget :wink:

Ja, vi kunne meget vel være naboer ! " Smiler "

God dag :wink:

GMC

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad bestilte du fra "menuen"?

Var det en time eller...?

Som Tullik ganske rigtigt skriver, har Wan ikke en decideret menu, men har et par enkelte priser

på sin hjemmeside.

Jeg tror de kr. 700 lidt er blevet en fast pris, som Wan synes er fin for hende,

og jeg synes også at det er en fin pris, som giver god kvalitet :wink:

God dag,

GMC

Del dette indlæg

Link til indlæg

På grund af de positive anmeldelser var det min tur til at prøve Gorn og hold kæft en skuffelse.

Gorn er en ældre, overvægtig og alkoholiseret kvinde, der ævler løs.

Besluttede mig alligevel til at prøve massagen af.....det vildeste oliepjaskeri uden noget formål, hun tilbød et BJ hvilket jeg så gav et forsøg, men hun klemte så hårdt om roden at den døde...alt i alt spild af penge....gad vide om det er en god bekendt af gorn der har skrevet de positive anmeldelser??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til HKD 1955

Wan er hverken overvægtig eller alkoholiseret. Wan er en ældre kvinde (ca. 60 år) og selvfølgelig bærer hun præg af dette, hvem ville ikke det, Prøv at se på dig selv når du bliver 60

Du skal gå til de unge piger.

Jeg er en god ven, eller rettere sagt blevet det i det sidste år, af Wan, men absolut ikke nogen skjult reklame herfra. Se tidligere indlæg, og hvor mange som mener det samme som jeg.

Ha en god dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

På grund af de positive anmeldelser var det min tur til at prøve Gorn og hold kæft en skuffelse.

Gorn er en ældre, overvægtig og alkoholiseret kvinde, der ævler løs.

Besluttede mig alligevel til at prøve massagen af.....det vildeste oliepjaskeri uden noget formål, hun tilbød et BJ hvilket jeg så gav et forsøg, men hun klemte så hårdt om roden at den døde...alt i alt spild af penge....gad vide om det er en god bekendt af gorn der har skrevet de positive anmeldelser??

Nu er smag og behag jo som bekendt, MEGET forskelligt,........heldigvis :wink:

Fordi du har haft en oplevelse der ikke indfriede dine forventninger, behøver det jo ikke at være som du insinuerer.

Du kunne jo blot have bedt om at Gorn var lidt mindre håndfast om roden :-P

Der er flere gode anmeldelser herinde som L75 også udtrykker  :)

Hilsen

Dråben

Redigeret af dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

HKD 1955

Jeg giver dig ret i Gorn er en ældre dame men resten af det du skriver kan jeg ikke nikke genkendende til.

Jeg er altid blevet behandlet godt derude, har fået en særdeles god massage og efterfølgende HJ.

At insinuere at vi skulle være bekendte af Gorn viser jo bare en useriøs holdning fra din side

The Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har helt ret i at der er mange positive anmeldelser herinde, men syntes bare ikke helt at det der bliver skrevet som feks "smuk kvinde i hendes bedste alder..." Stemmer overens med virkeligheden. Vedr. Alkoholiseret, er der meget der tyder på dette, bla hendes ånde og øjne, den halvtomme flaske vodka på gulvet og hendes overgearede opførsel med gentagne gange at spørge hvorfra jeg kom, hvad jeg lavede osv.

I det hele taget en meget underlig oplevelse...der sad en mand i sofaen dag jeg kom og den næste mand sad og ventede da jeg gik, således jeg måtte passere vedkommende....ikke særligt diskret...

Men respekt for de medlemmer der syntes om en sådan oplevelse....men lige såvel som man må ytre sin tilfredshed er det vel lige så rimeligt man ytrer sig om det modsatte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

HKD1955.Spörgsmålet er hem der er alkoholiseret. Du må ha vaeret på et helt andet sted.

Redigeret af Spice

Del dette indlæg

Link til indlæg

...

Men respekt for de medlemmer der syntes om en sådan oplevelse....men lige såvel som man må ytre sin tilfredshed er det vel lige så rimeligt man ytrer sig om det modsatte.

Du må ha været meget uheldig og det er trist, at du havde en dårlig oplevelse.

Men du forstår sikkert udmærket, at jeg og de andre ikke kan lide sådan en oplevelse, du beskriver.

Fordi vores erfaring var helt anderledes. anderledes, at jeg undrer, hvis vi var på den samme sted.

Og ingen har beskrevet hende som en smuk kvinde i sin bedste alder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den yngre kvinde, der optræder på billedet sammen med Wan, og som tilsyneladende er "Noo" - ved nogen af jer, om det kan lade sig gøre at få "fuld pakke" hos hende? :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den yngre kvinde, der optræder på billedet sammen med Wan, og som tilsyneladende er "Noo" - ved nogen af jer, om det kan lade sig gøre at få "fuld pakke" hos hende? :-P

Det er Wan,s datter. Jeg har aldrig fået behandling af hende, så det kan jeg ikke udtale mig om. Men jeg tror ikke hun giver hele pakken, og det er også meget sjældent hun er der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså. jeg har jo også - inspireret af anmeldelserne - aflagt et lille testbesøg hos Gorn, og kan godt forstå hdk1955's kommentarer. Det med alkoholen har jeg intet at sige om, men kommunikationen var jo ikke helt "normal". Som jeg skriver i min anmeldelse af stedet, så oplever jeg at hun bare kører på og ikke er særligt opmærksom på hvad som fungerer for manden der ligger på briksen. For mig fungererede det som så... Og massagen ... well, hun har måske kommet til bogstaven M, men mangler stadig seks bogstaver før det kan skrives Massage.

Men sød og venlig er hun, og åbenbarlig fungerer hendes lille operation for mange. Dog ikke for mig.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...