Hop til indhold

Evindeligt log in

Featured Replies

Skrevet

Virker også fint for mig.

Jeg bruger pc. og det virker med disse browse edge, firefox, Avest. (virker sikkert også på andre)

Skrevet

Altid specificer:

• Browser, Styresystem

• Privat browser eller ej, udvidelser der kan påvirke

• Skridt til reproduktion af problemet. Hvad gør du.

En ide kunne være at genstarte enheden eller slukke, vente, og starte igen. Så er der utrolig meget der forsvinder- nok ikke i dette tilfælde.

Men tyder på et eller andet specielt er aktiveret i browseren eller du "gør noget underligt".

Redigeret af Salon

Skrevet
Salon skrev, den 9.5.2026 at 09:38:

specielt er aktiveret i browseren

Det er cookies eller token, der husker login, så mon ikke det er en cookie-indstilling?

Skrevet
Bebop skrev, for 1 time siden:

Det er cookies eller token, der husker login, så mon ikke det er en cookie-indstilling?

Cookies bruges til at gemme data lokalt. Når det nu ikke gemmes så kan det være noget andet aktiveret, så der kun bruges sessioner som udløber efter 24 min. Jeg har f.eks. ekstension "Cookie autodelete" aktiveret og vil altid blive logget ud når sessionen udløber

Men har selv været igennem forskellige andre problemer der blev løst efter en genstart. Så luk ned/genstart er altid det første og så må man tage den derfra.

Redigeret af Salon

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, den 9.5.2026 at 04:51:

@ThVK er det Safari eller en anden browser som du bruger når du er på EG?

Det er safari

Skrevet
ThVK skrev, for 4 timer siden:

Det er safari

Okay, har du prøvet at genstarte din IPhone?

1. Har du lavet nogle ændringer i dine browser indstilling?

2. Du bør specielt have opmærksomheden på: Settings > Apps > Safari > Extensions. Hvis der er nogle Extensions, der er aktiveret her så prøv at slå dem fra!

3. Login og husk fluebe

4. Luk Safari.

5. Åben Safarie ingen.

6. Bliver du nu logget ind automatisk?

Skrevet
  • Author

Nej

Det er lidt som om husk mig funktionen ikke virker

Skrevet

Hejsa ,

Ja vi er jo i en verden i dag ! , Hvorfor gøre noget nemt !!! Når man kan gøre det besværligt

Sådan er livet

God aten til jer alle i DK

Skrevet

Jeg tænker det måske er lidt hardware og browser afhængig min fungerer fint firefox privat session, den fungerer også fint på vivaldi, google er for længst droppet til andet end nød

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.