Hop til indhold
Nille

Grand Plaza - Ny FKK klub i Berlin åbner til okt.

Recommended Posts

Jeg snakkede med nogle tyskere i Berlin samt med Rejse, som har gjort mig opmærksom på denne ny storklub. Klubben åbner til efteråret.

 

http://www.fkk-sauna-clubs.de/potsdam/fkk-grand-plaza/825_fkk-grand-plaza.html

 

Jeg vurderer at klubben komme i direkte konkurrence med Artemis. 

Klubben kommer til at ligge i Postdam ca. 25-30min sydvest fra Berlins centrum.

Klubben får ca. 3.800m2 indendørs legeplads, klubbens område er på 20.000m2 så jeg forventer store udendørsfaciliteter.

 

Jeg formoder der vil gå typisk 1-2 år før der kommer gang i klubben, ligesom vi så det med Harmony.

Klubben vil nok forsøge at køre kampagner for at tiltrække piger og kunder, (hønen og ægget :P )

 

Jeg tror vi i fremtiden vil få en situation i Berlin som Frankfurt, med Palace og Artemis som "by-klubber" og Oase/World/Sharks, den nye Grand Plaza som "landklubber" med store udendørsfaciliteter.

 

By-klubberne er for turister og forretningsfolk, med hurtige besøg, mens landklubberne sigter mod det lokale klientel og turister med god tid, som kan slappe af, i ro og mag nyde velværet og selskabet med pigerne.

 

Vi må holde øje med denne spændende klub, det kan være vi ses på åbningsdagen :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nille

 

Vi må bestemt holde øje med den, men vi ses ikke på åbningsdagen.

 

Store fester gider jeg ikke, der er sort af mennesker, og så kan det være lige meget for min part - men når røgen har lagt sig, og det er blevet hverdag, så gerne et besøg fredag eller lørdag :-P

 

Ellers så er jeg obs på denne klub i Leipzig:

 

FKK Leipzig

http://www.erosgirls24.com/leipzig/fkk-leipzig/inserat_anzeigen_743_fkk-leipzig-04347--leipzig.html

 

Jeg har råd til 2 måske 3 ture i år, efter der har været midlertidig lavvende i økonomien til formålet.

 

Leipzig kan måske for en umiddelbar betragtning virke til at ligge i nogen afstand af Berlin, men i tid med tog eller fjernbus tager det kun mellem 1 og 2 timer fra Berlin.

 

Tog er noget dyrere end bus, men bus har meget få afgange begge veje.

 

Så billigt fly er til Berlin, kunne man faktisk inkludere 1 overnatning med besøg på FKK Leipzig i en tur til Berlin på 3 - 4 dage.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder højst interessant med den nye Klub.

 

Det bliver spændende, hvorhenne i Postdam. Har de mon købt Schloss Sansoucci  ?

http://www.spsg.de/schloesser-gaerten/objekt/schloss-sanssouci/

;)

Spøj til side - det er godt, hvis der kommer lidt konkurrence til Artemis.

 

 

FKK Leipzig skulle være ganske flot indeni. Det fortalte en af pigerne (Erica) på FKK World mig sidste sensommer. De 2 klubber har åbenbart fælles ejekreds, og de arrangerer minibuskørsel mellem de 2 klubber for de World piger, som gerne vil prøve at arbejde på FKK Leipzig. Hun havde selv prøvet det.  Men der er trods alt 350 kilometers kørsel imellem de 2 klubber.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ud til at der er langt flere afgange til og fra Berlin/Leipzig, end jeg umiddelbart fik indtrykket af?

 

Men det skal undersøges grundigt, hvis aktuelt bliver.

 

MeinFernbus.de

http://meinfernbus.de/

 

Måske fly tur retur København Berlin + Berlin Leipzig tur retur med bus kan gøres for samlet 1200 kr +/-.

 

Til efteråret en gang.

 

Jeg holder ikke sommerferie, men kan overveje at bestille ferie til formålet, hvis nogle er interesseret i at rejse med på en kort eller lang weekend.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Vaer nu ikke alt for optimistiske. Hvem husker det store show foer Babylon i Hambord aabnede. Hvis det er den samme Albanske mafia bandit der ogsaa staar bag her, kunne det ende som Babylon...Stor flot skodklub

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vaer nu ikke alt for optimistiske. Hvem husker det store show foer Babylon i Hambord aabnede. Hvis det er den samme Albanske mafia bandit der ogsaa staar bag her, kunne det ende som Babylon...Stor flot skodklub

 

Madame Pompadour sydvest for Berlin er også vist lukket, det gik heller ikke her.

 

Du kunne måske have ret. Men lad os se tiden an.

 

Jeg er optimistisk, Artemis trænger til konkurrence. Artemis har været enehersker i området siden den åbnede. Jeg er dog ikke i tvivl om at Artemis vil kæmpe med næb og klør og har mange penge bag sig.

 

Det tager tid at opbygge en god klub, jeg forventer ikke det store de første par år.

Måske når Brandenburg lufthavn åbner...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Madame Pompadour sydvest for Berlin er også vist lukket, det gik heller ikke her.

Du kunne måske have ret. Men lad os se tiden an.

Jeg er optimistisk, Artemis trænger til konkurrence. Artemis har været enehersker i området siden den åbnede. Jeg er dog ikke i tvivl om at Artemis vil kæmpe med næb og klør og har mange penge bag sig.

Det tager tid at opbygge en god klub, jeg forventer ikke det store de første par år.

Måske når Brandenburg lufthavn åbner...

Du mener HVIS brandenburg lufthavn åbner...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en opdatering på denne nye klub.

 

Grand åbningen er sat til 15. oktober......"be there or be square !" :D

 

Der ligger en fly-landingsplads tæt ved klubben, så I er velkommen til at ankomme i jeres privat jet-fly :P

 

http://www.pnn.de/pm/865913/

 

 

 

Venlig Hilsen

Jeres udsendte FKK-kommentator :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nille

 

Vi må bestemt holde øje med den, men vi ses ikke på åbningsdagen.

 

Store fester gider jeg ikke, der er sort af mennesker, og så kan det være lige meget for min part - men når røgen har lagt sig, og det er blevet hverdag, så gerne et besøg fredag eller lørdag :-P

 

Ellers så er jeg obs på denne klub i Leipzig:

 

FKK Leipzig

http://www.erosgirls24.com/leipzig/fkk-leipzig/inserat_anzeigen_743_fkk-leipzig-04347--leipzig.html

 

Jeg har råd til 2 måske 3 ture i år, efter der har været midlertidig lavvende i økonomien til formålet.

 

Leipzig kan måske for en umiddelbar betragtning virke til at ligge i nogen afstand af Berlin, men i tid med tog eller fjernbus tager det kun mellem 1 og 2 timer fra Berlin.

 

Tog er noget dyrere end bus, men bus har meget få afgange begge veje.

 

Så billigt fly er til Berlin, kunne man faktisk inkludere 1 overnatning med besøg på FKK Leipzig i en tur til Berlin på 3 - 4 dage.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Verden er nogen gange lille Rejse :-P

Den over tatoveret og kinky pige på linket, du henviser til. Har jeg boet på Hotel med for ca. 4 år siden i Grækenland. Hun var sammen med sin kæreste (også en kinky type) men et utroligt sødt par at snakke med og som vi nød flere drings med i baren i aften timerne.

 

Fanme uderligt så lille verden er nogen gange :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Verden er nogen gange lille Rejse :-P

Den over tatoveret og kinky pige på linket, du henviser til. Har jeg boet på Hotel med for ca. 4 år siden i Grækenland. Hun var sammen med sin kæreste (også en kinky type) men et utroligt sødt par at snakke med og som vi nød flere drings med i baren i aften timerne.

 

Fanme uderligt så lille verden er nogen gange :-P

 

 

Hvilken pige ? jeg kan ikke se nogen tatoveret og kinky pige fra Rejses link ?

 

Ja verden er lille,

jeg mødte tilfældigvis et par veninder på gaden, på en rejse, på den anden side af jorden i en million-by, mærkeligt ikke ? :D

 

jeg har mødt piger som jeg aldrig troede jeg skulle se igen, i andre klubber :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...