Hop til indhold

Bedrag?

Featured Replies

Skrevet

Jeg ved ikke om det hører inde under her eller i alm debat.

Jeg har to gange inden for kort tid, oplevet at være på vej hen til en pige, at være 20-30 mins fra ankomst, at få en sms med at de har fået dobbelt booket, og at anden andens tid er længere end min.

Så spørger de om man vil komme alligevel og få en anden pige i huset, som de så sender et billede af, en flot anden pige.

Man siger ja, for man er jo alligevel på vej dertil.

Hvoraf at pigen overhovedet ikke ligner billederne og er bare en gammel træt dame.

Er det mig der har været uheldig, eller er det et normalt snyderi?

Jeg vil ikke sætte nogen navne eller links ind, hvis det bare er uheld.

Nogen med ligende historier?

Skrevet

Ja, jeg har oplevet det ved et thai sted.

Jeg havde booket en bestemt pige, den lækre af dem fra annoncen, men den anden pige lukkede op og sagde hende jeg havde booket var optaget. Hun tilbød sig, men det var den anden jeg ville så jeg gik igen.

Det er en god ide at få bekræftet en aftale en time inden.

Skrevet
Uklogtannonym skrev, for 2 timer siden:

at pigen overhovedet ikke ligner billederne og er bare en gammel træt dame.

Mange steder, kører man nok med princippet: at en fisk i nettet, er bedre end 10 i havet - og så er man sådan set ligeglade med om du har booket en halv eller hel time - men for mig at se er det useriøst på den måde at spilde kundernes tid - og der går lang tid, inden jeg besøger eller booker tid, sådan et sted igen - så på sigt lader de efter min mening daleren rulle, ved at holde på kronen.

Kommer man så endelig derhen og telefondamen lige har sluppet ciggarutten og iført sig lidt lingeri, undrer man sig over hun bliver sur og slammer døren, når man går og forvirret fremstammer: "Du er desværre ikke lige ming type", da hun må have oplevet det utallige gange før - men så ved man da, hvilket sted, der ikke skal besøges fremover. Havde hun nu, trods afvisningen stadig været sød og indladene, givet "a special price for You my friend", kunne man måske have fået lyst til at blive - eller gerne komme igen en anden gang.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Det er fuldstændig korrekt. Der er mange piger der ikke har forståelse og respekt for, at man som mand bruger ret meget tid på at lave en aftale, starte bilen eller køre med det offentlige i lang tid, hvorefter aftalen bliver aflyst kort før tidspunktet.
Min teori er at de napper en kunde der tager længere tid end en selv, da økonomien jo er bedre for dem.

Det er derfor mange piger er begyndt at spørge hvor lang tid man ønsker at booke. (For nogle år siden blev dette aldrig spurgt).

Hvis man så har booket 15-30 minutter og en anden kunde gerne vil booke 1 time, så kommer der typisk en undskyldning med at der er opstået en "situation" hvor pigen skal noget ekstraordinært og aflyser.
I starten tænkte jeg at det kan ske for alle. Men de sidste 6 måneder er dette sket mindst 5 gange.
Og man står der og har spildt ufattelig meget tid på transport fordi de skriver 5-10 min før det aftalte tidspunkt.
Andre med lignende oplevelser?

Skrevet

Det er dårlig stil af pigerne.
En aftale er en aftale, og den holder man ved. Det skal virkeligt være uopsætteligt, hvis man melder afbud med kort varsel.

Skrevet

Det kan undre mig hvis man ofte bliver nedprioriteret hvis man har en aftale om kort tid og der kommer en kunde der ønsker mere tid. Det burde jo være indbygget i pris/tid strukturen, så de korte besøg kan betale sig.

Skrevet

Jeg bliver SÅ glad for at jeg kun går på bordellerne, hvor sådan noget ikke foregår...

Lyder godt nok frustrerede og uprofessionelt.

Skrevet

Har selv være ude for en pige skulle have en cigaret og svare andre kunder på sms den tid betalte jeg også jeg havde booket 1 time men tiden gik med hun skulle en masse andet først så måtte jeg vente og se på tiden gik , når en pige har en kunde så er det kunden som kommer først ikke alt muligt andet ..

Skrevet
Marco skrev, den 15.5.2026 at 08:41:

Min teori er at de napper en kunde der tager længere tid end en selv, da økonomien jo er bedre for dem.

Enten det, eller også er det en følge af, at mange steder oplever, at mænd ikke ankommer til det bookede besøg. Ræsonnementet bliver så, at man godt kan dobbeltbooke, fordi den ene nok ikke kommer alligevel. Eller acceptere ham der kom fra gaden, selvom pigen har en booking 15 minutter senere, sådan som @Jernsvinet er inde på.

Ingen ved det skrev, for 21 timer siden:

En aftale er en aftale, og den holder man ved. Det skal virkeligt være uopsætteligt, hvis man melder afbud med kort varsel.

Tænker man langsigtet, har du fuldstændig ret. Men mange GPer og klinikker især i de større byer oplever nok, at de har mange, som kun besøger dem én gang. Og så er det i nogens optik ikke helt så oplagt at tænke langsigtet.

Stenbukken4700 skrev, for 4 timer siden:

jeg havde booket 1 time men tiden gik med hun skulle en masse andet først så måtte jeg vente og se på tiden gik , når en pige har en kunde så er det kunden som kommer først ikke alt muligt andet

Det er selvfølgelig utilfredsstillende, hvis pigen bruger “en masse tid” på andet end sin gæst, men jeg kan godt acceptere, at en selvstændig erhvervsdrivende massagegivende GP også i mindre omfang kan koordinere dagens øvrige aftaler. Men ja, det kan da tage overhånd.

Uklogtannonym skrev, den 15.5.2026 at 04:58:

Så spørger de om man vil komme alligevel og få en anden pige i huset, som de så sender et billede af, en flot anden pige.

Man siger ja, for man er jo alligevel på vej dertil.

Hvoraf at pigen overhovedet ikke ligner billederne og er bare en gammel træt dame.

Det du beskriver, er jo snyd. Så du gjorde forhåbentlig som @Jernet og opgav stedet? Hvis man trods skuffelsen alligevel gennemfører besøget, enten fordi “nu var jeg der jo” eller “hun var sløj at se på, men jeg ville alligevel give hende chancen”, men hvor man så bagefter bare vil lufte sin skuffelse, har man i min optik ikke meget at have sit brokkeri i.

Selvfølgelig er det da pisseirriterende, når man har sat sig op til en liderlig stund og måske tilmed fragtet sig mod adressen, og så der laves væsentligt om i tidspunktet eller i hvem, der skal modtage. Men så må vi sige fra og efterfølgende droppe at kontakte GPen/klinikken igen. Ellers bliver det altså en jammerlig omgang klynk på en tvivlsom baggrund.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Tænker man langsigtet, har du fuldstændig ret. Men mange GPer og klinikker især i de større byer oplever nok, at de har mange, som kun besøger dem én gang. Og så er det i nogens optik ikke helt så oplagt at tænke langsigtet.

Det er generelt en bedre forretning med tilfredse kunder som kommer igen.
Med lidt held så bliver sexen også bedre af at man lærer hinanden at kende.

Skrevet
Ingen ved det skrev, for 39 minutter siden:

Det er generelt en bedre forretning med tilfredse kunder som kommer igen.
Med lidt held så bliver sexen også bedre af at man lærer hinanden at kende.

Vi er ikke uenige. Jeg tror bare ikke, at alle agerer efter det. Enten fordi de ikke er enige med os to, eller fordi de ikke tænker så langt, fordi den næste kunde nok skal komme alligevel.

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, den 16.5.2026 at 06:25:

Har selv være ude for en pige skulle have en cigaret og svare andre kunder på sms den tid betalte jeg også jeg havde booket 1 time men tiden gik med hun skulle en masse andet først så måtte jeg vente og se på tiden gik , når en pige har en kunde så er det kunden som kommer først ikke alt muligt andet ..

Ligesom, når man er ved mekaniker - så skal man heller ikke betale for at mekanikeren bruger tid på at snakke i telefon med andre kunder eller tage en smøg - men det har jeg oplevet - så nu laver jeg for det meste selv min bil.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.