Hop til indhold

Kundens alder

Featured Replies

Skrevet
pacer skrev, for 12 minutter siden:

Det kan godt være der er gode grunde til at bede om foto, men det bliver uden min deltagelse.

Sagde ikke de var gode. Eller opfordre nogen til at sende billeder.

Men selvom det sker lige efter der er svaret på alder giver det ingen logik det skulle være for at bekræfte alder. Tænker der ligger andet mere bag, som ja sagtens kan være scam.

Skrevet
BlueKneezPls skrev, den 15.5.2026 at 12:25:

Selvom jeg er langt op i årene, finder jeg det problematisk at skrive alderen, fordi de fleste mennesker jeg møder vurderer mig mindst 10-15 år yngre end hvad jeg er.

Kan du ikke bare angive din alder til 10-15 mindre så? Der skal vel ikke vises dokumentation?

Skrevet
pacer skrev, den 14.5.2026 at 19:26:

Nu har jeg flere gange oplevet at blive bedt om et foto når jeg har nævnt min alder på 55, det er en ny oplevelse for mig.
Jeg sender ikke foto´s rundt så de aftaler er ikke blevet til noget.
Jeg kontakter ikke de helt unge damer, men dem fra sidst i 20´erne og op.
Er det så meget at lave for tiden?

Jeg undre mig for det her har jeg ikke oplevet før.

Jeg er endnu ikke blevet bedt om foto og er også omtrent din alder.

Men skulle jeg blive bedt om at sende foto, så vil jeg blot hoppe videre og finde en anden, der gerne vil se mig uden at få et foto. Årsagen til det er udelukkende, at jeg vil bevare min anonymitet og ikke risikere, at et billede at mig kommer i omløb på en eller anden måde.

Jeg synes, det står kvinderne frit at beslutte, hvordan de udvælger de mænd, som de vil være sammen med. Nogen skriver jo fx direkte, at man skal være under 40 år, og andre skriver, at de ikke vil mødes med nogen, der er under 30 år. Og atter andre skriver, at de ikke vil mødes med svært overvægtige. Og vil nogen se et foto af manden for at være sikker på, at han fx ser nogenlunde soigneret ud, eller for at sikre sig, at manden ikke er en mastodont på 200 kg eller noget, så er det hendes valg.

Jeg vil absolut gerne se et billede, at den kvinde, som jeg køber sex hos. Jeg kan helt sikkert også godt forstå, hvis hun gerne havde villet se et billede af mig forud. Men jeg må indrømme, at jeg indtil videre er mødt rimelig ubeskrevet op (jeg har fortalt nationalitet og alder) hos hende og er alle gange blevet modtaget pænt og imødekommende, selvom jeg på ingen måde er en lækker adonis.

Skrevet

Alder?

Man er hvad man føler sig, men det ændre ikke hvordan andre ser en!

Da jeg var ung syntes jeg at en kvinde på 45 år var gammel og ikke appetitlig iforhold til sex.

De unge og yngre kvinder som fravælger mænd over en hvis alder, har min fulde forståelse, også selvom jeg hører til den gruppe som fravælges.

Det står en hver frit for at til- eller fravælge

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.