Hop til indhold

Hvad skete der med Pink Peach?

Featured Replies

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 12 minutter siden:

Pludselig forsvandt alle tråde og kommentarer fra hende?

Tror hun blev bannede efter hendes udbrud omkring nogen ikke havde overholdt aftaler jeg skulle til at kommentere det så forsvandt det

Redigeret af Massage-testeren

Skrevet
Massage-testeren skrev, Lige nu:

Tror hun blev bannede efter hendes udbrud omkring nogen ikke havde overholdt aftaler jeg skulle til at kommentere det så forsvandt det.

SweettieDK skrev, for 1 minut siden:

Så er det da en ny måde på det. Indlæg plejede at blive stående, så debatterne ikke blev usammenhængende. Så stod der bare gæst.

Ved ikke om hun blev bannede kan være hus slettede det selv

Skrevet

Hendes profil er ikke slettet, så undre mig at samtlige hende indlæg er væk.

Håber ikke hun er banner for altid.

De tråde hvor hun har haft en heftig dialog med Mclovin ser nu underligt ud, når hendes indlæg er væk.🙃

Skrevet

@Administrator , ved du hvad der skete, hvad blev der af Pink Peach' kommentarer? På hendes profil står der hun har skrevet 247 indlæg. Men når man klikker på "Antal indlæg" så er der ingen indlæg. Og alle hendes tråde og indlæg er forsvundet rundt omkring på sitet. Det ligner en fejl, for det er vist kun i Colombia at folk forsvinder uden begrundelse.

https://www.eroguide.dk/forum/profile/75603-pink-peach/

Skrevet
Administrator skrev, den 11.5.2026 at 20:18:

Hun blev ved en fejl spist af vores spamfilter, som vist var lige en tand for aggressivt. Hun er blevet befriet igen )

Uhhh.. det grimme, grumme spamfilter.😁 Tak for dagens grin - både din kommentar, men også fordi jeg lige har siddet og læst en del opslag fra Pink Peach, så undrede mig😂

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.