Hop til indhold

Formatering og linjeskift mv

Featured Replies

Skrevet

Jeg startede et indlæg med:

PS

Beklager de overflødige dobbelte linje skift, men jeg kan ikke undgå dem.

Hverken når jeg først skriver kladde i Notesblok, eller når jeg skriver direkte i forum.

Det er kun muligt hvis jeg fortsætter en linje uden at starte på en ny.

Fik dette i en pb:

Dobbelt linjeskift

Hvis du holder Shift nede, når du trykker Enter, så får du kun et enkelt linjeskift.

Virker desværre ikke i notesblok, men her kan du så evt. skrive uden linjeskift, og når du så har kopieret din kladde ind i Forum, kan du lave enkelt linjeskift med Shift + Enter.

----------------------

Opretter denne tråd for, hvis muligt at opnå en dialog om forbedringer af det skrivefelt vi opretter indlæg i.

Er det muligt at forbedre kontrollen over linjeskift, samt muligheden af at skrive kladder i eksterne formater for at overfører teksten til forum på EG?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet
Rejsenetværk skrev, den 8.5.2026 at 15:33:

Det er netop dette du skal gøre. I stedet for hele tiden at starte en ny linje, så gør sætningen/emnet færdig i samme linje. Det fremmer læseligheden, specielt når du har det med at skrive meget lange indlæg 🤗

Her er et eksempel hvor jeg under citatet har omskrevet dine 3 sætninger, netop uden at starte på en ny linje. Dermed undgås dobbelt linjeskift som du nævner:

Rejsenetværk skrev, den 8.5.2026 at 15:33:

Beklager de overflødige dobbelte linje skift, men jeg kan ikke undgå dem.

Hverken når jeg først skriver kladde i Notesblok, eller når jeg skriver direkte i forum.

Beklager de overflødige dobbelte linje skift men jeg kan ikke undgå dem, hverken når jeg først skriver kladde i Notesblok, eller når jeg skriver direkte i forum. Det er kun muligt hvis jeg fortsætter en linje uden at starte på en ny.

Men hvorfor ikke bare skrive og redigere indlæg direkte her i skrivefeltet, det virker da fint for mig? 🙂

Skrevet
  • Author
Den erfarne skrev, for 3 timer siden:

Men hvorfor ikke bare skrive og redigere indlæg direkte her i skrivefeltet, det virker da fint for mig? 🙂

Det virker ikke fint for mig, men nu kan jeg benytte det tip jeg fik.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.