Hop til indhold

Thailand (hua hin)

Featured Replies

Skrevet
Håndbremsen skrev, for 10 timer siden:

Må nok erkende ved ikke helt hvad jeg vil have

Men tænker fra 30 op af i hvert fald

Og ja de behøver ikke at være et skelet

Men I får vel aldrig nogen til 1000 baht

Det er vel 1500-2000 som minimum

Altså fl

I Thailand er ALT muligt -hvis du tør chancen, når den byder sig -det er ikke altid man kan vide, hvad det sker eller forberede sig på alt. Men være åben og tag i mod... Jeg har fået sex gratis -endda fået mad og alt betalt -hvis man ikke er så forudindtaget -eller styret af høje krav til det der byder sig...

Skrevet
Valbyguy skrev, for 12 timer siden:

Bryghuset hvis du kan lide ældre, måske lidt større damer ….. derfor kun 300 THB !

De tykke og lidt ældre holder jeg mig også fra, men der kommer også yngre, pæne og mere slanke piger - og sidst begyndte en af de sødeste, jeg havde kigget lidt ud, at flirte med mig, mens vi spillede pool, hvilket gik lige i jernet - og jeg må side at de 300 baht + lidt ladydrinks og 2000 til damen var godt givet ud - da hun ville hele tiden og sjældent har jeg fået så meget sex på så kort tid - og ud på morgenen var jeg nødt til at melde pas.

Tog hende så med hjem igen et par dage efter - og da kunne jeg bare ikke mere dagen efter og måtte holde en pause fra damerne.

• 1 month later...
Skrevet

Jernsvin, når nu du kommer på en girlie bar og den forkerte lidt gamle og kraftige dame henvender sig, hvordan bærer man sig så bedst ad med at afvise, uden at afvise alle de andre tøser… kommer de løbende hen og viser interesse, de forskellige, eller hvordan fungerer det - går ud fra det er såkaldte hostesses?

Skrevet
Excess ‘cause I can skrev, for 16 timer siden:

Jernsvin, når nu du kommer på en girlie bar og den forkerte lidt gamle og kraftige dame henvender sig, hvordan bærer man sig så bedst ad med at afvise, uden at afvise alle de andre tøser… kommer de løbende hen og viser interesse, de forskellige, eller hvordan fungerer det - går ud fra det er såkaldte hostesses?

Nu er det sjældent, jeg besøger deciderede beer-bars - og det måske netop fordi at det især er der man møder, de der overgemte damer med lidt for meget på sidebenene - men altså - man må prøve at trække sig henimod en mere attraktiv model. Nogen gange kan man først af medlidenhed ofre en ladydrink, da de måske har en familie at forsørge og ikke andre indtægtskilder - det kan få mange piger til at lyse helt op i et stort smil og blive mere attraktive, så de har større chancer hos den næste kunde.

På Gents Clubs kan man som regel vælge og vrage - nogle sharks kommer selv og spørger om du vil have selskab, men får de ikke nogen ladydrink - trækker de sig som regel hurtigt igen og man kan vinke en udkåren over til sig - eller selv henvende sig.

Skrevet
Den Anonyme skrev, den 26.6.2026 at 16:13:

Hvis du skal knalde 2 damer hver dag, så er det ihvert fald 1000kr. Inkl. Mad, drikke etc.

Ovenstående er Freelance eller Thaifriendly.

Går du på Soi 6, springer du budgettet med det samme.

Pigernes priser er 2k baht for ST og 3-4K baht for LT.
Dertil kommer 4-500 baht for at låne værelse ovenpå til ST, og alt efter hvornår du kommer. Så er det 1000-2500 baht for barfine for LT.
Også er der drinks minimum på en del af barerne. Og de koster som udgangspunkt 195 baht pr. stk.
Og vi er slet ikke kommet til dig selv endnu P

Der er mange måder at gøre det på.. thaifriendly/thaiflirting er den billige måde at få ubegrænset sex og selskab på.. den traditionelle måde, som du beskriver er fin hvis man synes det er fedt at knalde 2 forskellige piger hver dag.. det gør jeg ikke.

Barerne er jo selvfølgelig sat i verden for at tjene penge.. så mange som muligt.. egentlig er der ikke noget galt med det, men det er selvfølgelig dyrt for os kunder..

Ved at få en veninde kan man nyde restauranterne og have en rolig ferie til en brøkdel af prisen i forhold til det vilde liv på barerne.. men det er smag og behag..

Min oplevelse er at man får bedre sex og cim som en selvfølge..

Skrevet
otto06 skrev, for 2 timer siden:

Der er mange måder at gøre det på.. thaifriendly/thaiflirting er den billige måde at få ubegrænset sex og selskab på.. den traditionelle måde, som du beskriver er fin hvis man synes det er fedt at knalde 2 forskellige piger hver dag.. det gør jeg ikke.

Barerne er jo selvfølgelig sat i verden for at tjene penge.. så mange som muligt.. egentlig er der ikke noget galt med det, men det er selvfølgelig dyrt for os kunder..

Ved at få en veninde kan man nyde restauranterne og have en rolig ferie til en brøkdel af prisen i forhold til det vilde liv på barerne.. men det er smag og behag..

Hej Otto,
Nu har jeg lige laest alle dine "posts" fra de sidste par aar, og det er god infomativ laesning som jeg, og formodenlig mange andre saetter stor pris paa.

Moderator; Hvorfor er Otto ikke blevet opgraderet til "Erfaren bruger" - han har jo konsistent leveret god og brugbar information i flere aar - hvad mere skal der til?

Otto; Med hensyn til Laos, kan du uddybe - hvilken byer tager du til - hvad skal en Laos nybegynder vaere opmaerksom paa? Er det primaert Thaifriendly du benytter til at kontakte piger - hvad andre muligheder - er der massage som i Thailand - barer etc.

Mvh

G

Skrevet
Jernsvinet skrev, den 12.8.2026 at 13:06:

Nu er det sjældent, jeg besøger deciderede beer-bars - og det måske netop fordi at det især er der man møder, de der overgemte damer med lidt for meget på sidebenene - men altså - man må prøve at trække sig henimod en mere attraktiv model. Nogen gange kan man først af medlidenhed ofre en ladydrink, da de måske har en familie at forsørge og ikke andre indtægtskilder - det kan få mange piger til at lyse helt op i et stort smil og blive mere attraktive, så de har større chancer hos den næste kunde.

På Gents Clubs kan man som regel vælge og vrage - nogle sharks kommer selv og spørger om du vil have selskab, men får de ikke nogen ladydrink - trækker de sig som regel hurtigt igen og man kan vinke en udkåren over til sig - eller selv henvende sig.

Moderator; her er endnu en person som efter min mening burde opgraderet til "Erfaren bruger" - han er jo utrolig hjaelpsom over for de nye brugere og har vaeret det i flere aar - Er det ikke paa tide?

Mvh

G

Skrevet
gregsom skrev, 1 time siden:

Moderator; her er endnu en person som efter min mening burde opgraderet til "Erfaren bruger"

Det bliver man først efter 1000 indlæg - pænt skørt, men sådan er reglementet 🤔

Skrevet
Kirneh86 skrev, for 40 minutter siden:

Det bliver man først efter 1000 indlæg - pænt skørt, men sådan er reglementet 🤔

Ja aergeligt talt, det syntes jeg er en skam, Jernsvinet er jo en bruger som utallige gange hjaelper med viden og erfaring og har gjort det i aarevis - saa hvis ikke en bruger som ham bliver opgraderet saa fungerer systemet ikke - moderator; er det tid til at lave om paa dette?

Redigeret af gregsom

Skrevet
otto06 skrev, den 14.8.2026 at 10:25:

Nu er det Trådstarter selv der spørger ind til det, så derfor svarer jeg os på det han spørger om )

Også fik han lidt bonus info, så hvis han skejer sig lidt ud, så kan det godt springe budgettet betydeligt.

Ja det er dyrt, selvom det endda er low season, på det punkt har de ikke helt indset situationen.
Men flere og flere barer er gået med på Live Youtube eller Kick. Og de tjener eftersigende ret godt på det.

Du har helt ret i at det økonomisk set, er en bedre løsning med en fast veninde, men det er ikke alle der vil have dette. Og nogle piger har det os med at knytte sig mere til os, end vi har til dem.
Been there done that, så jeg vælger mere med omhu nu.

Har aldrig haft problemer med at de tager imod CIM, uden betaling heller. Det handler blot om at aftale og gøre det klart, hvad det er ens ønsker etc. Er før man tager pigen med hjem.

Skrevet
  • Author

Ja tak

Jeg er begyndt at skrive sammen med nogle damer på thai friendly

Og det virker da også som det kan noget

Men som du skriver nogle af dem kan jeg måske godt virke lidt klistrende

Og det kan jeg da godt forstå

Men jeg tænker ikke at man skal have en fast dernede

Eller jeg vil gerne prøve lidt forskelligt når jeg nu kan

Skrevet
gregsom skrev, den 14.8.2026 at 15:37:

Ja aergeligt talt, det syntes jeg er en skam, Jernsvinet er jo en bruger som utallige gange hjaelper med viden og erfaring og har gjort det i aarevis - saa hvis ikke en bruger som ham bliver opgraderet saa fungerer systemet ikke - moderator; er det tid til at lave om paa dette?

@gregsom Systemet fungerer fint, den bruger du omtaler har over 13.000 indlæg og har været "Erfaren bruger" i årevis, klik på profilen så kan du se det )

Skrevet
Den erfarne skrev, for 33 minutter siden:

@gregsom Systemet fungerer fint, den bruger du omtaler har over 13.000 indlæg og har været "Erfaren bruger" i årevis, klik på profilen så kan du se det )

Ja, kan godt se at JS er "Erfaren Bruger", men det kraver altsaa at man zoomer ind paa ham - hvorfor ikke skrive det under bruger-navnet som e.g. Int Sex Guide goer det? Jeg er uenig med dig - syntes ikke systemet fungerer fint, 10,000 indlaeg er godt nok hoejt for at blive EB.

Skrevet
Håndbremsen skrev, for 6 timer siden:

Jeg har både faste veninder og finder nogle løse indimellem, når jeg er dernede. Det er dejligt med nogle faste man kender og ved, hvad man kan forvente og man bare kan skrive og aftale møder med, så man ikke behøver støve byen rundt, spendere ladydrinks og udsættes for tårnhøj og forfærdelig musik - men det kan være sjovt at gå på jagt og møde nogle nye, som evt. kan blive faste - men der kan være langt mellem snapsene, da nogen måske ikke er så gode til engelsk, nogen vil måske ikke helt så megen sex som andre - og nogle vil have sex hele tiden ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
gregsom skrev, den 14.8.2026 at 13:30:

Hej Otto,
Nu har jeg lige laest alle dine "posts" fra de sidste par aar, og det er god infomativ laesning som jeg, og formodenlig mange andre saetter stor pris paa.

Moderator; Hvorfor er Otto ikke blevet opgraderet til "Erfaren bruger" - han har jo konsistent leveret god og brugbar information i flere aar - hvad mere skal der til?

Otto; Med hensyn til Laos, kan du uddybe - hvilken byer tager du til - hvad skal en Laos nybegynder vaere opmaerksom paa? Er det primaert Thaifriendly du benytter til at kontakte piger - hvad andre muligheder - er der massage som i Thailand - barer etc.

Mv

gregsom skrev, den 14.8.2026 at 13:30:

Hej Otto,

Mvh

G

Man skal være opmærksom på at prostitution er ulovligt i Laos.. det er det sådan set også i Thailand, men det håndteres noget forskelligt.. faktisk skal man være gift for at bo på hotel sammen.. det håndhæves dog ikke.. pigerne i Laos er søde, rare, sensuelle og lidenskabelige.. Jeg har en skøn veninde, der virkelig nyder sex.. af hot spots vil jeg fremhæve Vang Vieng, den førende party by i Laos.. Luang Prabang, den smukke by hvor man bestemt også kan møde dejlige piger.. det betyder noget for mange piger at vi europæiske mænd har ry for at være veludrustede.. min veninde påstår at den gennemsnitlige størrelse i Laos er 10 cm.. i så fald er jeg veludrustet 😅, i den forbindelse skal man huske på at kvinderne faktisk passer til i størrelse.. jeg vil anbefale thaifriendly eller thaiflirting for at finde selskab på rejsen..

Skrevet
  • Author

Hvad med ladyboy

Er det så tydeligt at se

Eller lader man nødt til at spørge

Og kan man tillade sig det

Jeg tror da jeg vil blive lidt ked af det/skuffet hvis det var en ladyboy jeg slæber med hjem

Men ja det kan jo være det kan noget

Skrevet
Håndbremsen skrev, den 15.8.2026 at 16:38:

Ja tak

Jeg er begyndt at skrive sammen med nogle damer på thai friendly

Og det virker da også som det kan noget

Men som du skriver nogle af dem kan jeg måske godt virke lidt klistrende

Og det kan jeg da godt forstå

Jeg havde en der mens vi facetimede, krævede jeg sagde at jeg elskede hende, hvortil jeg svarede at jeg kun elskede min mor 😅
Så blev hun mobset og kort efter lagde hun på, jeg snakkede ikke med hende i flere uger efterfølgende:
Hun opdagede så jeg var i Pattaya, og kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke havde skrevet, ja hvorfor mon 😄
Hun var netop som du skriver, virkelig klistrende. Og havde en attitude der var et turnoff for mig.

Thaifriendly kan helt sikkert noget, og jeg brugte det os første gang jeg var dernede.
Indtil jeg enten fik skabt relationer, eller blot for at komme igang og prøve det hele af.

Derefter tog Freelance delen over, også mere og mere Soi 6, soi 7, walking street og omkring LK Metro området.

De fleste af pigerne, kan du ret hurtigt få deres line eller whatsapp, også ude i storcentrene, på gaden etc.
Hvis de kan mærke på dig, at du er en god fyr eller er tiltrukket af dig, så er der intet problem.

Skrevet
Håndbremsen skrev, den 16.8.2026 at 13:33:

Hvad med ladyboy

Er det så tydeligt at se

Eller lader man nødt til at spørge

Og kan man tillade sig det

Jeg tror da jeg vil blive lidt ked af det/skuffet hvis det var en ladyboy jeg slæber med hjem

Men ja det kan jo være det kan noget

Jeg vil sige både ja og nej, på nogle er det ekstremt let, og andre skal man lige nærstudere.
Men som udgangspunkt er det hænder, fødder, penis og adamsæble (sidst nævnte kan man få opereret væk)

Hvis de er ombygget, så kan man finde ud af det ved om de bliver naturligt våde eller ej.

Men ellers så lyver de ikke hvis du spørger dem om de er ladyboy, det gør de derimod hvis du spørger om de er Lady, for det ser de sig lidt som.

Det kan sikkert noget, men det skal os ske på dine præmisser 😉

Skrevet
Håndbremsen skrev, den 16.8.2026 at 13:33:

Hvad med ladyboy

Er det så tydeligt at se

I thailand er det som regel tydeligt at høre, da det thailandske sprog er meget "groft" og det kommer dybt fra struben, hvorimod hvis du kommer til Phillipinerne kan det være noget sværere at høre, da phillipinerne snakker mere "fint" med et lidt højere stemmeleje - du kan nærmest sammenligne det med dansk og svensk.

Men ellers er ladyboys som regel mere påtrængende - går du en tur langs Coconut Bar, vil du opdage at du som regel selv skal kontakte pigerne (de må nemlig ikke kontakte dig) og de står sådan lidt tilbagetrukne - kun de fede, lidt ældre og mindre attraktive piger + de mørke piger, kan være mere påtrængende, medens ladyboys kan finde på at tage fat i dig og forsøge at "tilbageholde" dig - men er du ikke interesseret - skal du blot gå videre og de vil som regel slippe dig - og det gælder også andre steder, hvor du møder dem.

Men man har ikke været i Pattaya, hvis man ikke har prøvet at sutte pik på en ladyboy ;-)

Skrevet
Jernsvinet skrev, den 19.8.2026 at 04:12:

de må nemlig ikke kontakte dig

Hvorfor?

Skrevet
hans skrev, den 20.8.2026 at 04:45:

Hvorfor?

Prostitution er ulovligt i Thailand, men pigerne må jo gerne stå der langs promenaden - de må bare ikke tilbyde sig selv. Af og til kommer politiet og laver razzia, hvor de rounder pigerne op og tager dem, som ikke kan løbe hurtigt nok med på stationen, hvor de får lov at betale en fine, hvis de har penge og kondomer i tasken - så tag selv kondomer med.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Hejsa

Jeg var i Pattaya I juli måned.

Tænker måske andre synes jeg var en gris.

Brugte ca 20000 baht i døgnet

Var der i 12 dage

Havde det sku sjovt

Skrevet
Håndbremsen skrev, den 7.5.2026 at 16:22:

De herre

Efter af have fulgt og læst jeres vilde beretning i udlandet 😳

Tænker jeg må prøve det mens den stadig kan 🤔😉

Jeg tager en måned til Thailand (Hua Hin) i februar 😎med et  pitt stop i Pattaya, tænker det er sku nok lidt for vildt i en måned 🤔

Tyggede lidt på at starte i Bangkok et par dage eller fire når jeg ankommer 

Er det noget der skal prøves eller ?

Med det store spørgsmål er og også 

Efter af have læst lidt op på jeres rejser til Thailand 

Sex uden gummi er måske ikke så smart 

Hvad med super fransk og en slikke tur 😋 noget man tør

Det nyder jeg i Danmark 

Og ja man kan dø af alt 🤔

Tænker jeg vil prøve freelance og walking street nok mest 🤔

Input er super velkommen 😊

Et vigtgt punkt for at kunne give dig den rigtige guide er jo hvilken alders gruppe du hører til, og hvilken aldersgruppe du er til. Hvis du er 60+ og er til damer over 40 år så er Hua Hin og Jomtien et virkelig godt bud på en fed tur. Ikke at der ikke findes yngre damer i Jomtien og i Hua Hin, men de 2 områder er rettet ret meget mod et mere modent puplikum. Hvis du er lidt yngre og måske stadig en flot fyr, vil du i den grad få en sjovere tur inde central Pattaya. Soi6 proppet med unge smukke damer, rent paradis, men deres service niveau falder drastisk over for lidt ældre og måske lidt tykke turister, og fat tax er faktisk realt her. Der er selvfølgelig gode steder for de lidt ældre inde i Pattaya, men der bliver færre og færre. Men uanset hvad så hold dig langt væk fra Walking street. Der findes et par nat klubber med udemærkede freelancer i walking street. Men den bedste oplevelse får du på candy club efter 22.00 det ligger i soi buakhao. og hvis du er lidt ældre 60+ så ville jeg tage en tur bamboo bar. ligger tæt på indgangen til walking street. Men uanset bør du tage på en af de der gentleman bar crawl. så bliver du lige kørt rundt og se nogle "horehuse" rundt omkring i pratumnak og Jomtien. Det er en fed måde ligesom at lære en masse klubber at kende. De gange jeg har været i Hua Hin. har det sq selv i high season virket en smule kedeligt. Du burde vende den om og tage et smut tur til hua hin og resten af turen burde være i Jomtien eller Pattaya.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.