Hop til indhold

Kan ny fane bruges som annonce.

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan se at en del GP medlemmer har sat en fane op der hedder “om mig” som giver dem mulighed for en beskrivelse af dem selv mm.

Personligt synes jeg det er en god mulighed, lige at få beskrivelse af den pågældende GP som har en profil herinde.

Kan dette ikke også kaldes en annonce for dem, kom til at tænke på dette i forbindelse med tråden

Skrevet
Swarley skrev, for 42 minutter siden:

Jeg kan se at en del GP medlemmer har sat en fane op der hedder “om mig” som giver dem mulighed for en beskrivelse af dem selv mm.

Personligt synes jeg det er en god mulighed, lige at få beskrivelse af den pågældende GP som har en profil herinde.

Kan dette ikke også kaldes en annonce for dem, kom til at tænke på dette i forbindelse med tråden

Super godt set!

Det er en god ide.

Jeg har bemærket det når navngivne kronikører i aviser skriver kronikker, så tilføjer de ofte en signatur.

Titel eller ejer der kan lede læseren på vej, hvis de vælger at søge på Google.

Ofte består der et påfaldende sammenfald mellem emnet som kronikøren skriver en kronik om, og den virksomhed vedkommende arbejder for eller ejer.

Det er en gevinst for både avisen og kronikøren, der begge opnår læsere af kronikken.

Det er klart at signatur på glædespigers indlæg, udgør et selvstændigt incitament til selv at bidrage aktivt i forum.

Som jeg ser det er der intet galt heri, og det er i EG's egen interesse at give glædespiger denne mulighed.

Ydermere vil jeg foreslå at glædespiger kan oprette et link i egen signatur, der leder til hendes egne annoncer på annonce portaler.

Eroguide.dk udgør en enorm drivkraft for at lede trafik fra forum til annonceportaler, når der som reference linkes til pigernes annoncer.

Noget som de portaler som pigerne de annoncerer på, ikke nær er i stand til selv at kunne tilsvarende.

Glædespige signaturer med reference links til egne annoncer, kan bidrage til at vedligeholde det de facto monopol som EG har som et forum til anmeldelser af og omtale af købesex.

Plus at muligheden vil kunne motivere endnu flere glædespiger, til at oprette sig som brugere på EG.

Alene det at de står på medlemslisten, vil kunne lede mere trafik til deres annoncer andre steder.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet
Swarley skrev, 1 time siden:

Er det, det som står under mit svar hver gang du mener? Altså den beskrivelse af mig?

Skrevet
  • Author
CamillaHusmor skrev, for 22 minutter siden:

Er det, det som står under mit svar hver gang du mener? Altså den beskrivelse af mig?

Det var denne fane jeg mente, at i som GP kan skrive om jeg selv mm, som du jo har gjort med billeder bl.a.

IMG_0738.jpeg

Skrevet
Swarley skrev, for 34 minutter siden:

Det var denne fane jeg mente, at i som GP kan skrive om jeg selv mm, som du jo har gjort med billeder bl.a.

IMG_0738.jpeg

Ja jeg fandt det ligefør, havde total glemt at det var der 😁

Skrevet
Swarley skrev, for 3 timer siden:

“om mig”

Det har altid været der, måske mere synligt nu, men ikke nyt. Min annonce tekst har stået der lige siden annonce sektionen stoppede med at virke, og ikke blevet bedt slette det. Så det tænker jeg godt man må.

Skrevet
SweettieDK skrev, for 21 minutter siden:

Det har altid været der, måske mere synligt nu, men ikke nyt. Min annonce tekst har stået der lige siden annonce sektionen stoppede med at virke, og ikke blevet bedt slette det. Så det tænker jeg godt man må.

Det er alletiders det der!

Muligheden for at linke til eget website, og tænker jeg også egne annoncer i ens signatur findes allerede.

Alle de glædespiger der har en bruger profil på EG.

Som ikke benytter sig af muligheden for at linke eksternt i deres signatur, går virkelig glip af potentiel mer trafik

Plus alle de glædespiger der endnu ikke har oprettet sig som bruger på EG.

Det er klart at effekten må være størst, når der som reference linkes til GP annoncer i anmeldelser og efterlysninger.

Men en GP signatur der er synlig som aktiv i forum, har givet også en værdi som formidler af trafik til det link ens signatur er oprettet med.

EG er i praksis det eneste forum på nettet, som skaber denne forbindelse mellem pigernes annoncer på annonce portaler og målgruppen for deres annoncer.

Det er oplagt at både pigerne og deres gæster, understøtter denne pipeline af trafik som aktive brugere på EG.

Der er potentiale i at mange flere de gør det.

Helst ikke som ligegyldige korte spam indlæg under Efterlysninger.

Men des flere lidt længere gennemarbejdede anmeldelser, der kaster en seriøs aktiv tråd af sig, des bedre for EG.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 13 timer siden:

Det har altid været der, måske mere synligt nu, men ikke nyt.

Jeg har først lagt mærke til det nu med det nye layout, og er sikkert ikke den eneste, så det er jo bare om at i GP bruger den mere aktivt som annonce

Skrevet

Hvad med at tilføje et faneblad til kriteriet "Brugere online"

"Brugere online og offline"

Så sætter man flueben i en af dem, før man scroller under Filtrer og her vælger søge kriterier.

Læg samtidig et link hertil under overskriften "Forum" øverst på siden.

Det vil nudge besøgende på siden til at klikke på linket, og det vil kunne maksimere værdien for glædespigerne af at linke i deres signatur til deres eksterne annoncer.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

linke i deres signatur

Undskyld, men du skyder altså lidt ved siden af skiven. Vi snakker om fanen “om mig”. Der er indsat billede af hvad der henvises til.

Signatur er en helt anden ting. Har ikke selv skrevet noget i den endnu, men er da normaltvis noget man bruger til en afsluttende hilsen. Tænker indhold der vedhæftes som afslutning på hvert indlæg man laver. Og så bliver der lige pludselig direkte reklame i forum. Som vi ikke må. Så pas på med at opfordre folk til noget der får dem i problemer.

Om mig kræver trods alt folk aktivt klikker ind på ens profil og frivilligt klikker på knappen om mig.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.