Hop til indhold

Er dette emne for farligt?

Featured Replies

Skrevet

Ååh hold nu kæft! Der er sgu da tale om jokes! Who the fuck can take these things serious!! Hvis der virkeligt er tale om animal fuckers gider man da ikke at spilde bare et sekund på sådanne syge individer!!!

• Svar 102
  • Visninger 11.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg tilkendegiver gerne min mening om emnet: Jeg finder dyresex uanstændigt og sygt.

• Guest Alleviator
    Guest Alleviator

Tråden har udviklet sig til nedladende sprogbrug og det er imod Eroguides reglement. Pigerne kan kaldes glædespiger, piger, luder, prostituerede, sexarbejdere og mange andre ting. Men SO må betegnes s

• Ok, jeg tænkte nok at der ville være svar i denne dur - Jeg kan ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet.   Jeg synes måske det er lidt stramt at sammenligne mig med en pædofil, men den må s

Skrevet

Ååh hold nu kæft! Der er sgu da tale om jokes! Who the fuck can take these things serious!! Hvis der virkeligt er tale om animal fuckers gider man da ikke at spilde bare et sekund på sådanne syge individer!!!

Jamen Jeg har da sådan en lille sød hvid Vap, jeg er da overbevist om at han stiller da gerne op til et sut af pomfritten, Han plejer at normalt ret hurtigt at kunne lave en okse lårbensknogle om til noget mindre i løbet af et par timer, så du kan kun drømme rare drømme om hvad han kan gøre ved din pomfrit ved en lille smagsprøve. (du må meget gerne se billeder)

hæ hæ :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Redigeret af Lady Cherie

Skrevet

Helt klart sygt og klamt og frygtelig synd for de dyre der udsættes for det.. :mad: 

Skrevet

Hvorfor gå til bingo spil og vinde en halv gris, når man kan gå til enke party og få en hel so..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.