Jasmin 8533 Skrevet 18. Maj, 2014 Der bliver ofte snakket om fransk kontra superfransk herinde.... og det primære argument er næsten altid at "det føles bedre" dvs der er meget stor forskel for jer om der gummi på drengen eller ej hvad angår hvor meget i kan mærke.... fair nok i en anden tråd lige nu snakker vi om sprængte kondomer undervejs i akten...og så er det jeg er et stort spørgsmålstegn??? for hvis i SÅ tydeligt kan mærke forskel på om der er gummi på under fransk - så må det samme da gælde under alm sex ?? i må da øjeblikkeligt kunne mærke hvis kondomet sprænges eller ryger af... og hvis det passer, hvordan opstår situationen fra dette indlæg så ? For nyligt oplevede jeg at en østeuropæisk pige i Tyskland lige pludselig var i meget dårligt humør.Det viste sig at hun havde været med en gæst hvor kondomet var sprunget og han var kommet i hende.jeg ved godt hvad jeg kan mærke hvad angår kondomer, men må jeg ikke høre jeres side af sagen, for jeg kan ikke få det til at passe at fyren ikke kan mærke forskel hvis der skulle være så stor forskel under fransk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 18. Maj, 2014 Selvfølgelig kan man mærke forskel. Men det meste sex foregår oppe i hovedet, så det psykologiske spille så afgjort den største del af det. På samme måde som vi heller ikke fysisk mærker når pigen, som tilbyder "fransk med slug" sluger. Skulle kondomet sprænge eller falde af i kampens hede, så ville jeg sandsynligvis ikke have focus på det. Og derfor ville jeg nok ikke opdage det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 18. Maj, 2014 Kan selvfølgelig ikke svare for alle, men det er i mit tilfælde den nederste del af skaftet som nyder superfransk mest. Desuden er det fornemmelsen af vådhed, og at hun kan gøre forskellige ting med forhuden. Læg dertil at omkring klimaks bliver den mere hård og spændt end tidligt i samlejet, og det ændrer hvad man kan mærke. Der er noget dynamik der at tage højde for. Det er faktisk ret svært at forklare, men nu har jeg gjort et forsøg. Hvis du spørger mig om forskellen vil jeg sige at fransk uden er 25-30% bedre. Nok til at jeg gider at gå efter det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 18. Maj, 2014 I løbet af min "karriere" har jeg et par enkelte gange oplevet et sprængt kondomet. Og kun i ca. halvdelen af tilfældene opdagede jeg med det samme at det var sprunget. Min umiddelbare teori er at det er afhængig af hvor langt man er nået. Dvs. det er sværest ved at opdage et sprængt kondom, når man er nået tæt på klimaks/orgasme, med de hurtige ind/ud bevægelser. I starten, hvor man mere er fokuseret på at mærke og nyder med rolige bevægelser, er det lettere at opdage et ødelagt kondom. En anden teori jeg har, er at vist man er vant til at pigen i starten "klemmer" om penis, men senere i forløbet "giver slip", kan et sprængt kondom let forveksles med at pigen "giver slip", eller bliver mere åben eller våd. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingThor 198 Skrevet 18. Maj, 2014 Du tænker nok på hvorvidt fyren opdager at kondomet er sprunget, men alligevel fortsætter. Det kunne jeg aldrig selv finde på, og jeg tror også de fleste herinde ville stoppe hvis de opdagede at kondomet sprang. Det er desværre ikke altid man finder ud af det før bagefter, og det kan der være flere grunde til. Jeg er helt enig med midtj, Gentleman og Filosoffen. Andet fokus i kampens hede, forskelle i hvad man kan mærke undervejs, hastighed og rytme, at pigen åbner og bliver mere våd, osv. osv. Jeg har selv prøvet det flere gange især fordi "Thors Hammer" langt fra er den mindste og det er ikke altid de største kondomer man finder på en klinik Sidst det skete for mig var for en måneds tid siden, med en dansk pige på en klinik. Vi havde hygget os i 45 minutter og hun havde undervejs fået 3-4 orgasmer, så det var helt forventligt at hun først var stram, så mere åben og våd, så stram igen, åben igen og så fremdeles. På samme måde skiftede min egen følelse undervejs, og vi havde gang i både rolige bevægelser og hurtige ind/ud alt efter om hun var midt i en orgasme eller ej. Klinikkens kondomer var af den stramme type, hvilket gør at det klemmer en del om den nederste del af min stang og gør at jeg kan holde mig længere - følsomheden i hele stangen er simpelthen nedsat for mig når den nederste del er klemt. Jeg måtte til sidst overgive mig da jeg tog hende bagfra, og da jeg trækker mig ud kan jeg se at kondomet er sprunget, men kun er rullet en 10cm halvvejs ned Det kunne jeg slet ikke mærke med min nedsatte følsomhed og vores skiftende bevægelser. Vi fik dog en god snak om det, der var ingen sure miner og jeg lovede at tage mine egne kondomer med næste gang Jeg har også prøvet det stik modsatte flere gange, hvor jeg tror at kondomet er sprunget, beder hende stoppe og trækker mig ud blot for at kunne konstatere det skam stadig er helt og intakt - hun har bare været mere våd og åben, hvilket føltes helt anderledes. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 18. Maj, 2014 Mange piger forstår desværre ikke at give en rigtig omgang pirringsfransk - og så kan det være ligemeget om det er med eller uden kondom - følelsen er næsten den samme. Svensk med kondom derimod - det svarer jo til at gå med regnfrakke i solskin Det er sket for mig en enkelt gang eller 2 at kondomet er sprunget under samleje med en glædespige - og jeg har straks kunnet mærke forskel og trukket mig ud, men jeg kan sagtens forestille mig mænd, der bare ville synes det var ekstra dejligt og køre løs, men jeg tror nu nok at pigen også kan mærke forskel og afbryde, men en ung uerfaren pige vil måske ikke bryde sig om at besvære kunden med at chekce. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
y001 76 Skrevet 18. Maj, 2014 Det er klart at det føles bedre uden, men jeg foretrækker sikker sex. Jeg har ikke kunne mærke det når kondomet er sprunget, det kan måske godt undre mig at jeg ikke kan registrere det? Men sådan er det. Det er i hvert fald mærkeligt forskel på fransk uden og med. Men jeg har absolut intet imod fransk med kondom, selvom følelsen er nedsat. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 19. Maj, 2014 Udover hvad der allerede er sagt om andet fokus i kampens hede osv, vil jeg lige tilføje en ting som Midtj også er lidt inde på: At sex i høj grad foregår i hovedet! Og synet af - og bevidstheden om - fransk med kondom er nu engang slet ikke det samme som synet af - og bevidstheden om - fransk uden. Det kan nok føre til at man bilder sig ind at kunne mærke større forskel end der nødvendigvis er. Hvis pigen kan sit kram, kan fransk med faktisk være ret fantastisk, men det ændrer ikke ved at synet - og bevidstheden om at man kunne komme i hendes mund - gør en forskel. Min pointe: selvom man kan mærke forskel med/uden både ved fransk og ved alm. sex, føles forskellen måske større ved fransk, på grund af det psykologiske, end i tilfælde af et sprunget kondom, hvis man ikke ved det er sprunget. Ligesådan som forskellen nok også føles større ved alm. sex hvis en partner viser en den tillid at være med på sex uden (her tænker jeg ikke på glædespiger men de elskerinder jeg har haft). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 19. Maj, 2014 Det har for mig slet ikke noget at gøre med hvorvidt man kan mærke en forskel. Forskellen er psykologisk. Hvilke tanker jeg personligt gør mig omkring dette, vil jeg ikke nærmere kommentere, da det måske kunne støde nogle. Når det nu er for farligt og måske også ulækkert at bolle en købedame uden kondom, bliver det bedste alternativ så at sige felatio uden kondom. Med gummi er al direkte kontakt jo fjernet og i princippet kunne modparten lige så godt være en klonagtig robot, som man jo i øjeblikket er ved at udvikle som erstatning for real life massagepiger. Nogle tænder måske også på at pigen lige har suttet herrepik på 5 før dig osv. Nogle væmmes ved det! Vigtigt naturligvis at dyret er grundigt afvasket og skridtet ligeså. Gud ske lov for vådservietterne - det må være en guds gave til massagepigerne! Jeg mener overhovedet ikke, at der er tale om sex, hvis alt foregår med kondom. Samleje skal dog være med, da risikoen er for stor for begge parter, og det må også være ubehageligt for mange piger at modtage sæd i underlivet fra en lang række fremmede eller næsten fremmede klienter. Nogle vil også føle ubehag ved at skulle have præ sperm i munden, men kan man ikke stå distancen omkring dette, er man måske så slet ikke egnet til at være købedame. Modargumentet imod oralt uden er naturligvis risikoen for at pådrage sig en STD, men jeg mener, at denne risiko er en del af den høje aflønning. Svarer lidt til, at man på som borebisse kan lave kassen for at udføre et farligt/hårdt stykke arbejde, som ret beset ikke kræver den helt store boglige uddannelse for at udføre! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RBN 49 Skrevet 5. Juni, 2014 For at sige det som det er, så har jeg svært ved at komme, hvis jeg har kondom på under fransk med en pige. Så hvis jeg køber sex, så kigger jeg tit efter annoncer med piger der giver superfransk.For mig er der nemlig en KÆMPE forskel på, om det er med eller uden hjelm på soldaten.Og er det med en pige, der virkelig forstår at give fransk, så er forskellen ENDNU større.Ømhed,indlevelse,og engagement, gør nemlig også RIGTIG meget, for den samlede oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 5. Juni, 2014 Men ... det er vel ikke så mærkeligt? Munden og tungen er jo meget dynamiske, organiske og muskelstyrte fænomen der kan gøre alle mulige magiske og vidunderlige ting med min lille ven. Og det føles dobbelt så meget uden kondom. Imens skeden aller mest er noget varmt og vådt man fører ind den i. Og trækker den ud fra. Det er absolut dejligt, men det sker ikke ret meget derinde og de fleste piger føles nogenlunde ens. Det er dejligere uden, men forskellen er ikke ret stor. Men det der sker i munden er noget helt andet og forskellen mellem kvinderne er desuden ufatteligt stor. Sex med kondom er helt okej, det er jo ligesom alligevel bare ud og ind. Men fransk med kondom er totalt og fuldstændigt ligegyldigt for mig. Så springer jeg det hellere over. Jeg har i øvrigt opdaget det hver gang kondomet er sprunget. B 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 5. Juni, 2014 Kondomet er også sprunget et par gange her, det fik nu ingen konsekvenser. Jeg kan anbefale det amerikanske mærke Trojan, de er ret stærke. Med hensyn til ydelser, så har jeg ikke opsøgt glædespiger siden 2005, når jeg ikke havde en forventning om at de kyssede og gav ægte superfransk, dvs. uden "gummi på toppen". "Gummi på toppen" er i øvrigt en latterlig dansk opfindelse, helt ukendt i udlandet, her er det enten med eller uden, klar tale, Mine præferencer gør, at jeg ikke har det store kendskab til de mest kendte klinikker, selv om vi alle ved, at det foregår i det skjulte. Men omvendt, så er jeg naturligvis blevet snydt en del gange, lige som alle andre. Og jeg har været enormt tiltrukket af mange damer, f.eks. Gina Faith, som der har været en del snak om herinde på det seneste - men hvis de to ting ikke er på programmet - så kommer der ikke et møde i stand. Uanset hvor lækre de er og hvor tiltrukket jeg er. Sådan har vi hver vores fetisch. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 6. Juni, 2014 Jeg hører til dem der har meget forhud og meget følsom "glans". Så fransk uden er fantastisk for mig, og pigen skal gøre sig virkeligt "umage" for at jeg får en dårlig oplevelse med det. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oraljoy 66 Skrevet 7. Juni, 2014 For mig er der stor forskel på de to typer sex (og af mit navn fremgår vist tydeligt hvad jeg foretrækker .... Begge steder gør gummiet oplevelsen mere "død", omend det er MEGET værre for fransk... Jeg er helt på linje med Bananas her... For mig er almindeligt sex rimeligt kedeligt for trolden, det er en gnubben frem og tilbage og for mig primært på skaftet, hvor der ikke er sindssygt meget følelse... Hvis almindelige knalderi skal virke på mig skal det være relativt korte stød. Oralt er derimod lige på sweetspot'et det meste af tiden (specielt på oversiden af hovedet er jeg meget følsom), og tungen er nu engang bare en meget mere rar ting at blive rørt af (softness, texture, moistness...) og endeligt det vigtigste oralt, suction, hvilket jeg aldrig har oplevet piger kan forneden... Man kan sige, at i min verden er fransk uden en superplus oplevelse, fransk med kondom er en god oplevelse, sex uden er en god oplevelse, sex med er en næsten ligeså god som sex uden ... Det skal siges, at jeg ikke har prøvet at kondomet er sprunget, så jeg ved ikke om jeg ville kunne føle det... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 7. Juni, 2014 jeg ved godt hvad jeg kan mærke hvad angår kondomer, men må jeg ikke høre jeres side af sagen, for jeg kan ikke få det til at passe at fyren ikke kan mærke forskel hvis der skulle være så stor forskel under fransk Den anekdote du refererer, der ved vi jo ikke om pågældende mand bevidst fortsatte eller ej. Der er stor forskel på mænds følsomhed forskellige steder på pikkemanden (ligesom også kvinder og fx deres klit). Særligt hovedet. Jeg er blandt de meget følsomme og kondom gør derfor stor forskel for mig - uanset om det er fransk eller dansk. Ved dansk betyder det en del om min forhud kan bevæge sig i forhold til resten eller ej, og det kan den stort set ikke med kondom på. Derfor er det en helt anden oplevelse, som kræver lidt anderledes teknik for mig. Jeg mærker derfor let et sprængt kondom. Men fx en omskåret mand mærker det næppe så ofte. Ved maksimal erektion, tæt på orgasme er forskellen som nævnt af andre dog mindre. Fransk er noget helt andet end dansk, i hvert fald når man hører til de følsomme. Hvordan ved jeg, at jeg hører til de relativt meget følsomme? Ad flere veje, men ikke mindst en del kvinders overraskelse, når jeg slet ikke kan tage deres standard-sug under fransk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
storefrederik 178 Skrevet 9. Juni, 2014 Jeg har en enkelt gang oplevet at kondomet sprang. Jeg studsede over den ændrede følelse, men gik ud fra at jeg havde fundet en "god" vinkel... næste gang vil jeg nok bedre kunne genkende det. Efterfølgende fik jeg en test, som heldigvis var ren. Bonus oplysning: Det der i mit tilfælde gjorde at gummiet ikke holdt var dårlig påsætning. Nogle piger ruller ikke forhuden ned inden kondomet ryger på. Det gør to ting: 1. Følelsen ryger fuldstændig. Hvis kondomet sidder ordentligt er forskellen på med/uden ikke så stor. 2. Spidsen af kondomet kommer under stort pres, fordi forhuden "kører med" når manden støder ind. Jeg har registreret tre overordnede metoder, som pigerne bruger: 1. Gummiet placeres på toppen og rulles ned over skaftet. Denne metode er svær at fucke up. Munden bruges nogle gange som velset supplement. 2. Gummiet "airliftes" ned over pikken og pigen ruller ud i luften efterhånden som gummiet sættes på. Det kræver at pigen kan sin teknik. 3. Gummiet hives meget stramt ned uden at blive udrullet rigtigt, hvilket gør at forhuden fanges. Risiko for bristet kondom og nedsat nydelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 426 Skrevet 9. Juni, 2014 Jeg har kun en enkelt gang oplevet et sprængt kondom, og det ligger ca. 10 år tilbage i tiden (det giver således en sikkerhedprocent på et godt stykke over 99%). Jeg husker tydeligt, at jeg oplevede at det pludselig føltes fantastisk dejligt, men min hjerne formåede desværre ikke at kæde det sammen med at kondomet evt. kunne være sprunget. Så det blev en lidt akavet og lettere panisk afslutning på besøget, da vi efter endt samleje begge opdagede det sprængte kondom. Nu har jeg regelmæssig sex både med og uden kondom (med glædespiger naturligvis kun førstnævnte), og ja, man kan så absolut mærke forskel. Især blowjob er betragteligt mere interessant uden. Bonus oplysning:Det der i mit tilfælde gjorde at gummiet ikke holdt var dårlig påsætning. Nogle piger ruller ikke forhuden ned inden kondomet ryger på. Det gør to ting: 1. Følelsen ryger fuldstændig. Hvis kondomet sidder ordentligt er forskellen på med/uden ikke så stor. 2. Spidsen af kondomet kommer under stort pres, fordi forhuden "kører med" når manden støder ind. Jeg har registreret tre overordnede metoder, som pigerne bruger: 1. Gummiet placeres på toppen og rulles ned over skaftet. Denne metode er svær at fucke up. Munden bruges nogle gange som velset supplement. 2. Gummiet "airliftes" ned over pikken og pigen ruller ud i luften efterhånden som gummiet sættes på. Det kræver at pigen kan sin teknik. 3. Gummiet hives meget stramt ned uden at blive udrullet rigtigt, hvilket gør at forhuden fanges. Risiko for bristet kondom og nedsat nydelse. Kondompåsætning, et emne jeg tit har fået grå hår i hovedet over. Der er efter min mening kun en rigtig måde at påføre et kondom på, nemlig ovennævnte metode 1, hvor forhuden trækkes tilbage, luften fjernes fra spidsen af kondomet og det rulles ned over den erigerede (!) penis. Så vidt jeg husker er det også den metode der er anført på alle kondompakker. Lav en google søgning på “påsætning af kondom” og alle de hits der kommer op vil referere til den metode. Ikke desto mindre oplever jeg gang på gang glædespiger* der foretrækker metode 2, hvor de ligesom spænder kondomet ud mellem fire fingre og forsøger at trække det ned over penis, gerne uden at trække forhuden tilbage først, og nogle gange endda uden at penis er i erigeret tilstand først. For det første øger man derved risikoen for at sprængt kondom (der fanges nemt luft mellem kondom og penis), og for det andet kompromiterer man mandens oplevelse, i særdeleshed hvis forhuden ikke er trukket ordentligt tilbage. Det er et emne der desværre er meget svært at diskutere med glædespigerne, idet det er en usædvanligt dårlig ice-breaker at lægge ud med at sætte spørgsmålstegn ved deres evner ud i udførslen af deres erhverv. Jeg forsøger for det meste at få lov til selv at påføre det, men det er desværre ikke alle glædespiger der vil acceptere dette ønske. Jeg kunne således godt tænke mig at vende spørgmålet tilbage mod trådstarteren, og evt. andre glædespiger der måtte have lyst til at byde ind: hvilken metode foretrækker i, og hvis i foretrækker andet end metode 1, hvorfor? *Bør lige nævne at langt de fleste af mine glædespigebesøg er med thaipiger, og der kan måske være en kulturelt betinget forskel her. Jeg er ikke sikker på om seksualundervisning er så udbredt i det thailandske skolesystem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 9. Juni, 2014 (edited) Der er efter min mening kun en rigtig måde at påføre et kondom på, nemlig ovennævnte metode 1, hvor forhuden trækkes tilbage, luften fjernes fra spidsen af kondomet og det rulles ned over den erigerede (!) penis. Så vidt jeg husker er det også den metode der er anført på alle kondompakker. Det er også den metode, jeg har set beskrevet, lige siden jeg som 11-12-årig begyndte at læse om den slags med lommelygten under dynen. Dengang var der et punkt, der i alt skriftligt blev stærkt understreget, og som Juipui også berører: Tutten skal klemmes helt flad for luft. Bliver dette ikke gjort, får kondomet et svagt punkt, hvor sprængning let kan forekomme. Jeg forstår ikke, at nogle piger kan finde på at montere et komdom uden først at have trukket forhuden ned (det er jo gerne i den retning, det foregår, når man er kommet så langt ). Sådan er det ment fra naturens side, og jeg lærte hurtigt i min "karriere" at sørge for det selv, hvis ikke pigen lagde an til det. Redigeret 9. Juni, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 9. Juni, 2014 Jeg har kun en enkelt gang oplevet et sprængt kondom, og det ligger ca. 10 år tilbage i tiden (det giver således en sikkerhedprocent på et godt stykke over 99%). Jeg husker tydeligt, at jeg oplevede at det pludselig føltes fantastisk dejligt, men min hjerne formåede desværre ikke at kæde det sammen med at kondomet evt. kunne være sprunget. Så det blev en lidt akavet og lettere panisk afslutning på besøget, da vi efter endt samleje begge opdagede det sprængte kondom. Nu har jeg regelmæssig sex både med og uden kondom (med glædespiger naturligvis kun førstnævnte), og ja, man kan så absolut mærke forskel. Især blowjob er betragteligt mere interessant uden. Kondompåsætning, et emne jeg tit har fået grå hår i hovedet over. Der er efter min mening kun en rigtig måde at påføre et kondom på, nemlig ovennævnte metode 1, hvor forhuden trækkes tilbage, luften fjernes fra spidsen af kondomet og det rulles ned over den erigerede (!) penis. Så vidt jeg husker er det også den metode der er anført på alle kondompakker. Lav en google søgning på “påsætning af kondom” og alle de hits der kommer op vil referere til den metode. Ikke desto mindre oplever jeg gang på gang glædespiger* der foretrækker metode 2, hvor de ligesom spænder kondomet ud mellem fire fingre og forsøger at trække det ned over penis, gerne uden at trække forhuden tilbage først, og nogle gange endda uden at penis er i erigeret tilstand først. For det første øger man derved risikoen for at sprængt kondom (der fanges nemt luft mellem kondom og penis), og for det andet kompromiterer man mandens oplevelse, i særdeleshed hvis forhuden ikke er trukket ordentligt tilbage. Det er et emne der desværre er meget svært at diskutere med glædespigerne, idet det er en usædvanligt dårlig ice-breaker at lægge ud med at sætte spørgsmålstegn ved deres evner ud i udførslen af deres erhverv. Jeg forsøger for det meste at få lov til selv at påføre det, men det er desværre ikke alle glædespiger der vil acceptere dette ønske. Jeg kunne således godt tænke mig at vende spørgmålet tilbage mod trådstarteren, og evt. andre glædespiger der måtte have lyst til at byde ind: hvilken metode foretrækker i, og hvis i foretrækker andet end metode 1, hvorfor? *Bør lige nævne at langt de fleste af mine glædespigebesøg er med thaipiger, og der kan måske være en kulturelt betinget forskel her. Jeg er ikke sikker på om seksualundervisning er så udbredt i det thailandske skolesystem. Jeg foretrækker helt klart metode nr. 1, og har (7-9-13) aldrig været ude for et sprængt kondom... Airlifting metoden har jeg været nødt til at anvende nogle gange, hvis manden har været særdeles..! veludrustet - her kniber det mig nemlig at få rullet det korrekt på med ovennævnte metode... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 9. Juni, 2014 Jeg forstår ikke, at nogle piger kan finde på at montere et komdom uden først at have trukket forhuden ned (det er jo gerne i den retning, det foregår, når man er kommet så langt ). 2 grunde hvis fyrens pik på en eller anden måde ikke "selv gør det" så den er klar til at få kondomet på når den er blevet stiv... så er der/kan der være visse vanskeligheder forbundet med det... for det første i forbindelse med præ-sæd... det får det hele til at skøjte rundt og hvis der er meget af det - så skal fyren ikke først røre ved sin pik og så røre ved mig bag efter (jf Cheris fantastiske fortælling hvor vi udskifter præsæd med blå maling) hvilket betyder at jeg skal gøre det... og inden er jeg så nødt til at gå i gang med renseservietter ect fordi konceptet sikker sex ellers er totalt på vej ud af vinduet.... og i øvrigt rejse mig og gå ud og vaske fingre bagefter det er en meget usexet afbrydelse der heller ikke gør meget for at holde mini-sjoveren i stiv tilstand... og for det andet... så er der en del fyre hvor det at trække forhuden tilbage ikke er noget man bare lige gør i en håndevending for nogen er det alt andet end behageligt fordi forhuden er meget stram og på andre pikke er det bare en rigtig griset affære, for når den blottes - så viser det sig at det er der de IKKE har vasket sig i et par dage - stanken er ... "indsæt selv superlativer".... den lugtede skøn og nyvasket INDEN den grimme overraskelse kom til syne bag forhuden!! - i kan selv regne ud hvor forhastet kondompåsætning kan blive i det tilfælde... jeg er kraftigt forbeholden overfor pikke hvor det viser sig at være svært - uanset årsagen... enten fordi jeg er reelt bange for at gøre noget der gør ondt på ham eller fordi jeg ved at der venter mig en usandsynlig ildelugtende overraskelse på alle de pikke (det er jo majoriteten der er problemfrie) der gør det de skal... bliver stive, hvor forhuden pænt glider tilbage og blotter et smukt skinnende pikhoved er det bare ind i munden med kondomet og rulle det på med tungen (det er også den sikre måde med store pikke - uanset størrelsen kommer det må med det samme uden fejl-forsøg) men med alle dem der har pikke der gemmer pikhovedet i stiv tilstand og ikke bare glider tilbage ved let berøring... der har jeg faktisk en bøn... kan i ikke gøre jer selv og os den tjeneste at i blotter pikhovedet så vi enten ikke kommer til at gøre det på en måde der stopper fornøjelsen fordi det gør ondt på jer eller viser os at der ikke gemmer sig en grim overraskelse så kan vi hjælpe hinanden til en god oplevelse for det er jo super vigtigt at det ryger rigtigt på..... for begge parter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 9. Juni, 2014 .... kan i ikke gøre jer selv og os den tjeneste at i blotter pikhovedet så vi enten ikke kommer til at gøre det på en måde der stopper fornøjelsen fordi det gør ondt på jer eller viser os at der ikke gemmer sig en grim overraskelse så kan vi hjælpe hinanden til en god oplevelse Det er kun rimeligt. Det kan være, vi skal indføre et omskrevet hurra-ord fra pædagogikkens verden: Ansvar for egen forhud :-P . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
storefrederik 178 Skrevet 9. Juni, 2014 (edited) Har aldrig tænkt på at airlift-metode kunne være pga størrelse. Interessant En 3'er fra min liste er også mest et forsøg på en 2'er, men som mislykkes som følge af manglende teknik... Jeg lærte hurtigt selv at trække tilbage (og kommer selvfølgelig aldrig med "overraskelser"), men når man støder på den dårlige påsætning (nr. 3) hjælper det desværre ikke, for forhuden bliver simpelthen hevet med op igen... Hvis jeg ikke selv "trak tilbage" ville der også være en nr. 4 - som er HELT håbløs og alt forhud stadig med oppe. Nul nydelse for mit vedkommende. Man skal selvfølgelig kommunikere og hjælpes ad, men fumlerier og ommere kan godt sætte sig på lysten et øjeblik, og så skal man lige op i omdrejninger igen. Og det er ikke alle piger der er glade for at man blander sig, og har en anden mening om hvordan det gøres. - - - - - Jeg har registreret tre overordnede metoder, som pigerne bruger: 1. Gummiet placeres på toppen og rulles ned over skaftet. Denne metode er svær at fucke up. Munden bruges nogle gange som velset supplement. 2. Gummiet "airliftes" ned over pikken og pigen ruller ud i luften efterhånden som gummiet sættes på. Det kræver at pigen kan sin teknik. 3. Gummiet hives meget stramt ned uden at blive udrullet rigtigt, hvilket gør at forhuden fanges. Risiko for bristet kondom og nedsat nydelse. Redigeret 9. Juni, 2014 af storefrederik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Juni, 2014 Personligt kan jeg næsten ikke mærke forskel, om der er kondom på eller ej. Just my 50 cent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg