Hop til indhold
Wildman

Gloryhole og dogging

Recommended Posts

Hejsa herinde

Sidder lige og leder lidt efter disse emner.

Er der nogle steder omkring Herning - Holstebro området hvor man kan finde dette??

Tak for hjælpen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Angående doggingfolkene, så har de vist nok flere forskellige siger på nettet for eksempel http://www.doggingdanmark.dk/ . Jeg tror at bøsserne er meget aktiv i det univers. At finde en gloryhole, hvor der sidder en ung smuk og gratis pige med en ustyrlig lyst til at tage en anonym pik i munden, tror jeg bliver lidt svær. Men hånden på hjertet, tør du virkelig putte lillemand ind til hvad der måske er en hækkesaks.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men hånden på hjertet, tør du virkelig putte lillemand ind til hvad der måske er en hækkesaks.

6314-d434cee8ff4f9f73e6829387d9abc647.jp6314-d434cee8ff4f9f73e6829387d9abc647.jp6314-d434cee8ff4f9f73e6829387d9abc647.jp6314-d434cee8ff4f9f73e6829387d9abc647.jp6314-d434cee8ff4f9f73e6829387d9abc647.jp

jeg elsker altså din humor Midtj - den er lige i øjet 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe ja det kan jo være lidt et sats.......

Ved der har været noget i Herning men det er lukket.

Men okay måske man bare skal holde den inde og passe på den... Lol

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sex udendørs. ;)

Det er ikke bare sex udendørs - det er også sex med fremmede man ikke kender på forhånd - og også ofte uden kondom.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er ikke bare sex udendørs - det er også sex med fremmede man ikke kender på forhånd - og også ofte uden kondom.

Årh, det lyder lige festligt nok. :o

Del dette indlæg

Link til indlæg

det med kondomet har jeg aldrig hørt før...  men hvis man finder en bareback pige så kan man jo få det hvis man vil... 

men sex med en "fremmed" er jo næsten definitorisk for mødet med en glædespige.... 

så herinde er det vel næsten implicit *gg*

jeg tilbyder det så ikke, men der er ikke en dag pt hvor jeg ikke bliver spurgt om det.... og siger nej fordi jeg VIL have adgang til vand og sæbe bagefter...   gad vide om det stilner af til vinter *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg tilbyder det så ikke, men der er ikke en dag pt hvor jeg ikke bliver spurgt om det.... og siger nej fordi jeg VIL have adgang til vand og sæbe bagefter...   gad vide om det stilner af til vinter *gg*

Der kan du bare bruge sne til at vaske dig med  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der kan du bare bruge sne til at vaske dig med  :wink:

hvis det er koldt nok til at der er sne tror jeg ikke det bliver et problem in the first place... *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Egentlig stammer begrebet fra USA, så vidt jeg kan se.

De har et ret forskruet forhod til sex. F.eks. er der næppe nogen amerikanske piger der ikke kan give en ordentligt blow. Der er nemlig ikke sex før ægteskabet! Hvad der er i det for hend, ved jeg ikke?

Men det er ret almindeligt at man kører et eller andet øde sted hen, og får et blow. Disse øde steder bliver kendte, og så er de ikke så øde længere. Når pigen så er blevet lidt træt af kun at blæse pik, så er det ret praktisk smartest at hun bøjer sig ind over bilen, og får den bagfra. Dogging altså!

Der udspiller sig mange andre sjove ting på de der specielle P-pladser. Hæ, hæ.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Apropos tråden om dyresex.

Begrebet 'dogging' refererer til hundes adfærd med at bedække hinanden uden yderligere stå hej.

Minder mig om scencen for Matador, hvor Kvik bedækker Arnesens lille 'fine' hund....uden han opdager det.

"vi er ligesom i familie...." eller hvad Larsen siger :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænkte at dogging var når man sagde 'jeg går lige en tur med hunden' - og så går man hen til den der parkeringsplads hvor alt det sjove sker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var ikke helt gal på den. Se forklaring 2 i Wikipedia: "The Sunday Herald wrote in 2003, "The term dogging originated in the early 1970s to describe men who spied on couples having sex outdoors – these men would 'dog' the couples' every move and watch them." An alternative etymology posits dog-walking as the origin of the term; audience members, and indeed participants, could use the ordinary exercise of their pets as cover for their sexual assignations."

Del dette indlæg

Link til indlæg

Apropos tråden om dyresex.

Begrebet 'dogging' refererer til hundes adfærd med at bedække hinanden uden yderligere stå hej.

Minder mig om scencen for Matador, hvor Kvik bedækker Arnesens lille 'fine' hund....uden han opdager det.

"vi er ligesom i familie...." eller hvad Larsen siger :smile:

Larsen siger, at Kvik har lyksaliggjort Arnesens hund. Pragtfuld serie!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vel også en slags dogging.

En mand gik ind til barberen og bestilte en pakke kondomer.

Ja så gerne siger barberen. Hvilken størrelse bruger du?.

Det ved jeg ikke siger manden. Er det da flere størrelser.

Ja siger barberen men hvis du er i tvivl, så kan du gå ud i min baggård, der er opsat et plankeværk med huller i forskellige størrelser, og ovenover er der skrevet et nummer. Du kan så prøve hvilken en som passer dig.

Som sagt så gjort, der var bare det, at barberens nabokone havde opdaget, at der kom sådan en fyr ind ad hullerne ind imellem.

Derfor stillede hun sommetider sin bagdel op af stakittet.

Der gik et stykke tid og manden kom pustende og godt rød i hovedet tilbage til barberen.

Nå, sagde barberen, hvilken størrelse vil du så have?.

Til helvedet med størrelsen men hvad koster plankeværket.

grin.gifgrin.gifgrin.gifgrin.gifgrin.gifgrin.gifgrin.gifgrin.gif

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...