Hop til indhold

Evindeligt log in

Featured Replies

Skrevet

Virker ogsÄ fint for mig.

Jeg bruger pc. og det virker med disse browse edge, firefox, Avest. (virker sikkert ogsÄ pÄ andre)

Skrevet

Altid specificer:

• Browser, Styresystem

• Privat browser eller ej, udvidelser der kan pĂ„virke

• Skridt til reproduktion af problemet. Hvad gĂžr du.

En ide kunne vĂŠre at genstarte enheden eller slukke, vente, og starte igen. SĂ„ er der utrolig meget der forsvinder- nok ikke i dette tilfĂŠlde.

Men tyder pÄ et eller andet specielt er aktiveret i browseren eller du "gÞr noget underligt".

Redigeret af Salon

Skrevet
Salon skrev, den 9.5.2026 at 09:38:

specielt er aktiveret i browseren

Det er cookies eller token, der husker login, sÄ mon ikke det er en cookie-indstilling?

Skrevet
Bebop skrev, for 1 time siden:

Det er cookies eller token, der husker login, sÄ mon ikke det er en cookie-indstilling?

Cookies bruges til at gemme data lokalt. NÄr det nu ikke gemmes sÄ kan det vÊre noget andet aktiveret, sÄ der kun bruges sessioner som udlÞber efter 24 min. Jeg har f.eks. ekstension "Cookie autodelete" aktiveret og vil altid blive logget ud nÄr sessionen udlÞber

Men har selv vÊret igennem forskellige andre problemer der blev lÞst efter en genstart. SÄ luk ned/genstart er altid det fÞrste og sÄ mÄ man tage den derfra.

Redigeret af Salon

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, den 9.5.2026 at 04:51:

@ThVK er det Safari eller en anden browser som du bruger nÄr du er pÄ EG?

Det er safari

Skrevet
ThVK skrev, for 4 timer siden:

Det er safari

Okay, har du prĂžvet at genstarte din IPhone?

1. Har du lavet nogle ĂŠndringer i dine browser indstilling?

2. Du bÞr specielt have opmÊrksomheden pÄ: Settings > Apps > Safari > Extensions. Hvis der er nogle Extensions, der er aktiveret her sÄ prÞv at slÄ dem fra!

3. Login og husk fluebe✅

4. Luk Safari.

5. Åben Safarie ingen.

6. Bliver du nu logget ind automatisk?

Skrevet

Hejsa ,

Ja vi er jo i en verden i dag ! , Hvorfor gÞre noget nemt !!! NÄr man kan gÞre det besvÊrligt

SÄdan er livet

God aten til jer alle i DK

Skrevet

Jeg tÊnker det mÄske er lidt hardware og browser afhÊngig min fungerer fint firefox privat session, den fungerer ogsÄ fint pÄ vivaldi, google er for lÊngst droppet til andet end nÞd

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlÊg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, sÄ log ind her for at oprette et indlÊg med den bruger.

GĂŠst
Svar pÄ denne trÄd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse pÄ siden. Klik pÄ "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trÊkke dit samtykke tilbage eller Êndre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

SĂžg

SĂžg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.