Hop til indhold

Nye annoncer

Featured Replies

Skrevet

De er fjernet efter, at forumet blev opdateret.
Der var mange formodentlig gamle annoncer der, som sikkert ikke var aktive.
Jeg har prøvet at skrive til en eller 2. Jeg fik aldrig noget svar.

Skrevet

Annonce sektionen virkede alligevel ikke. Betaling og dermed VIP virkede ikke. Og gratis annoncer kunne ikke redigeres da admin i lang tid ikke var der til, at godkende ændringer, nye billeder etc. Nye annoncer kunne logisk nok heller ikke oprettes. Så ja det endte med at være “gamle” og ikke retvisende annoncer som nu så helt er fjernet. Var ikke interesseren for at annoncere herinde der manglede. Trist både for os annoncører og tror også annonce sektionen trak brugere til sitet som så også bidraget i debat sektionen.

Skrevet

Annoncer?

Bare lige en tanke?

Det er muligvis i glædespigernes interesse, hvis der igen kommer et forum til annoncer på Eroguide.dk

Men er det i grunden i Eroguide.dk's interesse, at genoplive forum for annoncer?

Jeg er klar over at hvis EG udgjorde den eneste aktivitet i den virksomhed der ejer EG, så kunne forudsætningen for at det er gratis at være bruger på siden.

Være at så var der samtidig indtægter fra annoncer.

Men det er jo ikke tilfældet, EG har overlevet i årevis uden nye indtægter fra annoncer.

EG bliver nu opdateret og fremtidssikret, stadig uden egne indtægter fra annoncer.

I en så privilegeret situation, med både ressourcerne og kompetencerne til at kunne gøre det.

Der ville jeg i ejerens sted kraftigt overveje at satse helhjertet på EG, som et fælleskab for sælgere og købere af sex uden annoncer.

Tænkt i sammenhæng med de ben som virksomheden bag EG, også hviler på.

Men samtidig på en sådan måde at EG ikke lukker sig om sig selv, og egne virksomheder i egen familie.

Sådan at EG åbner sig mod og favner, også alle de mindre konkurrenter til egen platform til annoncer for købesex.

For at maksimere synergien mellem anmeldelser og øvrig aktivitet i fora på EG, og alle ellers indbyrdes konkurrerende platforme til køb af sex.

Jeg tror at det vil kunne udgøre den bedste måde at opretholde EG, som et de facto monopol til anmeldelser af oplevelser med købesex.

Men de platforme til annoncer for købesex, der også prøver at holde på anmeldelser af egne annoncører på egne platforme.

Bør som jeg ser det ikke kunne forvente den goodwill, at de samtidig også er velkommen på EG.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Skrevet

Har der virkelig nogensinde fundets annoncer her?

Jeg erindrer kun nogle profiler man kunne søge og så var der lange (og ligegyldige) skriv som ingen læste.

Men som en tidligere har nævnt så gør annoncelight.dk sit arbejde fint og eroguide.dk formålet er vel bare at smide trafik til annoncelight.dk - det fungerer også helt fint hvis man læser anmeldelser der linker til annoncelight. Så ingen behov for egentlig annoncer.

Og.. hvad er der i vejen med dette her - itty bitty - som er fuldkommen gratis og som ikke kræver en server eller abonnement.

Vi har muligheden for at link til egen hjemmeside så den er oplagt - men ja det kommer ikke som "annonce" når man læser en vilkårlig tråd.

Redigeret af Salon

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.