Hop til indhold

Til manden jeg troede ville gribe mig!

Featured Replies

Skrevet

Nogle oplevelser sætter sig ikke bare i tankerne de sætter sig i kroppen.
Og det er noget man sjældent taler højt om når man er glædepige.

Man lærer hurtigt at tage høje hæle på smile, være stærk, være sensuel, være “cool”. Men ingen fortæller om de aftener, hvor man tager hjem og føler sig helt tom. Ingen fortæller om de mænd der overskrider ens grænser så voldsomt, at man bagefter bare sidder tilbage i chok og prøver at forstå, hvad der egentlig skete.

Jeg havde en oplevelse, der stadig sidder i mig.
En oplevelse jeg helst ville glemme. Fortrænge. Aldrig tænke på igen.

På det tidspunkt så jeg en mand fast. En moden, succesfuld mand. Erfaren. Charmerende. Den type mand man som ung pige nemt kan komme til at føle noget for. Vi skrev sammen privat så hinanden ofte og i min verden føltes det næsten som et forhold uden titel. Jeg husker tydeligt, hvordan jeg inderst inde håbede, han en dag ville sige:
“Stop med at se andre mænd. Lad os bare være os to.”

Men jeg var naiv.
For i hans verden var jeg nok bare en glædepige han så fast.

Den dag jeg havde den værste oplevelse med en anden mand hvor alle mine grænser blev overskredet tog jeg hjem fuldstændig sønderknust. Jeg havde ingen omkring mig, jeg kunne fortælle det til. Ingen kendte til det liv, jeg levede. Alt var hemmeligt. Jeg følte mig så alene.

Så jeg ringede til ham.
Ikke som glædepige. Ikke for sex.
Jeg ringede som et menneske, der havde brug for tryghed. Brug for nogen der greb mig.

Han sagde hurtigt, at han ville ringe tilbage senere, fordi han arbejdede.
Timerne gik.
Han ringede aldrig.

Da jeg senere fortalte ham, hvor dårligt jeg havde det, og hvad jeg havde været udsat for, handlede samtalen stadig om hans lyster til mig. Ikke om mig. Ikke om min smerte. Ikke om mine tårer.

Og dér gik det op for mig:
Vi var ikke så tætte, som jeg troede.
Jeg betød ikke det samme i hans verden, som han gjorde i min.

Han så min krop.
Jeg så en relation.

Og måske er det den hårdeste del ved det her liv ikke kun de mænd der overskrider ens grænser men også illusionen om at nogen ser én som menneske, når de i virkeligheden kun ser kroppen. Jeg skriver ikke det her for medlidenhed.

Jeg skriver det fordi mange kvinder i den her verden går rundt med oplevelser, de aldrig får bearbejdet. Og ja jeg er stadig den lille naive pige der bare ønskede at blive valgt, grebet og elsket ægte.

Skrevet

Livet giver desværre mange skuffelser, og relationer der ikke er som man tror de er.

Det gælder også udenfor denne her lukkede verden!

Du får en virtuel krammer og kærlighed, med håb om at du kan finde én, der vil lægge øre til dine dårlige oplevelser.

Ellers er en psykolog nok en god løsning - du vil ikke være den eneste GPer der har brug for et sted, hvor de kan tale om deres oplevelser (og som ikke lige har en veninde eller familiemedlem, som de har lyst til at indvi i denne side af deres liv).

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, for 11 minutter siden:

En moden, succesfuld mand. Erfaren. Charmerende.

Lige præcis den type mand, som bruger andre mennesker, måske? Mange mænd ville have været der for dig.

Men det illustrerer også, hvor ensomt det kan være ikke at kunne dele sorger (og glæder) i et liv, du som de fleste GP'er lever i det skjulte.

At skrive om det her er en mulighed, du skal nok få respekt og medfølelse❤️ og måske enkelte nedgørende kommentarer, som du bare skal se bort fra, det handler ikke om dig

Skrevet
  • Author
køb dansk skrev, for 9 minutter siden:

Lige præcis den type mand, som bruger andre mennesker, måske? Mange mænd ville have været der for dig.

Men det illustrerer også, hvor ensomt det kan være ikke at kunne dele sorger (og glæder) i et liv, du som de fleste GP'er lever i det skjulte.

At skrive om det her er en mulighed, du skal nok få respekt og medfølelse❤️ og måske enkelte nedgørende kommentarer, som du bare skal se bort fra, det handler ikke om dig

Tak for din besked ❤️
Du har faktisk ret i meget af det du skriver. Ensomheden i at leve et liv man ikke kan dele med andre kan være tungere end folk tror.
Og tak fordi du læste mit opslag med forståelse i stedet for fordømmelse .

Skrevet
  • Author
FlemmingP skrev, for 18 minutter siden:

Livet giver desværre mange skuffelser, og relationer der ikke er som man tror de er.

Det gælder også udenfor denne her lukkede verden!

Du får en virtuel krammer og kærlighed, med håb om at du kan finde én, der vil lægge øre til dine dårlige oplevelser.

Ellers er en psykolog nok en god løsning - du vil ikke være den eneste GPer der har brug for et sted, hvor de kan tale om deres oplevelser (og som ikke lige har en veninde eller familiemedlem, som de har lyst til at indvi i denne side af deres liv).

Tak for dine ord ❤️

Du har ret… skuffelser og relationer gør ondt uanset hvilken verden man befinder sig i.

Og tak for omsorgen og rådet det betyder faktisk meget at blive mødt med forståelse fremfor fordømmelse.

Skrevet

Det kan ikke helt sammenlignes, fordi i min nylige relation var der ikke penge involveret, men jeg kan så meget følge den følelse der opstår, når det går op for en at følelser ikke er gengældt på det niveau man ønsker. For mig er det to måneder siden, og jeg savner hende stadig hver dag og er hver dag i tvivl om hvad der var ægte og hvad der ikke var.

Jeg ønsker dig det bedste!

Skrevet

Jeg kan godt forstå manden i dette tilfælde. Han var jo bare kunde. Det var ikke hans problem, han havde ikke tid og i havde ikke nogen relation.

Jeg har talt med en GP på den måde. Hun ringede og græd fordi hun havde haft en dårlig kunde. Jeg kørte derhen så hurtigt det var muligt. Hun fik et knus og vi talte om det. Hun ringede også en gang hun blev truet af to rumænske mænd der kom og ledte efter den rumænske pige der havde været på stedet før hende. Det var voldsomt selv om hun ikke kom til skade. Vi havde en kompliceret relation i et års tid hvor jeg ikke helt ved hvad vi var men vi var i hvert fald meget sammen og lavede mange sjove ting.

Det skaber meget usikkerhed og tvivl når der er penge involveret. Så tror man ikke på det hvis pigen siger hun elsker en. Det er skidt for tillid er afgørende i et forhold. Hvis du seriøst ønsker noget med en kunde så skal du væk fra at det er et kundeforhold. I skal lave ting sammen uden for bordellet. I skal også lave ting sammen uden at have sex så det ikke kun handler om sex. På sigt skal han introduceres for veninder o.l. og også omvendt. Og det er ikke kun betaling for sex der er et problem men også ”hjælp” til alt muligt, lån, osv. Det er også vigtigt at i er åbne og ærlige. Hvis der er et økonomisk problem så skal i på sigt hen til et sted hvor i kan tale om det og finde en løsning sammen. Det er bedre end hvis han bare giver dig det du mangler for så kommer han ikke til at tro på at du ønsker andet end penge.

Når i taler sammen så find ud af hvad han kan lide. Så kan du spørge om han vil med ud og gøre det. Det er nemmere at opnå kontakt på denne positive måde hvor i får noget fælles, snarere end at du ringer og stiller krav til ham om at han skal lytte til dine problemer og løse dem (sådan kan vi mænd meget nemt opfatte det). Hvis i etablerer kontakt på en anden måde, og skaber noget fælles der ikke er relateret til købesex, kan det være han måske også kan rumme problemer.

Skrevet

Det er nok rigtigt svært for en kunde, at tro på et forhold.?

Der er ikke mange mænd der vil dele sin kæreste med måske 5 til 10 andre, hver dag.

Og heller ikke mange mænd der økonomisk kan leve op til den indkomst en fuldtids GP eller massage pige har..

Skrevet
  • Author
Milner skrev, for 12 minutter siden:

Det er nok rigtigt svært for en kunde, at tro på et forhold.?

Der er ikke mange mænd der vil dele sin kæreste med måske 5 til 10 andre, hver dag.

Og heller ikke mange mænd der økonomisk kan leve op til den indkomst en fuldtids GP eller massage pige har..

Som jeg også skrev så var jeg faktisk mere end klar til at opgive alle de andre for ham hvis det var dét, han ønskede.
Det var nok dér min naive side fyldte mest… fordi jeg så noget mere i relationen end bare det fysiske.
Men man kan ikke få nogen til at føle det samme tilbage, bare fordi man selv gør.

Skrevet
  • Author
Elprebsi skrev, for 56 minutter siden:

Det kan ikke helt sammenlignes, fordi i min nylige relation var der ikke penge involveret, men jeg kan så meget følge den følelse der opstår, når det går op for en at følelser ikke er gengældt på det niveau man ønsker. For mig er det to måneder siden, og jeg savner hende stadig hver dag og er hver dag i tvivl om hvad der var ægte og hvad der ikke var.

Jeg ønsker dig det bedste!

Det gør ondt når man står tilbage med følelser og tvivl.
Jeg håber virkelig også, du finder ro i det hele med tiden. Ønsker dig alt det bedste tilbage ❤️

Skrevet
latinas4ever skrev, for 42 minutter siden:

Han var jo bare kunde. Det var ikke hans problem, han havde ikke tid og i havde ikke nogen relation.

Både og...

Hvis manden vender tilbage til pigen som fast gæst, og det ikke bare er 3 stillinger på 15 minutter, men erotisk samvær med en vis gensidig nydelse og fortrolighed, så har man en relation. En følelsesmæssig relation.

Det er en reation under særlige vilkår, som blandt andet indebærer, at ingen af parterne ved, om der bliver en næste gang. Men som mand ville jeg til hver en tid forsøge at være der for pigen, hvis jeg kunne hjælpe - også uden sex.

Men jeg ville ikke forvente det samme fra hende. Hvis jeg kontakter en pige for at betro mig og få en god snak, vil jeg tro, der er to sandsynlige reaktioner fra pigen:

1. Det er ikke i orden, at du forsøger at bruge mig på den måde, og du skal ikke besøge mig eller kontakte mig igen.

2. Vi kan godt snakke, det vil da være hyggeligt. Men det er til sædvanlig GFE takst, selvfølgelig.

Der KAN være undtagelser, hvor en kunderelation bliver personlig - men så skal pengene ud af det, og det skal være en helt anden ligeværdig relation.

Det er ikke let!

Redigeret af køb dansk

Skrevet
  • Author
køb dansk skrev, for 9 minutter siden:

Både og...

Hvis manden vender tilbage til pigen som fast gæst, og det ikke bare er 3 stillinger på 15 minutter, men erotisk samvær med en vis gensidig nydelse og fortrolighed, så har man en relation. En følelsesmæssig relation.

Det er en reation under særlige vilkår, som blandt andet indebærer, at ingen af parterne ved, om der bliver en næste gang. Men som mand ville jeg til hver en tid forsøge at være der for pigen, hvis jeg kunne hjælpe - også uden sex.

Men jeg ville ikke forvente det samme fra hende. Hvis jeg kontakter en pige for at betro mig og få en god snak, vil jeg tro, der er to sandsynlige reaktioner fra pigen:

1. Det er ikke i orden, at du forsøger at bruge mig på den måde, og du skal ikke besøge mig eller kontakte mig igen.

2. Vi kan godt snakke, det vil da være hyggeligt. Men det er til sædvanlig GFE takst, selvfølgelig.

Der KAN være undtagelser, hvor en kunderelation bliver personlig - men så skal pengene ud af det, og det skal være en helt anden ligeværdig relation.

Det er ikke let!

Jeg forstår godt din pointe.
Og personligt ville jeg også til hver en tid lytte til et menneske der havde brug for at snakke eller betro sig til mig det ligger bare naturligt til mig som person.

I lige præcis det her tilfælde betød pengene faktisk ingenting for mig, fordi jeg også så ham uden betaling. Jeg ville ham oprigtigt og følte, vi havde en relation, som var mere end sex.

Men det gik efterhånden op for mig, at jeg så noget dybere i os, end han gjorde.
Jeg ville ham som menneske ikke bare hans lyst..

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, for 3 timer siden:

Jeg havde ingen omkring mig, jeg kunne fortælle det til. Ingen kendte til det liv, jeg levede. Alt var hemmeligt. Jeg følte mig så alene.

Hej ved godt det ikke hjælper på den skuffelse du følte over svigtet fra din stamkunde.

Men hvis du en anden gang får brudt dine grænser sexuelt. Eller stadig har brug for at snakke om det der skete dengang.

Så googlede jeg og fandt “Reden”

Det ene link står specifikt Ålborg, men inde på siden er der listet andre byer de er i.

Der står det er anonymt. Har ikke været i kontakt med dem, så ved ikke hvordan de er. Men tænker det kunne være en mulighed.

Og kram herfra.

Anonym rådgivning om prostitution (Reden) - sundhed.dk

https://kfuksa.dk/reden-aalborg

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 3 minutter siden:

Hej ved godt det ikke hjælper på den skuffelse du følte over svigtet fra din stamkunde.

Men hvis du en anden gang får brudt dine grænser sexuelt. Eller stadig har brug for at snakke om det der skete dengang.

Så googlede jeg og fandt “Reden”

Det ene link står specifikt Ålborg, men inde på siden er der listet andre byer de er i.

Der står det er anonymt. Har ikke været i kontakt med dem, så ved ikke hvordan de er. Men tænker det kunne være en mulighed.

Og kram herfra.

Anonym rådgivning om prostitution (Reden) - sundhed.dk

https://kfuksa.dk/reden-aalborg

Ej… tak ❤️
Det rører mig faktisk, at du tog dig tid til at finde hjælpemuligheder til mig.
Og bare det at blive mødt med omsorg og forståelse tak for dig 🤗

Skrevet

Kære @DarkSkinEnergy

Jeg synes at forstå en helt generel ting ved det forhold du beskriver, nemlig at blive svigtet af et menneske man troede ville være der for en. Men dine følelser for ham har bragt dig i bevægelse, frem mod en forståelse af forholdet som gensidigt, hvor han nok bare har glædet sig over at du gav mere til ham. Måske er han blot i den tro at han var en eminent elsker, som du lige havde behov for at dyrke mere intenst?

Det er en hård lære at uddrage for dig. Jeg blev faktisk berørt af din historie og jeg har selv stået i en lignende situation engang. Nu må jeg overveje om jeg også bare spillede med uden at forstå hendes følelser - og måske har jeg også skuffet eller svigtet en anden person?

En anden ting jeg kom i tanke om - er du sikker på at han var single på det tidspunkt?

Skrevet
  • Author
Hedonis skrev, for 8 minutter siden:

Kære @DarkSkinEnergy

Jeg synes at forstå en helt generel ting ved det forhold du beskriver, nemlig at blive svigtet af et menneske man troede ville være der for en. Men dine følelser for ham har bragt dig i bevægelse, frem mod en forståelse af forholdet som gensidigt, hvor han nok bare har glædet sig over at du gav mere til ham. Måske er han blot i den tro at han var en eminent elsker, som du lige havde behov for at dyrke mere intenst?

Det er en hård lære at uddrage for dig. Jeg blev faktisk berørt af din historie og jeg har selv stået i en lignende situation engang. Nu må jeg overveje om jeg også bare spillede med uden at forstå hendes følelser - og måske har jeg også skuffet eller svigtet en anden person?

En anden ting jeg kom i tanke om - er du sikker på at han var single på det tidspunkt?

Tak for din virkelig gennemtænkte og reflekterende besked.
Jeg synes faktisk, du forstod meget af det, jeg prøvede at sætte ord på især følelsen af svigt fra et menneske, man troede ville være der for én, når man havde allermest brug for det.

Og ja… måske havde jeg behov for at føle mig set, valgt og holdt af på en dybere måde, end jeg selv helt forstod dengang.
For mig blev relationen følelsesmæssig og tryg, mens han måske bare nød det, jeg gav ham, uden at se det på samme måde som mig.

Det ramte mig også, det du skrev om at begynde at reflektere over, om man selv måske har overset eller såret nogen uden at forstå deres følelser. Det kræver faktisk meget selvindsigt at kunne tænke sådan.

Og ja så vidt jeg ved var han single på det tidspunkt.

Skrevet

Kan godt være i ikke havde en relation i hans øjne og man kan mene at han ikke skylder dig at ringe tilbage osv.

men uanset hvordan man vender og drejer det, hvis du fortæller en person at du er ked af det og har været udsat for overgreb og han kun kan tænke på at blive tilfredsstillet så er han et uempatisk røvhul.

Skrevet

Når man kommer tæt på et andet menneske, bliver fortrolig og kommer ind bag den daglige facade påtager man sig også en forpligtelse, et ansvar.

Det er helt uanset om det er via købesex, omsorgsarbejde, frivilligt arbejde eller bare mennesker man møder. Ansvaret er at man træder til som ven, når og hvis der er brug for det. Er der brug for snak og medfølelse, et kram eller mere konkret hjælp, må man træde til i det omfang man kan og har mulighed for det. Det kan også være en ven/veninde der har brug for et “safe spot” et par dage eller en økonomisk håndsrækning.

Grænsen, for det er der jo også, er meget enkel lige der hvor det ligner at man bliver udnyttet, men der er jo en hårfin grænse.

Når det handler om en sexkundes forhold til sexsælger, er det svært fordi en del af det er skuespil. Det er derfor jeg meget sjældent køber GFE. Hvis den søde dame er virkelig sød og dygtig, bliver jeg jo lidt forelsket og det kan nok både blive dyrt og hårdt følelsesmæssigt.

Den anden vej rundt, den du oplever @DarkSkinEnergy er svær for mig at forholde mig til, for jeg ville aldrig vide hvornår det er skuespil og hvornår det stikker dybere. Jeg har opleve et par søde Thai damer, der gerne ville lidt mere end de “forretningsmæssige møder”, men har afholdt mig fra det. Jeg må nok indrømme at det ikke er lysten/ønsket der har manglet, men bekymringer om at blive “taget ved næsen”, der har fået mig til at afstå og faktisk ikke genbesøgt. Kald mig bare en kujon, men man skal passe på sig selv.

Du får en knus herfra selvom jeg aldrig har mødt dig. Du er modig og det er rigtig klogt at initiere denne debat, som er særdeles relevant.

Skrevet
  • Author
Slowman skrev, for 58 minutter siden:

Når man kommer tæt på et andet menneske, bliver fortrolig og kommer ind bag den daglige facade påtager man sig også en forpligtelse, et ansvar.

Det er helt uanset om det er via købesex, omsorgsarbejde, frivilligt arbejde eller bare mennesker man møder. Ansvaret er at man træder til som ven, når og hvis der er brug for det. Er der brug for snak og medfølelse, et kram eller mere konkret hjælp, må man træde til i det omfang man kan og har mulighed for det. Det kan også være en ven/veninde der har brug for et “safe spot” et par dage eller en økonomisk håndsrækning.

Grænsen, for det er der jo også, er meget enkel lige der hvor det ligner at man bliver udnyttet, men der er jo en hårfin grænse.

Når det handler om en sexkundes forhold til sexsælger, er det svært fordi en del af det er skuespil. Det er derfor jeg meget sjældent køber GFE. Hvis den søde dame er virkelig sød og dygtig, bliver jeg jo lidt forelsket og det kan nok både blive dyrt og hårdt følelsesmæssigt.

Den anden vej rundt, den du oplever @DarkSkinEnergy er svær for mig at forholde mig til, for jeg ville aldrig vide hvornår det er skuespil og hvornår det stikker dybere. Jeg har opleve et par søde Thai damer, der gerne ville lidt mere end de “forretningsmæssige møder”, men har afholdt mig fra det. Jeg må nok indrømme at det ikke er lysten/ønsket der har manglet, men bekymringer om at blive “taget ved næsen”, der har fået mig til at afstå og faktisk ikke genbesøgt. Kald mig bare en kujon, men man skal passe på sig selv.

Du får en knus herfra selvom jeg aldrig har mødt dig. Du er modig og det er rigtig klogt at initiere denne debat, som er særdeles relevant.

Jeg synes faktisk du sætter ord på noget vigtigt især det med hvor hårfin grænsen kan være mellem ægte nærvær og følelsen af at blive udnyttet eller såret.

Og du er ikke en kujon for at passe på dig selv. Jeg tror egentlig bare, det viser, at du er bevidst om dine egne følelser og grænser.

For mig blev det også svært, fordi det på et tidspunkt ikke længere føltes som et ‘setup’, men som noget mere menneskeligt og følelsesmæssigt.

Tak for dine ord, dit knus og for at møde emnet med så meget forståelse ❤️

Skrevet

Der er ingen som tænker på manden kan være gift og have familie, så er det klart han ikke vil rodes ud i noget.
Det er selvfølgelig ikke særlig pænt af ham men han kan nemt være blevet skræmt, det ville jeg godt kunne forstå.
Det er nemt nok at dømme ham som et røvhul.

Skrevet

Med fare for at komme til at lyde usympatisk - så finder jeg det nødvendigt at berette om at de scenarier du nævner her og det, der fx. præsenteres i podcasten Red Light, langt fra er så overrpræsenteret som der gives et indtryk af.

Realiteten er at majoriteten af mænd er søde og respekterer andres grænser. Det ligger ikke i mandens natur at være grænseoverskridende og lave overgreb, men det er altid denne minoritet, der præsenteres for den almene befolkning. Dette er også statistisk bakket op af undersøgelser som VIVE har lavet og udgivet i en grundig rapport fra 2021.

Jeg har efterhånden mange gæster, der nærmest ikke tør røre ved mig under akten i frygt for at komme til at give mig en dårlig oplevelse eller overskride mine grænser. Det er virkelig en hjerteskærende udvikling.

Jeg kan på ingen måde genkende grænseoverskridelserne i den kaliber som det bliver præsenteret på de forskellige medier.

Når alt dette er sagt, så er vi ansvarlige for vores egne følelser og oplevelser. Og hvis et andet menneske afviser os når vi søger tryghed og omsorg i en sårbar situation, så er det (hvor kynisk det end lyder) stadig vores eget ansvar at samle os selv op, men også at trække os fra den slags relation som bærer præg af at være uligværdig og ukærlig, i stedet for at lægge skyld på den anden. På den måde undgår vi også at påføre os selv yderligere unødig smerte.

Håber du får hjælp til at bearbejde dine oplevelser.

Skrevet

Uanset om manden er gift, eller ej, så er han jo ikke et ordentligt menneske!

Hvis en pige man kender, som det forhold, der bliver beskrevet her, ringer og har brug for hjælp.

Så vil et ordentligt menneske give den hjælp!

Han har tilmed løjet om at han ville ringe tilbage (skabt håb)

Når man har brug for hjælp følelsesmæssigt, har man ikke brug, for flere svigt, slet ikke fra en man elsker.

Så har man bare brug for at blive holdt om, trøstet...og få at vide at man er elsket.

Ikke pillet ned, af en, der mest af alt tænker på sin egen liderlighed og lyst, når han har tid.

Kære Darkskin...Lad dig ikke såre af ham...han er ikke dine tanker værd.

Skrevet
Lady Cherie skrev, for 3 minutter siden:

Hvis en pige man kender, som det forhold, der bliver beskrevet her, ringer og har brug for hjælp.

Når man har brug for hjælp følelsesmæssigt, har man ikke brug, for flere svigt, slet ikke fra en man elsker.

Så har man bare brug for at blive holdt om, trøstet...og få at vide at man er elsket.

Ikke pillet ned, af en, der mest af alt tænker på sin egen liderlighed og lyst, når han har tid.

"For i hans verden var jeg nok bare en glædepige han så fast."
Det er jo lige præcist humlen, hun har lagt mere i det end han har og han vil ikke involveres.
Hvis en af dine faste kunder har forelsket sig i dig og ringer for at fortælle noget traumatisk, så ville du sgu nok også blive betænkelig.

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, for 11 timer siden:

Og måske er det den hårdeste del ved det her liv ikke kun de mænd der overskrider ens grænser men også illusionen om at nogen ser én som menneske, når de i virkeligheden kun ser kroppen. Jeg skriver ikke det her for medlidenhed.

Jeg skriver det fordi mange kvinder i den her verden går rundt med oplevelser, de aldrig får bearbejdet. Og ja jeg er stadig den lille naive pige der bare ønskede at blive valgt, grebet og elsket ægte.

Kære du 💗 tak for at sætte ord på det 💕

Det er noget som mange er overbevist om ikke findes og hvis man som mand formaster sig til at føle en relation, så bliver man betragtet som naiv.

Jeg har fået en del relationer gennem branchen på mange forskellige niveauer. Nogle er jeg dybt forelsket i, andre elsker jeg og andre igen betragter jeg som venner jeg deler noget meget intimt med.

Netop ensomheden ved at have noget der betyder så meget for en, som man næsten ikke kan tale med nogen om tror jeg er det største problem for os der oplever at følelser vokser ud af sex. Jeg er gift og jeg deler alt med min kone, men der ud over har jeg et par terapeuter, som jeg betror mig til og finder støtte og vejledning hos, når der er noget der er tungt at bære. Jeg anbefaler alle mennesker at unde sig selv at finde en god terapeut og som kvinde i branchen ville jeg nærmest anse det for at være et must, så har man et menneske som man er tryg ved og som ikke er personligt involveret, som man kan finde trøst og forståelse hos.

Alle kvinder i branchen burde stille sig selv præcis det spørgsmål: Hvis der sker noget virkelig grænseoverskridende, hvem ville jeg så gå til? Og hvis svaret er ingen, så ville jeg se at få gjort noget ved det.

Alle de bedste tanker til dig 🙏💗

Skrevet
  • Author
Lady Cherie skrev, for 32 minutter siden:

Ej… dine ord ramte mig virkelig dybt ❤️
Tak fordi du skrev så omsorgsfuldt og varmt til mig.🤗

Jeg tror faktisk, noget af det der gjorde mest ondt, var følelsen af at stå helt alene i det øjeblik og bare have brug for at blive grebet som menneske.
Ikke som glædepige. Ikke som krop. Bare som mig.

Så tak fordi du mindede mig om, at jeg fortjener mere end dét ❤️
Kæmpe kram tilbage til dig.🤗

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.